PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- جلسه هیات مدیره استقلال با حضور تمامی اعضا فردا برگزار خواهد شد، موضوع این جلسه بحث انتخاب مدیرعامل و پرداختی‌های این فصل بازیکنان و کادرفنی خواهد بود.
-  رحیم جدی از پیشکسوتان ورزش کشتی، داور ممتاز ، بین المللی و دارنده سوت طلایی فیلا دار فانی را وداع گفت. روحش شاد یادش گرامی باد.
- با اعلام پیج رسمی باشگاه خیبر خرم آباد ،امتیاز باشگاه اروند خرمشهر به این تیم انتقال یافت. این اتفاق در حالی رخ داد که در چند هفته گذشته هواداران داماش بارها با وعده های مسئولین امیدوار به ادامه حیات داماش گیلان در لیگ بودند. داماشدر چند سال اخیر یکی از بهترین تیم های گیلان در سطوح مختلفِ رقابت های کشوری بود و تا فینال جام حذفی ایران هم رسیده بود.
- اگر چه چند ماه از انتقال محمد بلبلی به استقلال می گذرد و این بازیکن هم طبق حکم کمیته انضباطی و تعیین وضعیت چند ماه از همراهی استقلال محروم شد اما باشگاه فولاد اخیرا از باشگاه استقلال، محمد بلبلی و باشگاه سپیدرود رشت به دادگاه cas شکایت کرده و خواستار رسیدگی به این پرونده شده است. نکته قابل توجه این که بلبلی کم ترین بازی را در استقلال انجام داد و در نهایت به صورت قرضی از این تیم جدا شد.
-  اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از رسیدن به بوسنی ، اولین تمرین خودرا در ورزشگاه محل مسابقه برگزار کردند. دوتیم روز پنج شنبه در یک مسابقه تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.
- دربازیهای هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران این نتایج رقم خورد : پیکان صفر - فولادسیرجان 3 ، راه یاب ملل مریوان صفر - شهرداری گنبد 3 ، شهداب یزد یک - سپاهان 3 ، خاتم اردکان 2 - شهرداری ارومیه 3 ، آذرباتری ارومیه یک - سایپا 3 ، هورسان رامسر 2 - شهرداری ورامین 3
- با تصمیم اتحادیه بین المللی، رقابت های جهانی کشتی بزرگسالان در سال 2020 برگزار نمی شود. پیش از این قرار بود مسابقات کشتی بزرگسالان جهان در روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود که اتحادیه جهانی کشتی تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.اتحادیه جهانی در نظر دارد مسابقات را در شکلی جدید با نام جام جهانی و به صورت انفرادی برگزار کند که نحوه برگزاری این مسابقات به زودی اعلام می شود.
- باشگاه الریان قطر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دیه گو آگیره سرمربی این تیم به دلیل مشکلات خانوادگی در رابطه با ویروس کرونا از سمتش استعفا کرد.
- عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا ، باعث خسارت 300 میلیون یورویی به باشگاه های لیگ ایتالیا می شود.
- با نهایت تاسف و تاثر با خبرشدیم امیر یاوری کاپیتن اسبق تیم ملی بوکس و همچنین محمود یاوری از مربیان توانمند و پرافتخار فوتبال ایران ، دارفانی را وداع گفتند ، یاوری که سابقه بازیگری و مربیگری خیلی از تیمهای فوتبال کشورمان را برعهده داشت ، چندین بار سرمربی تیم ملی و رده های دیگر ملی شدند و به افتخاراتی هم دست یافتند. مصیبت در گذشت این دو چهره خوشنام بوکس و فوتبال کشورمان را به جامعه ورزش و به ویژه خانواده های این دو مرحوم تسلیت می گوییم، روحشان شاد و یادشان گرامی باد.
- تاریخ جدید جام ملت‌های فوتسال آسیا 2021 اعلام شد.
بر اساس اعلام ای‌اف‌سی این بازی‌ها از 23 مارس تا 3 آوریل (3 تا 14 فروردین) به میزبانی کویت برگزار خواهد شد.
- حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال، کمیته داوران را مامور کرد به قید فوریت موضوع، دستورالعمل و آیین نامه های مرتبط با معرفی علیرضا فغانی در فهرست داوران بین المللی فوتبال کشورمان را از طریق فیفا مجددا بررسی  کند.علیرضا فغانی داور شایسته فوتبال کشورمان در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد طبق استعلامی که به صورت تلفنی از فیفا گرفته ، درج نام او در لیست بین المللی داوران ایران بلامانع است. 
- رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت : خوشبختانه سایر اعضای کمیته فنی کنفدراسیون به جز نماینده کره جنوبی همگی موافق طرح تغییر زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا بودند. مقرر شد کمیته‌های بازاریابی و مسابقات AFC در این مورد تصمیم‌گیری کنند که در صورت موافقت تقویم لیگ قهرمانان آسیا مشابه تقویم مسابقات لیگ در اروپا و غرب آسیا خواهد بود.
-  زلاتان ابراهیموویچ پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام گذاشت که در آن پیراهن تیم ملی سوئد را به تن داشت. این حرکت او سبب شکل‌گیری شایعاتی درباره آینده‌اش و احتمال حضور مجدد او در جمع زردپوشان اسکاندیناوی شد. مهاجم 39 ساله میلان گفت: نه، قرار نیست به تیم ملی برگردم. من فقط داشتم سعی می‌کردم که مردم سوئد را اذیت کنم.
-  روبرت لواندوفسکی ، مهاجم لهستانی و گلزن بایرن مونیخ آلمان ، از نگاه سایت گل، به عنوان بهترین بازیکن سال 2020 فوتبال مردان انتخاب شد.
- اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران طی پیامی در گذشت محمود یاوری یکی از مربیان بزرگ و قدیمی فوتبال کشورمان را به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت .
- پیکر محمود یاوری مربی فقید فوتبال ایران ، روز چهارشنبه درورزشگاه تختی اصفهان تشییع و در آرامگاه این شهر به خاک سپرده خواهدشد . 
- احمد ابوغاش ستاره 24 ساله تکواندوی اردن که خبر خداحافظی اش هفته گذشته شوکه کننده بود، با توجه به درگیر بودن در یک پرونده جنایی، با رای دادگاه به 6 ماه حبس محکوم شد.
-  چند ساعت قبل از بازی، الکسی سوتورمین بازیکن زنیت پترزبورگ روسیه همبازی سردار آموزن وقتی متوجه شد پدرش فوت کرده ، این موضوع را به غیر از مربی خودش به کسی دیگری نگفت اما وقتی گل زد نتوانست جلوی اشک خودش را نگهدارد!
- ظاهرا باشگاه استقلال خواهان کسر قرارداد طاهرخانی مدافع خود شده و او هم زیر بار این موضوع نرفته تا تصمیم به جدایی بگیرد.احمد مددی،‌سرپرست استقلال در این باره گفت «مبلغ قرارداد این بازیکن 733 درصد رشد کرده در حالی که تعداد بازی‌های این بازیکن فصل گذشته به انگشتان دو دست هم نبوده است.».

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار