PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از راهیابی کشورهای هند، ایران، قطر، عربستان و ازبکستان به مرحله بعدی رقابت برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027 خبر داد. 

- درپایان بازیهای پلی آف یورو ، تیمهای صربستان و ایسلند حذف شدند و مجارستان به گروه مرگ رفت! اسکاتلند، مقدونیه، مجارستان و اسلواکی به عنوان آخرین تیم ها به یورو 2020 صعود کردند.
- با اتمام بازیهای پلی آف ، مرحله نهایی مسابقات یورو 2020 گروه بندی شد .
گروه اول : ترکیه ، ایتالیا ، ولز و سوئیس گروه دوم : دانمارک ، فنلاند ، بلژیک و روسیه گروه سوم : هلند ، اوکراین ، اتریش و مقدونیه شمالی گروه چهارم : انگلیس ، کرواسی ، اسکاتلند ، چک گروه پنجم : اسپانیا ، سوئد ، لهستان و اسلواکی گروه ششم : مجارستان ، پرتغال ، فرانسه و آلمان 
- اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره دوم انتخابی المپیک از فردا آغاز می شود و به همین علت، ملی پوشان امروز تست کرونا دادند.
- امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران پس از بازی دوستانه با بوسنی گفت : اعتماد به نفس و لبخندهای پدرم روی من اثر گذاشته ، می‌دانستیم بوسنی حریف خوبی است و بازیکنان بزرگی دارد اما همدل بودیم و انرژی مثبتی در تیم ما وجود داشت.
- محمد صلاح ستاره تیم ملی مصر و باشگاه لیورپول به  کرونا ویروس مبتلا شد..
- به دلیل دخالت در امور فنی، عمر خریبین ستاره تیم ملی سوریه توسط نبیل معلول سرمربی این تیم از اردوی سوری ها اخراج شد.
- تیم ملی اسکاتلند موفق شد بعد از 22 سال در یک تورنمنت معتبر (یورو2020) حاضر شود.
- نخستین اردوی تیم ملی کاراته کشورمان در سال جاری در شرایطی از روز پنجشنبه گذشته در هتل المپیک آغاز شد که ملی‌پوشان و کادرفنی در ابتدا تست کرونا دادند تا پس از مشخص شدن نتیجه این‌تست، تمرینات تیم ملی از روز شنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز شود. ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری و امیر مهدی‌زاده چهار ملی‌پوش حاضر در این اردو  بودند که تست کرونا دادند و صالح اباذری به دلیل ابتلای مادرش به ویروس کرونا، با نظر کادرفنی در تمرینات حاضر نشد. سیدشهرام هروی، حسن روحانی، سعید حسنی‌پور و نعیما خواجوی کادرفنی تیم ملی نیز تست کرونا دادند.
- اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی دوستانه با بوسنی اعلام کرد : از بازی با بوسنی خیلی راضی هستم. این مسابقه محک خوبی برای تیم ملی بود. در نیمه اول از عملکرد تیم خیلی راضی هستم چون همانگونه بازی کردند که من می‌خواستم.اینگونه بازی ها کمک می‌کند که  تیم بهتر و شفاف تر شود و در بازی های مقدماتی بهتر عمل کنیم. در نیمه دوم کمی از نظر تاکتیکی به هم ریختیم، چون می‌خواستم به چند بازیکن شانس بدهم که آنها هم میدان ببینند.
- علی کفاشیان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال و عضو فعلی هیات رئیسه فدراسیون به ویروس کرونا مبتلا شد.
- با تصمیم یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس ، محمد انصاری  در این تیم ماندنی شد و در تمرین  شرکت کرد.
- زمان تمدید قرارداد در سال 2017 ، پاداش وفاداری 66 میلیون یورویی در قرارداد مسی گنجانده شد. وی نصفش را ماه فوریه دریافت کرد و 33 میلیون یورو دیگر  باید تابستان آینده به او پرداخت شود.
- در بازیهای باقی مانده دورسوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی ، اروگوئه با سه گل کاوانی ، سوارز و نونز ازسدکلمبیا گذشت.شیلی با دوگل آرتورو ویدال دو برصفر خودرا به پرو تحمیل کرد ، برزیل نیز در روزی که نیمار را در اختیار نداشت تحت رهبری تی ته با گل دقیقه 67 فیرمینو یک بر صفر بر تیم ونزوئلا فائق آمد.
- مددی، سرپرست باشگاه استقلال گفت :  دلیل سفر سعادتمند به ایتالیا هرچه که بود، نتیجه‌ای برای تیم به همراه نداشت اما امیدوارم بتوانیم در CAS رأی پرونده استراماچونی را بشکنیم،  ازطرفی درخواست 9 میلیون یورویی پادوانی خارج از ضوابط است و او یادش رفته که در زمین فوتبال مصدوم شده است. 
- روز شنبه در آغاز دور پنجم بازیهای لیگ ملت های اروپا پرتغال با فرانسه ، سوئدباکرواسی ، آلمان با اوکراین ، سوئیس با اسپانیا مصاف خواهند داد. روز یک شنبه هلند با بوسنی ، ایتالیا با لهستان ، بلژیک با انگلیس و دانمارک با ایسلند روبرو خواهندشد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار