PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در واکنش به خبر سپردن مدیریت قله دماوند به فدراسیون کوهنوردی اعلام کرد : اثر طبیعی ملی دماوند ازسال 1381 به عنوان یکی از مناطق چهارگانه تحت حفاظت و مدیریت محیط زیست استان مازندران بوده و به استناد ماده 16 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، به هیچ عنوان قابل واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی نیست .
- تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان  در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم هوادار تهران با هدایت رضا عنایتی رفت که این بازی با پیروزی 3-2 تیم هوادار به پایان رسید.
- شایعات فراوانی پیرامون حضور فرشاد فرجی مدافع شهرخودرو در پرسپولیس مطرح شد که باشگاه مشهدی با این انتقال مخالفت کرده است. فرجی که با شهرخودرو قرارداد دارد در تمرینات روزهای اخیر تیمش حضوری فعال داشت .
- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی بادران تهران رفت که  نتیجه این مسابقه تساوی 2 بر 2 بود. مهدی عبدی و مدافع حریف برای سرخ پوشان و مصطفی آقاجانی و میثم مرادی برای بادران در این  گلزنی کردند.
- با اعلام باشگاه استقلال؛ حسین‌ پورحمیدی دروازه‌بان این تیم  به دلیل غیبت غیرموجه در تمرینات از سوی محمود فکری مربی تیم در اختیار کمیته انضباطی باشگاه استقلال قرار گرفت.
-باشگاه بارسلونای اسپانیا در دوران سخت شیوع ویروس کرونا به فکر کسب درآمدهای جدید است تا بلکه از سد مشکلات مالی به سلامت عبور کند. طبق اطلاعاتی که «سیگو رودریگس»، روزنامه نگار اسپانیایی به دست آورد این تیم با یک شرکت فیلم سازی هالیوود در حال همکاری است تا صاحب 200 میلیون یورو درآمد شود.
- سران باشگاه پاری سن ژرمن پاریس اگر با نیمار برای تمدید قراردادش به توافق نرسند، قیمت فروش بازیکن را 100 میلیون یورو اعلام خواهندکرد.
- امیر عرب که پیش از این سابقه معاونت باشگاه استقلال را در کارنامه داشت و به عنوان رئیس هیات فوتبال جزیره کیش نیز فعالیت می کرد به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه نساجی انتخاب شد.
- تست کرونای  استفانو پیولی سرمربی باشگاه آس میلان ایتالیا هم مثبت اعلام شد.
- طبق اعلام برخی رسانه‌ها، پس از مثبت شدن تست چهار بازیکن تیم کره جنوبی، سون هیونگ مین نیز به ویروس کرونا  مبتلا شده است.
- خبر بد از باشگاه لیورپول انگلیس این که از شروع بازیهای این فصل لیگ جزیره تاکنون 14 بازیکن کرونایی و مصدوم روی دست یورگن کلوپ آلمانی مربی این تیم مانده است.
-  بعد از تعطیلی اردوی تیم‌ملی، آزمایش کرونای محمد بنا نیز مثبت اعلام شد و سرمربی کشتی فرنگی ایران به دلیل شرایط بد جسمانی به بیمارستان انتقال یافت .  پیش از این نیز غلامرضا محمدی، سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد نیز در پایان اردوی تیم‌ملی به کرونا مبتلا شده بود.
- برخی خبرها حاکی از آن است شاهین طاهرخانی مدافع فصل گذشته استقلال تهران به توافق نهایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس رسید تا در آستانه امضای قرارداد دو ساله خود با این باشگاه قرار بگیرد. گل‌محمدی قبل از فسخ قرارداد این بازیکن با استقلال هم خواهان جذب وی بود که حالا به گزینه پیشنهادی خود در قلب دفاع رسید.
- در خصوص اعتراض تیم النصر عربستان علیه پرسپولیس، یک مقام باشگاه سعودی در رابطه با این پرونده گفت: النصر تمام جوانب موضوع را بررسی  و شکایت خود را با تمام قانون شکنی های پرسپولیس به کنفدراسیون آسیا ارسال کرد. النصر در این پرونده از مارکوس موتا وکیل بین المللی بهره برد تا یادداشت شکایت خود را به کمیته استیناف ارسال کند. این وکیل سرشناس در پرونده پارسال منچسترسیتی پیروز شد و این تیم توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد . البته دو وکیل بین المللی دیگر در این پرونده به موتا کمک کردند.
- مطابق اعلام انجمن بین المللی بوکس AIBA، تمامی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در قاره های اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی که پیش از این قرار بود تا پایان سال 2020 به اتمام برسد و پس از آن رقابت‌های جهانی گزینشی المپیک در اردیبهشت ماه سال 1400 به میزبانی پاریس برگزار شود، یک ماه به تاخیر افتاد. تیم ملی بوکس کشورمان تاکنون دو سهمیه المپیک توکیو 2020 توسط دانیال شه‌بخش و سیدشاهین موسوی کسب کرده است و در شش وزن دیگر شانس کسب سهمیه المپیک توکیو را دارد.
- "انجمن جهانی سازمان های کیک بوکسینگ" WAKO از اجرای برنامه توسعه جدیدی برای کیک بوکسورهای جوان رده سنی 18 الی 25 سال با عنوان "Game Changers" خبر داد که در اوایل سال 2021 میلادی آغاز خواهد شد.
- عبدالرحمن الجماز، خبرنگار سعودی در برنامه «الحصاد الریاضی» مدعی شد : باشگاه النصر در آستانه امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس قرار دارد، من از منابعی اطلاع دارم که او به النصر نزدیک است.
 - میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال که با شبکه خبر گفت و گو می کرد اعلام کرد حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم زیر 23 ساله های ایران در سمت خود ابقا شده است.
- محمد عباس زاده، مهاجم سابق تیمهای سایپا و نساجی به تیم تراکتور تبریز پیوست.
- محمد انصاری مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با موافقت کادرفنی در تمرینات این تیم حاضر شد.
- اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس ازبرتری دو برصفر مقابل تیم ملی بوسنی ، جمعه شب در ضیافت شام سفیر کشورمان در بوسنی حضور یافتند.
- درآغاز دور پنجم لیگ ملت های اروپا ، تیم ملی فرانسه با قضاوت سه داور آلمانی با گل نیمه دوم کانته یک بر صفر تیم ملی پرتغال را با حضور رونالدو در ورزشگاه شهر لیسبون شکست داد و با 13 امتیاز صدرنشین گروه سوم شد. سوئد ازهمین گروه دو بر یک خودرا به کرواسی تحمیل کرد. درگروه چهارم آلمان با گلهای تیمو ورنر (2بار) و لروی سانه سه بر یک بر اوکراین فائق آمد. دربازی دوم گروه چهارم سوئیس در خانه خود یک بر یک اسپانیا را متوقف کرد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار