PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  مهدی سرپرست کمیته برگزاری مسابقات اعلام کرد هنوز دستوری برای لغو مسابقات لیگ برتر نشده و بازی‌ها طبق برنامه انجام می‌گردد. ستاد مبارزه با کرونا هم اعلام کرد لیگ برتر ایران برگزار می شود.
- تیم لیگ برتری شهرخودروی مشهد در ادامه روند آماده سازی خود توانست در یک مسابقه تدارکاتی تیم دسته سومی آسمان کیای مشهد را در ورزشگاه ثامن 8 - 2 مغلوب کند.
- احمد مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال در ادامه روند کاهش مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم ، وریا غفوری را هم به محل باشگاه فراخواند.
- رسول خطیبی سرمربی تیم لیگ برتری آلومینیوم اراک گفت: مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره گناهی نداشتند زیرا انجام دادن کار در این پنج شش روز سخت بود. مسائل زیادی از قرارداد بازیکنان مانده بود و من با یکی دو تن از عوامل باشگاه کار را اداره کردیم. یک هفته قبل از شروع بازی ها قراردادها ثبت و قانونی نشده بود و مسائل دیگری هم بود. 
- "توشی هیسا ناگورا" دبیرکل فدراسیون جهانی کاراته با "یوشی هیده سوگا" نخست وزیر ژاپن در خصوص برنامه های آتی WKF دیدار و گفت و گو کرد. در این‌ جلسه دبیرکل فدراسیون جهانی کاراته گزارشی از فعالیت های WKF و آمادگی کاراته برای نخستین حضور المپیکی این ورزش ارائه و از حمایت های نخست وزیر ژاپن تقدیر کرد.
- نواک جوکوویچ تنیس باز مطرح دنیا در دیدار نخست خود در مرحله گروهی مسابقات فینال تور جهانی، دیه‌گو شوآرتزمن را در دو ست پیاپی شکست داد.
- سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که به تازگی درگیر ماجرای محرومیت شده بود تست کرونای او و همسرش مثبت اعلام شد و بدین ترتیب مدیرعامل فولاد راهی قرنطینه دو هفته‌ای گردید. آذری به دلیل درگیر شدن ریه وی با ویروس کرونا، حتی برای مراقبت و درمان هرچه بهتر راهی بیمارستان شد.
- ایوب والی و سینا زامهران دو بازیکن فولاد به علت مصدومیت دیدار مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر را از دست دادند. همچنین وضعیت ساسان انصاری و مجتبی نجاریان که دچار کرونا شده‌اند برای این دیدار همچنان مشخص نیست.
- ری کلمنس،  دروازه بان اسبق باشگاه لیورپول و تیم ملی انگلیس در سن 72 سالگی درگذشت وی مدتهابود که با بیماری سرطان پروستاد دست وپنجه نرم می کرد . باشگاه لیورپول و تاتنهام با انتشار توییتی درگذشت این ورزشکار فقید را تسلیت گفتند. باشگاه لیورپول در اکانت توییتر خود نوشت:
- مسئول روابط عمومی فدراسیون والیبال گفت : بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذرماه محدودیت‌های جدیدی در کشور اجرایی خواهد شد که لغو تمرین و برگزاری مسابقات ورزشی، از جمله این محدودیت‌هاست ، به همین دلیل، برنامه ادامه برگزاری لیگ‌های برتر و دسته یک مردان و بانوان، از اول آذرماه تا اطلاع بعدی لغو می شود.
- در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش تصمیم گیری شد در صورت مثبت اعلام شدن استعلام از ستاد مقابله با کرونا کلیه لیگ های ورزشی از شنبه به مدت دو هفته تعطیل شوند.
- درخواست استیناف خواهی باشگاه النصر عربستان در پرونده شکایت از باشگاه پرسپولیس به صورت کامل رد شد.
منتها النصری ها با تنطیم شکایت جدید ، شکایت خودرا به دادگاه جهانی cas ارجاع داده اند.
- تست کرونای لوییز سوارز مهاجم ملی پوش اروگوئه و باشگاه اتلتیکو مثبت شد و او بازی هفته بعد تیم مادریدی مقابل تیم سابق خود یعنی بارسلونا را از دست داد!
- زکریا مرادی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش ازتیم استقلال جدا شد.
-  باشگاه العربی قطر از جراحی موفق مهرداد محمدی مهاجم ایرانی خود خبر داد؛ محمدی به دلیل مصدومیت یک ماه از میادین دور خواهد بود.
- اعتراض رسمی باشگاه استقلال در خصوص اعلام نام زاهدی‌فر برای قضاوت دیدار این تیم با فولاد، از سوی احمد مددی به بهاروند ریاست سازمان لیگ ارسال شد.
- سازمان لیگ یک ناظر پزشکی به مسابقات لیگ برتر اضافه کرد. به این ناظر پزشکی اختیار داده شد در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی قبل و در جریان مسابقه می‌تواند حتی دستور توقف و عدم برگزاری مسابقه را بدهد.
-  17 سال پیش در چنین روزهایی ، لیونل مسی آرژانتینی با 16سال سن ، اولین بازی رسمی خود را برای تیم اسپانیایی بارسلونا در یک بازی دوستانه مقابل پورتوی پرتغال انجام داد.
-  با حکم جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کاوه علی‌اسماعیلی به عنوان مشاور رسانه‌ای این تیم منصوب شد.
- مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا 2020 در منطقه شرق به میزبانی دوحه از چهارشنبه آغاز می شود و  تاکنون 6 تیم به دوحه وارد شدند. اف سی سئول، اولسان هیوندا  کره جنوبی، سیدنی اف سی و پرث گلوری دو نماینده استرالیا و شانگهای چین 6 کاروان وارد شده به قطر هستند .
-  محمدمهدی مهدی‌خانی که اکنون در باشگاه واراژدین کرواسی عضویت دارد، با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و در آستانه پیوستن به این تیم است.
- طبق اعلام محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران تاکنون هیچ رای درباره پرونده رشید مظاهری سنگربان جدیداستقلال که از تراکتور به این تیم پیوسته، صادر نشده است.
- به نظر می‌رسد پس از منتفی شدن جذب طاهرخانی، باشگاه پرسپولیس مذاکرات برای جذب امیر طاهر مدافع چپ جوان تیم مس کرمان را از سر گرفته است تا این بازیکن را به لیست تیمش اضافه کند. این باشگاه به مس کرمان نامه زده و مسؤولان دو تیم در حال مذاکره هستند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار