PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:  

- محمدمهدی مهدی‌خانی، با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.
-  مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان از 13 تا 23 بهمن به میزبانی کشور قطر در شهر دوحه برگزار خواهد شد.
- محمد اسدمسجدی،سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت  به علت اینکه محدودیت‌های جدید و تعطیلی دو هفته‌ای مطرح شده است، هنوز فرصت نکرده‌ایم، درباره برگزاری لیگ برتر فوتبال تصمیم‌گیری کنیم!
- سردار آزمون، بازیکن ایرانی زنیت روسیه در رتبه بیست و سوم باارزش‌ترین بازیکنان خارج از پنج لیگ معتبر اروپایی قرار گرفت .
- مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد هر لحظه که تشخیص داده شود کمک ما برای کاهش شیوع کرونا لازم است، مسابقات را تعطیل می‌کنیم ، تعطیلی بیشتر از 2 هفته، برگزاری رقابت‌ها را با استرس روبرو می‌کند.
- با اعلام باشگاه استقلال؛ تولیدی «مجید» اسپانسر البسه این تیم شد و در بازی با فولاد از طرح جدید پیراهن آبی‌ها رونمایی می شود.
- دو باشگاه پرسپولیس و پیکان در نظر دارند روز چهارشنبه در آخرین زمان نقل و انتقالات ، بازیکن‌های مدنظرشان را با یکدیگر معاوضه کنند؛ به این ترتیب که امیر روستایی از پرسپولیس راهی تیم سابقش پیکان شود و حجت حق‌وردی نیز پیراهن سرخ را بر تن کند . این در حالی است که حق‌وردی در دیدار صنعت نفت و پیکان که در آبادان از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.
- در ثبت پیروزی 3 - 2 تیم ملی پرتغال مقابل کرواسی درلیگ ملت های اروپا ،  کریس رونالدو باز هم گل نزد تا فاصله هفت گله او با دایی حفظ شود. رونالدو در حالی در دومین بازی پیاپی ملی خود در گلزنی ناکام ماند که پرونده بازی های تیم ملی پرتغال در سال 2020 با حذف از لیگ ملت ها بسته شد و رونالدو برای شکستن رکورد دایی باید از سال 2021 استارت بزند!
- تیم ملی کلمبیا با سرمربی‌گری کارلوس کروش در ادامه شکستهای تحقیر آمیز خود، در مرحله گروهی بازیهای آمریکای جنوبی 6 گل از اکوادور خورد و تنها توانست یک گل بزند و در پایان با نتیجه 6 بر 1 شکست خورد.
-  پس از ابتلای 4 بازیکن دیگر تیم ملی اوکراین به بیماری کرونا بازی این تیم برابر سوئیس در لیگ ملت های اروپا لغو شد.
- پس از ابتلای بیماری چند بازیکن دیگر مصری به کرونا ، میدو پیشکسوت فوتبال مصر ضمن حمله شدید به محمد صلاح بازیکن تیم ملی مصر و لیورپول گفت : او باید بابت شرکت در عروسی برادرش سرزنش شود ، در مصر همه از او می ترسند و کسی جرات انتقاد ندارد ، هیچ بازیکنی از تیم ملی بزرگ تر نیست!
- در دیداری دستگرمی برای کسب آمادگی تیم ملی عربستان برابر حریف خود جامائیکا 2 - 1 شکست خورد .
- قبل از آغاز بازیهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال  تمامی مسئولان برگزاری مسابقات آزمایش کرونا دادند.
- تیم ملی فوتبال مراکش با پیروزی در دیدار با حریف روز ، پس از الجزایر، جواز حضور در جام ملتهای آفریقا سال 2022 را کسب کرد.
 -  محمد بنا مربی تیم ملی کشتی فرنگی که به کرونا مبتلا شده بود پس از چند روز بستری با بهبودی حالش از بیمارستان مرخص شد. بنا ادامه روند درمانی خود را به صورت قرنطینه در منزل انجام خواهد داد.
- دومینیک تیم تنیس باز  اتریشی در نبردی تماشایی و نزدیک با نتیجه دو بر صفر از سد رافائل نادال عبور کرد و دومین پیروزی خود در گروه دوم مسابقات تور جهانی تنیس را به دست آورد.
- تیم ملی فوتبال عراق در دیداری تدارکاتی با نتیجه دو بر یک ازبکستان را شکست داد.
- پس از بررسی وضعیت چند مربی ، سرانجام حميد درخشان به عنوان مديرفنی و داوود مهابادی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان انتخاب و معرفی شدند.
- تیم ملی فوتبال کره جنوبی در یک بازی تدارکاتی با نتیجه دو بر یک تیم ملی قطر را شکست داد.
- در تنها مسابقه معوقه از هفته اول فصل تازه  لیگ برتر فوتبال ایران ، صنعت نفت آبادان در خانه خود با نتیجه دو بر یک تیم پیکان تهران را با مربیگری مهدی تارتار شکست داد .
- قبل از بازی با فولاد در هفته وم لیگ ، با اعلام باشگاه استقلال؛ بازیکنان این تیم ممنوع المصاحبه شدند.
- یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس گفت : برای جذب بازیکن یک روز بیشتر وقت نداریم؛ کسی گیرمان بیاد می گیریم ، البته چند گزینه برای جذب بودند ولی یا قرارداد داشتند یا از لحاظ فنی مناسب نبودند.
- شمار بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم ملی فوتبال عراق در حال افزایش است و این بار دروازه‌بان این تیم به ویروس مبتلا شد تا تعداد کرونایی های عراق به رقم شش برسد. تیم ملی عراق یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی است  عراق در فیفادی دو دیدار دوستانه برگزار کرد. این تیم ابتدا برابر اردن به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و متعاقب آن برابر ازبکستان دو بر یک پیروز شد.
- طبق اعلام ستاد ملی کرونا از شنبه آینده (اول آذر) قرار است تهران دو هفته تعطیل شود و از ساعت 21 هر شب هم شاهد قانون منع رفت و آمد در سطح شهر خواهیم بود. . در همین راس
 تا گفته می شود به احتمال فراوان ساعت بازی پرسپولیس هم تغییر می کند و یکی دو ساعت زودتر برگزار خواهدشد.
- با فسخ شدن قرارداد باشگاه استقلال با شرکت آل‌اشپورت، این برند آلمانی خواهان غرامت از آبی‌پوشان پایتخت است.
- پس از مذاکرات طولانی‌مدت با چندین گزینه سرمربیگری، با اعلام محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه ابومسلم مشهد،  «سعید خانی» کاپیتان وفادار و ارزشمند باشگاه ابومسلم در اواخر دهه 80 به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی شد.
- دریکی ازبازیهای تدارکاتی برای کسب آمادگی تیم ملی امارات در خانه خود سه بر یک به بحرین باخت . 
- تیم فوتبال بانوان یوونتوس ایتالیا 600 روز بدون شکست را درسری آ سپری کرده و همچنان در حال بهبود این رکورد است.
- دنیل مدودف تنیس باز  روس با پیروزی دو بر صفر برابر الکساندر زورف اولین پیروزی خود در مسابقات فینال تور جهانی را به دست آورد.
- بعد از مثبت شدن تست کرونای محمد صلاح ،فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد محمد الننی، هافبک مصری باشگاه آرسنال هم به کرونا مبتلا شده است .
- تیم ملی فوتبال الجزایر با تساوی مقابل زیمباوه، به عنوان اولین تیم، جواز حضور در جام ملت‌های آفریقا سال 2022 را کسب کرد.
- در دیدارهای دورششم لیگ ملت های اروپا ، واز گروه سوم تیم فرانسه با برتری 4 - 2 مقابل سوئد صعود خودرا به مرحله بعد جشن گرفت . پرتغال به رغم اینکه در خانه کرواسی سه بر دو به برتری رسید ولی از صعود بازماند. در گروه چهارم اتفاق عجیبی رقم خورد چرا که اسپانیا توانست با نتیجه خیره کننده 6 - 0 تیم ملی آلمان را با شکست سنگین روبرو کند. چهار بازی از دور ششم روز چهار شنبه برگزار خواهد شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار