PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درآغاز دیدارهای هفته دوم فصل تازه لیگ برتر فوتبال ایران سه بازی برگزارشد که طی آن ، مسابقه نساجی با تراکتور و نفت مسجد سلیمان با سایپا با نتایج مشابه یک بر یک به پایان رسید و تیم سپاهان در اصفهان با تک گل سجاد شهباززاده 1 - 0 ازسد تیم آلومینیوم اراک گذشت . 
- تیم دسته دومی نیروی زمینی در دیداری تدارکاتی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم شهرداری بندرعباس را شکست دهد.
- تیم شمس آذر قزوین با هدایت فیروز کریمی در مسابقه تدارکاتی 4 - 2 مغلوب تیم لیگ برتری پیکان تهران شد.
- جهانگیر عسگری مهاجم گلزن چوکا ، با مربی فصل گذشته خود فرشاد پیوس به توافق رسید و به عضویت تیم دسته دومی ویستاتوربین تهران درآمد.
- محسن عاشوری، بازیکن اسبق پرسپولیس و سرمربی فصل گذشته تیم خوشه طلایی ساوه که چند روز پیش از سوی تیم شهرداری نوشهر دعوت به همکاری شده بود از مدیران این تیم عذرخواهی کرد و خبر داد که فصل آینده در تیم شهرداری نوشهر ماندنی نیست. وی در هفته های اخیر درگیر بیماری و در نهایت فوت پدرش بود.
- ایمان صادقی دروازه بان فصل گذشته داماش گیلان با عقد قراردادی رسمی به باشگاه شاهین بوشهر پیوست. صادقی سابقه بازی در سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی را در کارنامه دارد.
- نخستین‌ دوره لیگ فوتبال زنان در عربستان با شرکت 600 بازیکن در قالب 24 تیم آغاز شد. به نوشته روزنامه عکاظ چاپ عربستان، اولین لیگ فوتبال زنان در عربستان عصر سه‌ شنبه از سوی فدراسیون ورزش عربستان و با همکاری مرکز زنان فدراسیون فوتبال این کشور شروع شد.
- محمود فکری مربی استقلال قبل از بازی با فولاد در نشست خبری گفت : خوشحالم اولین بازی بیرون از خانه استقلال در اهواز برگزار می‌شود فولاد از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره‌می برد ، می‌توانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم، از یک طرف هم سه بازیکن به نام‌های محمد نادری، احمد موسوی و سیاوش یزدانی را در اختیار نخواهیم داشت  امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم، دیداری که هر اتفاقی بیفتد، برنده اش استقلال باشد.
- خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم در نشست خبری بعد از مسابقه با سپاهان گفت : بازیکن حریف با استوک به سر بازیکن ما زد و از سر او خون زیادی رفت ، ما بازنده این بازی نیستیم. هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. در طول هفته زحمت می‌کشیم، یک کمک داور یا داور تمام زحمات را خراب می‌کند. به ناظر بازی سند نشان دادم که گل سپاهان آفساید بود.
- وحید فاصلی مربی نساجی پس از مسابقه با تراکتور در قائمشهر گفت : این را قاطعانه می‌گویم؛ نه اینکه جو درست کنم. به گفته کارشناسان گل تراکتور آفساید بوده است. این بازی را باید بارها دید که بچه‌های ما چقدر با جان و دل بازی کردند. آنها با دل بازی می‌کردند؛ نه پاهایشان. چه ایرادی دارد که VAR را بیاوریم؟ کاری به داوران نداریم اما اگر این تکنولوژی باشد، خیلی از مشکلات حل می‌شود.
- فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، یک قدم دیگر برای بهبود وضعیت فوتبالیست‌های زن برداشت. فوتبالیست‌های حرفه‌ای زن به زودی از مرخصی زایمان 14 هفته ای با حقوق برخوردار خواهند شد.
- نکته جالب دیدار پرسپولیس و صنعت نفت، تقابل برادران پیروانی روی نیمکت دو تیم است؛ امیر حسین پیروانی به عنوان دستیار سیروس پورموسوی روی نیمکت صنعت نفت حضور خواهد داشت و افشین پیروانی هم سرپرست پرسپولیس است و روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
- علیرضا منصوریان: سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از پایان دیدار مقابل نساجی عنوان کرد: با توجه به ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی، باید در محدوده زمین حدود ۵۰ نفر حضور داشته باشند اما متاسفانه و بعد از بازی 200 نفر داخل زمین آمدند. از روی سکوها هم به ما توهین می‌شد.
- مهدی هاشمی‌نسب، مربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت : هم مصدوم داریم و هم کرونایی، ما نباید درباره داوری صحبت کنیم، پارسال با ذوب آهن روی اشتباه آقای زاهدی‌فر بازی را واگذار کردیم اما هیچ بیانیه‌ای ندادیم و اعتراضی نکردیم.
- ورزشگاه آزادی در فاصله دو روز مانده به دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت آبادان، ضدعفونی شد.
- دنیل مدودف با شکست نواک جوکوویچ به نیمه نهایی تور جهانی تنیس صعود کرد . تنیسور روس به عنوان نفر اول گروه اول به مرحله حذفی صعود کرد و برنده دیدار جوکوویچ و زورف در روز جمعه به عنوان نفر دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.
- لوکاکو مهاجم بلژیکی باشگاه اینتر به اولین بازیکن اروپایی پس از گرد مولرآلمانی تبدیل شد که پیش از تولد 28 سالگی57 گل ملی به ثمر می‌رساند شامل 17 گل در 14 بازی آخر خود برای بلژیک، گرد مولر تا پیش از 28 سالگی 62 گل به ثمر رسانده بود.
- رقابت های ملی فوتبال جهان در ماه نوامبر به پایان رسید و تیم ملی ایران در این ماه تنها یک بازی دوستانه برگزار کرد و توانست بوسنی را با دو گل شکست دهد.  با این حال تیم ملی فوتبال ایران در رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان با یک پله سقوط در رده سی ام جهان و دوم آسیا قرار گرفت.
- تیم ملی فوتسال ایران در جدیدترین رنکینگ جهانی با کسب 1609 امتیاز در جایگاه ششم جهان و اول آسیا قرار دارد ، در این رنکینگ تیم ملی فوتسال اسپانیا با کسب 1808 امتیاز صدرنشین است.
- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد ؛ در پی اتفاقات دیدار هفته نخست لیگ برتر مقابل سایپا، نامه اعتراض باشگاه نسبت به تصمیمات تیم داوری به فدراسیون ارسال شد. فدراسیون فوتبال هم در پاسخ به این نامه ضمن اینکه حق را به پرسپولیس داد و با تایید اشتباه تیم داوری، اعلام کرد با توجه به قوانین داخلی، امکان پاک شدن کارت قرمز کمال کامیابی‌نیا وجود ندارد.
- اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین، آزمایش مربوط به تشخیص کووید 19 را انجام دادند. با ارسال نتایج این تست‌ها به کادر پزشکی مشخص شد که نتیجه تست همه اعضای تیم منفی بوده است.
- ولادیمیر آلکنو، گزینه روسی هدایت تیم ملی والیبال ایران قرارداد اولیه خود با فدراسیون والیبال ایران را امضاء کرد.
- با نظر یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس ، محمد عمری، مهاجم جوان تیم امید پرسپولیس با درخشش در تیم امیدها، به تیم بزرگسالان پرسپولیس اضافه شده و قرار است مهاجم جدید سرخپوشان باشد.
- حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با آرای مردمی به عنوان محبوب ترین آزادکار جهان انتخاب شد.
- یک رسانه کلمبیا افشا کرد که بعد از باخت سنگین شش بر یک تیم ملی این کشور مقابل اکوادور، چند بازیکن این کشور در رختکن درگیر شدند.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار