PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در سه بازی دیگر ازهفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران گل گهرسیرجان 2-0 برتیم مس رفسنجان غلبه کرد ، ماشین سازی با ذوب آهن یک بر یک شدند و فولاد در اهواز 2-1 بر استقلال فائق آمد.
- در پایان بازی فولاد با استقلال و زمانی که بازیکنان دو تیم در حال خارج شدن از زمین بودند محمود فکری سرمربی استقلال درزمان جروبحث با یکی از بازیکنان فولاد از کلمات رکیکی استفاده کرد. احتمال دارد همین موضوع باعث شود کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال سرمربی استقلال را محروم یا جریمه کند. 
- باشگاه کتاب خوانی مارکوس رشفورد ملی پوش فوتبال انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد رسما از سال 2021 آغاز به کار خواهد کرد و به صورت یک کمپین گسترده، کودکان تحت پوشش وی به کتاب خواندن تشویق خواهند شد.
- یونس امامی ملی پوش کشتی آزاد که در حین تمرین دچار شکستگی بینی شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت، تا بتواند با سپری کردن دوران نقاهت، در مسابقات پیش رو کشتی بگیرد.
- محمدصلاح و الننی، باوجود بهبود نیافتن از ویروس کرونا با هواپیمای خصوصی و مجهز به تجهیزات پزشکی به انگلیس سفر می کنند.
- روزنامه «رکورد» پرتغال اعلام کرد؛ جدایی کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا که با این تیم تا جام چهانی 2022 قرارداد دارد، قطعی شده است و با دریافت 2 میلیون دلار غرامت به کارش در کلمبیا خاتمه می‌دهد. بحث اخراج وی پس از دو باخت سنگین این کشور مقابل اروگوئه (3-0) و اکوادور (6-1) برسرزبانها افتاد.
- گفته می شود، مدت قرارداد ولادیمیر آلکنو با فدراسیون از فروردین سال آینده به مدت 5 ماه است. پس از آن، با توجه به نتایجی که با تیم ملی در المپیک کسب خواهد کرد، در مورد تمدید قراردادش تصمیم گیری می شود.
- با دستور وزیر ورزش مسابقات لیگ برتر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.
- دردوبازی باقی مانده از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ، روز شنبه پرسپولیس با صنعت نفت آبادان و پیکان با شهرخودرو به مصاف هم خواهند رفت . 
- در دو مسابقه انجام شده از لیگ فوتبال فرانسه ، تیم موناکو باخلق برتری سه بر دو مقابل پاری سن ژرمن خالق شگفتی شد و بوردو نیز در زمین رن ، یک بر صفر به پیروزی رسید.
- درتنها بازی انجام شده از لالیگای اسپانیا ، مصاف هوئسکا با اوساسونا یک بر یک به پایان رسید.روز شنبه در ادامه این رقابتها بارسلونا با اتلتیکو و رئال با ویا رئال مبارزه خواهند کرد.
- روز شنبه در دور تازه مسابقات لیگ برتر جزیره ، جدال دومربی سابق بارسلونا و رئال مادرید جذاب خواهد بود. تاتنهام با خوزه مورینیو و پپ گواردیولا بامنچستر سیتی باردیگر مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.
- باشگاه پرسپولیس ضمن رد برخی اخبار مربوط به درگیری لفظی بین امید عالیشاه و سرمربی این تیم اعلام می‌دارد این بازیکن به دلیل برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای در محل تمرین باید در باشگاه پاسخگوی رفتار خود باشد. این بازیکن به همین علت از لیست دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوم لیگ خارج شده است.
- محمد نوازی کمک مربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان گفت : تیم ما در وضعیت ایده آلی است و هفته پیش سه امتیاز را گرفتیم. بازیکنان ما آماده اند و امیدواریم بتوانیم پیروز بازی باشیم. اگر مشکلی از لحاظ فوتبالی پیش نیاید ان‌شاءالله بتوانیم برنده بازی باشیم.
- یحیی گل‌محمدی مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از مسابقه با صنعت نفت گفت : این سه امتیاز برای ما خیلی ارزشمند است و بدون شک باید برای گرفتن آن تمرکز داشته باشیم. نباید امتیازات خانگی را از دست دهیم. خیلی دوست داشتیم مدافع دیگری بگیریم اما بعضی از بازیکنان می‌خواستند بندهایی در قراردادشان باشد که امکان‌پذیر نبود و منافع باشگاه به خطر می‌افتاد. باید به بازیکنان جوان‌ اعتماد کنیم. قطعا کار سختی داریم ولی بازیکنان‌مان نشان دادند مرد روزهای سخت هستند .
- مسئولان ورزشگاه آزادی پس از پیگیری پرسپولیسی ها با اجرای طرح موزاییکی روی صندلی های ورزشگاه آزادی برای دیدار این تیم مقابل صنعت نفت موافقت کردند.
- پرسپولیس پس از جذب محمد مهدی مهدیخانی از طریق فدراسیون فوتبال مکاتباتی را با فدراسیون کرواسی و باشگاه واراژدین انجام داد تا ITC این بازیکن را دریافت کند. برهمین اساس با پیگیری های انجام شده کارت بازی این بازیکن صادر شد تا مهاجم جوان و جدید سرخ پوشان از این به بعد مشکلی برای حضور در دیدارهای این تیم نداشته باشد.
- قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان گفت : داد و بیداد در بازی هست ولی فکر می‌کنم گلی که علی ابراهیمی زد سالم بود که آفساید گرفته شد و در بقیه صحنه‌ها داور به بازی نزدیک بود. مربی س رفسنجان ،ربیعی ، در آینده نزدیک یکی از بهترین مربیان تاریخ مان می‌شود، ایده و سبک دارد. بازی و هدایت تیمش خیلی خوب است. این تیم از لیگ یک آمده و نیاز به زمان دارد.
- ربیعی سرمربی مس رفسنجان پس از بازی با گل گهر گفت: تفاوت منشا با سایر بازیکنان در زمین مشهود بود. این مهم است. مربی نیستم که به خاطر باخت دنبال بهانه باشم. باخت و برد برای سرمربی است. تفاوت بازیکن خارجی مثل منشا مشهود است او کیفیتش را در زمین نشان داده و گلایه‌ای ندارم.
- نشست خبری محمود فکری پس از شکست مقابل فولاد : از هواداران به خاطر باخت عذرخواهی می‌کنم . می‌توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم اما زیبایی‌های فوتبال به خاطر همین اتفاقات است. این باخت در زمان خوبی رقم خورد ، به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند. این باخت را به گردن می‌گیرم. این تشخیص ما بود که در چه زمانی تعویض کنیم.
- مهدی هاشمی‌نسب کمک مربی فولاد گفت : باید از بازیکنان تیممان تشکر کنم که مردانه جنگیدند  چون آنها می‌دانستند از  این بازی چه می‌خواهیم. از دقیقه اول، بازی را در اختیار داشتیم ، روی یک صحنه گل خوردیم که به بحث داوری‌اش کاری ندارم. بعد از گل مساوی ، استقلال برای حفظ نتیجه تغییر سیستم داد و با 5 مدافع بازی کرد و این به سود ما شد .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار