PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:.

- انتشار فیلمی از حاشیه دیدار استقلال و فولاد در شبکه‌های اجتماعی مربوط به صحنه‌های پس از اتمام این بازی که در آن مشخصاً محمود فکری از الفاظی نامناسب استفاده می‌کند، می‌تواند منجر به محرومیت موقت سرمربی آبی پوشان در هفته سوم باشد. در این صورت صمد مرفاوی سرمربی پیشین استقلال و از اعضای کادر فنی این تیم در غیاب فکری هدایت آبی پوشان را از کنار خط بر عهده خواهد داشت.
- باشگاه صنعت نفت آبادان قصد دارد به خاطر پنالتی اعلام شده در دیدار مقابل #پرسپولیس از اکبریان به کمیته داوران شکایت کند.
- شکست مقابل اتلتیکومادرید در مسابقات لالیگا باعث شد تا بارسلونا در رده دهم بیایستد و پس از 8 بازی تنها 11 امتیاز از 24 امتیاز ممکن را کسب کند. بارسلونا در 6 بازی اخیر خود در لالیگا تنها یک بار پیروز میدان بوده است. بارسلونا از سال 1995-1996 یعنی 25 سال پیش چنین عملکرد فاجعه‌باری ثبت نکرده بود.
- سعید آذری، مدیرعامل فولاد: از باشگاه استقلال نه، از محمود فکری شکایت کردیم. وقتی تیم بزرگی مثل استقلال بازی برده را می‌بازد و سرمربی‌اش با بازیکن خودی درگیر می‌شود، اینگونه اظهارنظر می‌کنند. ممکن است نیمکت تیم‌مان مبارز باشد اما اهل توهین نیست. محمود جان عزیز! فوتبال برد و باخت دارد. فکری می‌تواند به یک مربی آینده‌دار تبدیل شود.
- تیم الریان قطر در حضور 90 دقیقه‌ای شجاع خلیل زاده مقابل الخریطیات و پژمان منتظری با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.
- درادامه دیدارهای این هفته لیگ های اروپا این نتایج به دست آمد : لیدز صفر - آرسنال صفر ، اینتر 4 - تورینو 2 ، رم 3 - پارما صفر ، ورونا صفر - ساسولو 2 ، فولام 2 - اورتون 3 ، شفیلد یونایتد صفر - وستهام یک ، لیورپول 3 - لستر صفر ، لیل 4 - لورین صفر ، نانت یک متز یک ، مون پولیه 4 - استراسبورگ 3 ، فرایبورگ یک ماینز 3 ، کلن یک اونیون برلین 2 ، ناپولی یک - آس میلان 3 ، کادیز صفر - سوسیه داد یک ، آلاوز 2 - والنسیا 2 ، گرانادا یک - وایادولید 3 ، ایبار صفر ختافه صفر ، اودینزه یک جنووا صفر ، سامپدوریا یک - بولونیا 2 و.......
- تیمهای نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در حالی در هفته سوم به مصاف هم خواهند رفت که سرمربیان دو تیم ، گل محمدی و مجتبی حسینی ، به علت محرومیت حق نشستن روی نیمکت را نخواهند داشت. 
- امین قاسمی‌نژاد، مهاجم شهر خودرو که در هفته اول لیگ برتر 2 گل برای تیمش به ثمر رساند؛ چند روز پیش از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.این بازیکن که بازی با پیکان در هفته دوم را از دست داده است، نمی‌تواند تیمش را در بازی با صنعت‌نفت و همچنین پرسپولیس در هفته‌های سوم و چهارم همراهی کند.قاسمی‌نژاد برای بازگشت به تمرینات شهر خودرو حداقل نیاز به 2 هفته زمان دارد.
- در هفته نهم سوپرلیگ فوتبال یونان ، کریم انصاری‌فرد از دقیقه 60 وارد زمین شد، گل دوم آ.ا.ک مقابل تیم لاریسا را به ثمر رساند و در دقیقه 82 به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت.این بازی 4-1 شد.
 - تیم فوتبال استقلال از روز دوشنبه در ورزشگاه غدیر تهران تمرین می کند. این ورزشگاه دارای چمن مصنوعی است. از آنجایی که به دلیل بارندگی های تهران زمین های دارای چمن طبیعی اجازه تمرین به تیم های فوتبال نمی دهند، آبی پوشان در چمن مصنوعی تمرین خواهند کرد.
- شیخ دیاباته، مهاجم‌ اهل کشور مالی تیم فوتبال استقلال که توسط محمود فکری از حضور در تمرین روز گذشته منع شده بود، از دوشنبه در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.
- در پایان نخستین دوره فستیوال مجازی جهانی جوانان با عنوان: "اتحاد از طریق ورزش"، ورزشکاران ساواته جمهوری اسلامی ایران با کسب یک عنوان نایب قهرمانی و دو مقام سومی در بخش مسابقات Max Fit، افتخارآفرین شدند.
- با اعلام باشگاه بارسلونا جرارد پیکه مدافع این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی حداقل چند ماه و سرجیو روبرتو به دلیل مصدومیت دست کم 2 ماه از میادین دور خواهند بود.
- با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، سجاد سیاح به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور منصوب شد.
- سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته گفت : نقطه نظرات همه برای کاراته مفید خواهد بود، اما اجازه توهین و افترا را به قهرمان و مربیان تیم ملی نخواهیم داد. با بهتر شدن شرایط کشور و دریافت مجوزها، مرحله دوم اردوی تیم ملی را در تهران یا یکی از شهرها برگزار خواهیم کرد. در خصوص برگزاری اردوی مشترک با کشورها، تصمیم گیرنده سرمربی تیم ملی است.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار