PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در حال حاضر کرونا شرایط را تغییر داده و هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم.
کیهان ورزشی-

به نقل از فارس، رامین طباطبایی در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال در دوحه محل برگزاری مسابقات پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: بچه‌ها روز گذشته به دوحه رسیدند و بلافاصله در فرودگاه تست دادند و قرار است امروز جواب‌ها را اعلام کنند. در حال حاضر همه در هتل قرنطینه هستند و تا زمان اعلام نتایج تست‌ها حق خروج  از اتاق‌ها را هم ندارند. به هرحال بازی در شرایط کرونایی سخت است و البته ما هم چنین شرایطی را در تهران برای اردوی تهران داشتیم و سالن قرنطینه بود و 3 بار هم تست گرفتیم.

* دوری 9 ماهه از مسابقات تاثیرگذار است

وی در خصوص آمادگی تیم گفت: بچه‌ها در شرایط خوبی دارند و آماده هستند اما نمی‌توان گفت همه چیز صددرصدی است چون به هرحال 9 ماه دوری از مسابقات تاثیر می‌گذارد. بهنام یخچالی هم که در آلمان حضور داشت، وقتی به اردو آمد آماده بود و چند جلسه هم در تمرین شرکت کرد.

* عربستان تیم خوبی جمع کرده/ هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد دیدار با عربستان و سوریه تاکید کرد: کلا در ورزش چیزی قابل پیش بینی نیست. تیم ما قطعا از عربستان و سوریه بهتر است اما الان به خاطر کرونا در شرایط خاصی قرار داریم و نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. چندین سال است با عربستان بازی نداشته‌ایم و آنطور که گفته می‌شود، تیم خوبی را جمع کرده‌اند. سوریه هم با حضور مربی شرایطش قطعا تغییر می‌کند.

وی ادامه داد: شاید کسی فکر نمی‌کرد که یک روزی به عراق ببازیم، اما سال 96 این اتفاق افتاد. به خاطر همین باید با تمام قدرت ظاهر شویم و حالا که صمد و حدادی هم نیستند سایر بچه‌ها باید نبود آنها را هم جبران کنند.

* دیدار با رئیس کنفدراسیون آسیا در قطر

وی در پاسخ به این سوال که غیر از همراهی تیم ملی، برنامه دیگری هم در قطر دارید، عنوان کرد: قرار است با شیخ سعود آل ثانی رئیس کنفدراسیون آسیا هم دیدار داشته باشیم و هماهنگی‌هایی هم در این شده است. ایران نماینده قاره آسیا در المپیک است و باید از حقمان دفاع کنیم و نظرات خود را بگوییم.

وی ادامه داد: در خصوص برنامه‌های 2021 کنفدراسیون آسیا و همچنین المپیک سال آینده هم صحبت کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار