PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- ادینسون کاوانی از نگاه هواسکورد به عنوان بهترین بازیکن دیدار ساوتهمپتون - منچستریونایتد انتخاب شد.
- با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ؛ مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 12 آذرماه به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می شود.
- خانواده دیه گو مارادونا از پلیس درخواست کردند داروهایی که لوکه و کادر پزشکی‌ در چند ماه اخیر به پدرشان داده‌اند بررسی شوند. این تحقیقات به خاطر قتل غیر عمد احتمالی انجام می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده نوزدهم نوامبر لوکه و مارادونا بحثی با هم داشتند و پس از این اتفاق (سه روز بعد) پزشک 39 ساله دوباره به دیدن او رفته است.  مارادونا چهارشنبه به دلیل حمله قلبی درگذشت. 
- مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت : سه کوهنورد اهل استان‌های گلستان و زنجان روز پنج‌شنبه در هوای برفی برای صعود به کوه سه‌هزار و 350 متری بلقیس به شهرستان تکاب سفر کرده ‌بودند که در ارتفاعات این کوه مفقود شده اما بعد از 12 ساعت جست و جو پیدا شدند. 
- تست کرونای 5 بازیکن از 112 آزمایش گرفته شده در لیگ برتر هندبال بانوان مثبت شد.
- طبق اعلام سازمان لیگ، مسابقه دو تیم مس رفسنجان و تراکتور از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران به جای روز سه شنبه یازده آذر در روز چهارشنبه 12 آذر ساعت 16/10 در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار می شود.
- طبق تصمیم کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو، شرکت کنندگان در این رقابت ها و همچنین پار المپیک توکیو باید حتما از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی را هم رعایت نمایند. ورزشکاران و دیگر نفرات حاضر در المپیک به جز زمان مسابقه و غذا خوردن نباید بقیه مواقع ماسک خود را دربیاورند.
- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی جلسه‌ ای رسیدگی به اتفاقات بازی فولاد و استقلال که در هفته دوم لیگ برتر در اهواز صورت گرفت، پرداخت که اعضای این کمیته به محرومیت یک جلسه‌ای سرمربی آبی‌ها یعنی محمود فکری به اضافه ده میلیون تومان جریمه رای دادند.
- ارتش ایتالیا در تریگوریا، کمپ تمرینی تیم رم حضور یافت تا 20 بمب عمل نکرده جنگ جهانی دوم را در این مکان جمع آوری کند.
- زهرا نعمتی، تنها بانوی پارالمپیکی ریکرو به علت ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برد.
- اتحادیه فوتبال اروپا «یوفا» اعلام کرد؛ طبق برنامه از پیش تعیین شده رقابت های یورو 2020 به میزبانی 12 کشور پا بر جا خواهد بود.
- تاکنون حضور تیمهای بایرن مونیخ ، الاهلی ، الدحیل ، اوکلند سیتی در مرحله نهایی جام باشگاه های جهان فصل 2020 در دوحه قطر حتمی شده است. قهرمانان مناطق آمریکای جنوبی ، آسیا ، لیبرتادورس و کونکا کاف هنوز معرفی نشده اند.
- در هفته دهم لیگ برتر اوکراین تیم زوریا میهمان تیم میناج بود و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. اللهیار صیادمنش به‌عنوان بازیکن تعویضی زوریا از دقیقه 74 این مسابقه وارد میدان شد.
- درآغاز هفته دوم مسابقات دسته اول لیگ فوتبال ایران با نام جام آزادگان ، یکی از دیدارهای مهیج بین دوتیم گیلانی چوکای تالش و ملوان انزلی با برتری دو بر صفر ملوان به پایان رسید. در سایر بازیها این نتایج به دست آمد : بادران یک - خیبر خرم آباد صفر ، استقلال ملاثانی با هوادار (لغوشد) ، پارس جنوبی جم 2 - رایکابابل یک ، مس کرمان یک - شاهین بوشهر صفر ، خوشه طلایی ساوه یک - استقلال خوزستان 2 ، نودارومیه صفر - گل ریحان البرز صفر ، قشقایی شیراز صفر - آرمان گهر یک 
- شیخ دیاباته مهاجم خارجی و اهل مالی تیم استقلال تهران در اواسط تمرین این تیم از درد شدید پا ازجمع بقیه جدا شد و دیگر به تمرین ادامه نداد. این بازیکن برای مداوای بیشتر در اختیار کادر پزشکی قرار گرفت . 
- یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپوایس قرارداد خود را با این باشگاه به مدت 2 سال تمدید کرد.
- دادگستری آرژانتین اعلام کرد، از چهارشنبه تحقیقات خود درباره احتمال سهل انگاری در عدم دریافت مراقبت های پزشکی لازم که منجر به مرگ مارادونا شد، راآغاز خواهد کرد.
- یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با شهرخودروی مشهد گفت : فردا یک روز خیلی دشواری را در پیش داریم ، شهرخودرو از نظر فوتبالی یکی از تیم هایی است که در لیگ ، سرعت و دوندگی خوبی دارد. باتوجه به تغییراتی که شهرخودرو نسبت به سال گذشته داشته ، جوانگرایی خوبی انجام داده است .
- محمد نوازی، مربی شهر خودرو هم در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت : بازی مقابل فینالیست آسیا دشوار است ، در سه دیدار اخیر نفراتمان را کامل در اختیار نداشتیم ، در نبود رحمتی من کنار زمین هستم ، فکر نمی کنم امین قاسمی نژاد به این دیدار برسد زیرا هنوز از ناحیه ران پا و همسترینگ مقداری مشکل دارد ، فرشاد فرجی هم مصدوم است و امیدواریم به بازی با پرسپولیس برسد.
- در بازی استقلال با پیکان ، محمود فکری سرمربی استقلال به دلیل محرومیت نمی تواند بر روی نیمکت این تیم قرار بگیرد بنابراین عبدالصمد مرفاوی مربی اسبق استقلال جای فکری نقش سرمربی را ایفا خواهد کرد. 
- علی اصغر مدیرروستا، سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت : دیدار پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می شود ، مذاکره بعضی از تیم ها برای جذب مهدی تارتار غیرحرفه ای است.
- علی کفاشیان، رئیس اسبق فدراسیون اعلام کرد هیچ تصمیمی برای ثبت نام ریاست ندارم ، بازنشسته ها نمی توانند رئیس فدراسیون فوتبال شوند.
- با اعلام راستینه نماینده مجلس، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش باید به کمسیون فرهنگی مجلس برود تا در خصوص مشکلات ورزش کشور، پرونده ویلموتس و اوضاع عجیب مدیریتی در استقلال و پرسپولیس پاسخگو باشد.
- فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال به دلیل عدم آمادگی لازم در لیست آبی پوشان برای بازی روز سه شنبه در دسترس کادرفنی نخواهد بود. 
- محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که مدت زیادی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، قراربود از پای خود MRI بگیرد تا آخرین وضعیت زانوی مصدومش مشخص شود.
- بامداد روز یکشنبه مایک تایسون، بوکسور معروف و بازنشسته آمریکایی که به تازگی بار دیگر به این حرفه روی آورده است در یک مبارزه به مصاف روی جونز رفت که این مبارزه به راند هشتم کشیده شد و در نهایت با نظر داوران مساوی به پایان رسید. هر دو بوکسور تاکید کردند که مبارزه دوم نیز برگزار شود که زمان آن به‌زودی اعلام خواهد شد. در این مبارزه روی جونز با دستکش‌هایی با اسم کوبی برایانت بسکتبالیست فقید ظاهر شد. 
- بوبا دیوپ ستاره اسبق تیم ملی سنگال در 42 سالگی درگذشت. 
- در جریان مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر از سوی یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسئولانه مقابل مسئول رسمی مسابقات رخ داد. وی طبق ماده 55 به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدیدنظر است)
- در دیدار تیم های سپاهان و آلومینیوم از سوی رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری رخ داد. وی طبق ماده 55 به توبیخ کتبی محکوم شد .
- نشریه «الرایه» قطر خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 را هم مثل ساری جاری به صورت متمرکز و تک بازی برگزار کند.
- عبدالرحمن الحلافی، مدیر باشگاه النصر به دلیل اختلافات با رئیس باشگاه استعفای خود را تحویل باشگاه داده است.
- تیم پورتو در لیگ پرتغال با حضور 65 دقیقه ای مهدی طارمی با یک گل از سد تیم سانتا کلارا گذشت.
- پس از دومین شکست متوالی چوکا تالش در لیگ دسته یک ، ریاضی‌مند مالک باشگاه چوکا در اقدامی شتاب زده با انتشار متنی در صفحه رسمی باشگاه چوکا تالش از اخراج هادی شکوری سرمربی این تیم خبر داد.
- درمسابقات لیگهای اروپا نتایج زیر به دست آمد : بارسلونا 4 - اوساسونا صفر ، بنونتو یک - یوونتوس یک (رونالدو غایب بود) ، ساوتهمپتون 2 - منچستر یونایتد 3 ، چلسی صفر - تاتنهام صفر ، آرسنال یک - وولورهامپتون 2 ، میلان 2 - فیورنتینا صفر ، سوسیه داد یک - ویارئال یک و ...
- لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا ، در جریان بازی بارسا و اوساسونا ، زننده گل چهارم تیمش بود او این گل را به مارادونا هدیه کرد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار