PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۰۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
کیهان ورزشی-

بعد از دو دیدار ناامید کننده تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم رقابت های کاپ آسیا ، سوژه ای که حالا در  شبکه های اجتماعی باعث تمسخر از سوی برخی کاربران شده است ، مربوط به همین عکس است که مشاهده می کنید. ظاهرا رامین طباطبایی(رییس فدراسیون بسکتبال)و مسعود قاسمی(مدیر تیم ملی)در فاصله بین دو مسابقه ایران، قوانین مربوط به قرنطینه را زیر پا گذاشته و خوشحال و خندان، گردش در دهکده کاتارا (Katara Cultural Village) را که از جاذبه های گردشگری قطر است به حضور در حباب دوحه ترجیح داده اند .
مسعود قاسمی که ماسک بر دست -و نه بر صورت-در کنار رییس فدراسیون ایستاده ، در دیدار مقابل عربستان غایب بود ، حتی در طول پخش این مسابقه از شبکه ورزش صدا و سیما  وحیدابوالحسنی(گزارشگر مسابقه) بارها با طعنه هایی مزاح آلود اعلام کرد که مسعود قاسمی را روی نیمکت تیم ملی نمی بیند !
حالا از گوشه و کنار شنیده می شود که طباطبایی و قاسمی ضمن دریافت تذکر از مسئولین برگزاری مسابقات( به دلیل نقض مقررات )، اجازه نزدیک شدن به نیمکت تیم ملی را نداشته اند .
پی نوشت : هرچند که این عکس و عکس های دیگر مربوط به گردش دونفره رفقای گرمابه و گلستان در «کاتارا» از روی صفحات شخصی شان پاک شده ولی کاربران شبکه های اجتماعی این تصاویر را دستمایه طنز  کرده اند و با انتقاد شدید از مسئولان بسکتبال ایران ، خواهان پاسخگویی در این رابطه شده اند .

*کامران خطیبی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بیژن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
چه انتقاد بی جایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار