PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه مسابقات لیگ های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : لستر یک - فولام 2 ، تورینو 2 - سامپدوریا 2 ، وستهام 2 - آستون ویلا یک ، جنووا یک - پارما 2 ، رئال بتیس صفر - ایبار 2
- خانم استفانى فراپارت قرار است در ليگ قهرمانان اروپا ديدار تيم هاى يوونتوس و ديناموكيف را داورى كند. استفانى نخستين زنى است كه در ليگ قهرمانان مردان قرار است داورى كند.
- بازیکنان ناپولی با پیراهن های ویژه‌ای به سبک لباس تیم ملی آرژانتین مقابل رم به میدان رفتند. این مسابقه از دور تازه لیگ ایتالیا در نهایت با برد 4 بر صفر ناپولی همراه شد.
- دربازی با اوساسونا در رقابت های لالیگا به دلیل درآوردن پیراهن و ادای احترام به مارادونا با لباس تیم نیولد بویز توسط لیونل مسی، باشگاه بارسلونا سه هزار یورو جریمه وبازیکن آرژانتینی بارسا کارت زرد دریافت کرد.
- رضا کرمانشاهی داور فوتبال کشورمان پس از بازی پرسپولیس و شهرخودرو درباره صحنه ای که به اعتقاد کارشناس های داوری باید سرلک را اخراج می کرد،گفت:من نمی توانم درباره بازی صحبت کنم اما کارشناسان نظر می دهند . ماشاءالله کارشناس هم زیاد داریم!
- دریکی از بازیهای لیگ مالت ، درحالیکه بازیکن یک تیم قصد داشت ضربه پنالتی بزند ناگهان برق رفت و مسابقه هم نیمه کاره ماند.
- تیم ملی بسکتبال کشورمان پس ازغلبه بر عربستان در بازی اول انتخابی کاپ آسیا ، در دومین مسابقه مقابل سوریه 77 - 70 تسلیم شد.
- درجریان بازیهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق به میزبانی دوحه قطر ، تیم بی جینگ چین در گروه پنجم با پیروزی بر تیم اف سی سئول کره جنوبی به دور حذفی صعود کرد. در مصافی دیگر ، تیم اولسان کره در گروه ششم با غلبه بر تیم اف سی توکیوی ژاپن ، بار سفر به دور دوم بست.
- به پایان بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه شرق آسیا ، تنها 10 مسابقه باقی مانده است . تاکنون دو تیم بارصعود به مرحله حذفی بستند که با برپایی این ده دیدار چهره شش تیم دیگر صعود کننده مشخص خواهد شد.
- نصیرایی، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از عدم اقناع سوال کنندگان از پاسخ‌های وزیر ورزش در نشست این کمیسیون خبر داد و گفت: سوال به صحن مجلس ارجاع شد. سوال آقای راستینه (نماینده شهرکرد) به عنوان محور سوالات قرار گرفت که در مورد رویکردهای کلی مدیریت ورزش، سیاست‌گذاری حوزه ورزش، قراردادهای مربیان و بازیکنان داخلی و خارجی، وضعیت ورزش همگانی و تدوین‌نظام نامه جامع ورزش بود که در نهایت سوال‌کنندگان از پاسخ‌های وزیر قانع نشده و سوال به صحن مجلس ارجاع شد.
- پرویز مظلومی، سرپرست استقلال گفت: قبل از دربی باید ابتدا بازی معوقه پرسپولیس و سپاهان برگزار شود و زیر بار این موضوع که آنها بدون بازی با سپاهان در هفته هشتم و دربی حاضر شوند، نخواهیم رفت. این یک بازی سنگین است که می‌تواند روی مسابقه دربی تأثیرگذار باشد و نمی‌شود پرسپولیس بدون بازی مقابل سپاهان در هفته هفتم، بازی هفته هشتم را برگزار کند. 
- سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا مقصران قرارداد ویلموتس سرمربی برکنار شده تیم ملی ایران ، توان پرداخت پول 200 میلیاردی غرامت او را دارند گفت: برآورد از اموال شان این است که دارند. البته عدد و رقم قرارداد فقط 6.2 میلیون یورو غرامت نیست. 2.5 میلیون یورو هم قبلا هزینه شده و رقم کلی 7.8 میلیون یورو است که باید پرداخت کنند.
- سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، قبل از بازی این تیم با شهرخودرو وهمچنین درآستانه مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرداخت مطالبات بازیکنان ، 30 میلیارد تومان به بدنه این باشگاه تزریق کرده است.
- مهدی سیاه‌پوش، پزشک تیم استقلال، درباره آخرین وضعیت شیخ دیاباته که در تمرین این تیم مصدوم شد، گفت: بعد از انجام MRI و معاینات تخصصی، مشخص شد عضله دوقلوی پای چپ این بازیکن دچار کشیدگی شده و حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.
- با تایید فدراسیون فوتبال آلمان، با وجود شکست شش بر صفر این کشور مقابل اسپانیا در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا ، «یواخیم لوو» همچنان به کار خود به عنوان سرمربی ژرمن ها ادامه خواهد داد.
- در آغاز هفته چهارم لیگ برتر ، دوره بیستم فوتبال ایران ، مسابقه فولاد با آلومینیوم بدون گل شد ، گل گهر در تبریز با گل احمد زنده روح یک برصفر ازسد ماشین سازی گذشت و پرسپولیس با سه گل سید جلال حسینی ، احمد نوراللهی و میلادسرلک در دقایق 41، 84 ، 89 ، سه بر صفر خودرا به تیم شهرخودروی مشهد تحمیل کرد.
- در پایان بازی پرسپولیس با شهرخودرو در ورزشگاه آزادی تهران ؛ از کنعانی زادگان و بشار رسن (پرسپولیس) ، سیف الهی و آزاد جعفرزاده (شهرخودرو) تست دوپینگ گرفته شد.
- بعد از اعلام محرومیت محمود فکری از سوی کمیته انضباطی فوتبال ایران ، باشگاه استقلال تلاش کرد این محرومیت را لغو یا به حالت تعلیق درآورد اما کمیته انضباطی اعلام کرد این رای از حیث زمان محرومیت اعلام شده و قابل تجدید نظر نیست.
- اعتراض باشگاه استقلال درخصوص لغزنده بودن محل بازی با پیکان ردشد ، بنابراین بازی دو تیم عصر روز سه شنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.
- سازمان لیگ فوتبال ایران ، قسمت دیگری از تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد و حالا تکلیف تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات تا پایان هفته هفتم مشخص شده است. با توجه به برنامه اعلام شده و البته زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا (29 آذر)، جدال سنتی استقلال و پرسپولیس به احتمال زیاد در دی ماه برگزار می‌شود.
- پس از اتهاماتی که به پزشک دیه‌گو مارادونا درباره مرگ او وارد شد، وی سکوتش را شکست و گفت: مارادونا غیرقابل کنترل بود. او مجبور بود به یک مرکز توانبخشی مراجعه کند اما چنین چیزی نمی‌خواست. او حتی نمی‌خواست یک نفر همراه داشته باشد و این به این دلیل نبود که خانواده‌اش یا دخترانش را دوست ندارد. دیه‌گو شجاع بود و شخصیت قوی داشت .
- شخصی که مدعی شده پسر مارادونا است برای اثبات ادعای خود پیشنهاد نبش قبر دیه گو را داده است. او می گوید: من می دانم که این تقاضا باعث حاشیه در آرژانتین می شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد چه کسی می تواند به اثبات ادعایم با DNA کمک کند؟
- در دور اول مسابقات اتومبیلرانی جایزه بزرگ بحرین، خودروی راننده فرانسوی بعد از برخورد به دیوار و آتش گرفتن نصف شد اما وی به طرز معجزه آسیایی جان سالم به در برد.
- روز سه شنبه در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران این بازیها برگزار خواهد شد : نساجی با نفت مسجد سلیمان ، پیکان - استقلال ، صنعت نفت با ذوب آهن ، مس رفسنجان با تراکتور ، سپاهان با سایپا

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار