PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- علی النعیمی، نائب رئیس سابق باشگاه الریان در مصاحبه تفصیلی با نشریه «الشرق» در بخشی از صحبت هایش درباره عملکرد 5 لژیونر الریان که یکی از آنها شجاع خلیل زاده است این طور صحبت کرد: مشکل الریان آگیره سرمربی تیم نیست بلکه لژیونرهای تیم است. به نظرم در میان بازیکنان خارجی الریان تنها یاسین براهیمی الجزایری برای تیم مفید بود و بقیه کاری برای تیم انجام ندادند. 
- درادامه بازیهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران ، نساجی با یک گل بر تیم نفت مسجد سلیمان پیروز شد ، استقلال با پیکان و سپاهان با سایپا ، صفر - صفر و یک بر یک شدند ، صنعت نفت نیز با یک گل از سد ذوب آهن گذشت ، مسابقه تراکتور با مس رفسنجان هم چهارشنبه انجام می شود .
- مراسم اهدای نخستین دان 9 ، جودوی ایران به اساتید رضا مدنی و محمد کیهان از پیشکسوتان و پیشگامان نسل اول این ورزش با حضور صالحی امیری و کیکاووس سعیدی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، آرش میراسماعیلی و صدیقه کعبی زاده رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون جودو، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و محمد بلوطی مدیر سازمان تیم های ملی جودو برگزار شد.
- دارکو بیدوف و فرشاد محمدی مهر از ذوب آهن به دلیل مثبت شدن تست کرونا به بازی با صنعت نفت نرسیدند.
- نشریه «الریاضیه» عربستان از منابع آگاهش خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون‌های اعضای خود اعلام کرده لیگ قهرمانان 2021 قبل از ماه آوریل (فروردین 1400) برگزار نخواهد شد. 
- روند مصدومیت محمد انصاری خیلی سریع طی شده و با نظر مثبت پزشکان او آماده بازی است و می‌تواند در دیدار‌های بعدی برای پرسپولیس در زمین حضور یابد.
- پس از عدم قبول پست مربیگری تیم دسته سومی شهرداری نوشهر توسط محسن عاشوری ، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند با محسن بنگر وارد مذاکره و با وی به توافق برسند.
 - احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس از اعلام جرم سازمان بازرسی علیه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خبر داد. قاضی‌زاده گفت: علیه نفرات هیات رئیسه که در قرارداد ویلموتس موثر بودند، اعلام جرم شده و مرجع قضایی باید درباره آن توضیح بدهد.
- به دنبال مصدومیت شدید پیکه ، مدافع بارسلونا ودوری چند هفته ای او ، این باشگاه تصمیم گرفت برای تقویت خط دفاع خود با گارسیا بازیکن منچسترسیتی وارد مذاکره شود.
- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، هر گونه فعالیت تحت نام و برند این باشگاه در فضای مجازی غیرقانونی و پیگرد خواهد داشت. تمامی افراد و ارگان های تحت نام این برند، از این پس باید از طریق قانونی و پرداخت حق کپی رایت از نام پرسپولیس استفاده کنند.
- محمدرضا مهدوی کاپیتان اسبق داماش گیلان و سپیدرود رشت باعقد قراردادی رسمی سرمربی شهروند رامسر منصوب شد. شهروند رامسر در مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور دارد.
- مرفاوی، مدیرفنی استقلال پس از تساوی این تیم مقابل پیکان در نشست خبری گفت : تلاش خودمان را کردیم اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. پیکان عملا بدون مهاجم بازی می‌کرد و به صورت لایه‌ای دفاع انجام می‌داد. به نظرم داوری مشکلی نداشت اما تیم حریف با فریاد سعی داشت داور را تحت تأثیر قرار بدهد. ما تمرینات‌مان را دیر شروع کردیم و در هفته‌های آتی به شرایط مطلوب می‌رسیم. تعویض‌ها را با مشورت تمام اعضای کادرفنی انجام می‌دادیم.
- به دلیل ابتلای پنج بازیکن نیوکاسل به ویروس کرونا ، احتمالا دیدار روز جمعه این تیم مقابل استون ویلا در لیگ برترانگلیس لغو خواهد شد!
- مسعود ریگی، هافبک باشگاه استقلال در بازی مقابل پیکان از ناحیه کتف آسیب جدی دید (در رفتگی کتف) و به بیمارستان شفای یحیاییان انتقال پیدا کرد. پزشکان در حال رسیدگی به این بازیکن هستند تا اقدامات درمانی روی او انجام شود.
- با اعلام باشگاه استقلال، وکیل باشگاه بوآویستای پرتغال با ارسال نامه‌ای به فیفا تائید کرد که باشگاه استقلال کلیه تعهدات خود را در قبال این باشگاه جهت حق رشد ایسما انجام داده و پرونده بسته شده است. همچنین فیفا نیز با استناد به این نامه، به باشگاه استقلال ایمیلی ارسال کرد و خبر از بسته شدن این پرونده داد.
- احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شد . 
- به دنبال تیمهای بی جینگ چین و اولسان کره ، باشگاه های ویسل کوبه ، یوکوهامای ژاپن و شانگهای چین هم به مرحله بعد رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق راه یافتند .
- به دلیل عدم حضور تماشاگران در سوپرکاپ اسپانیا ، عربستان تصمیم دارد از میزبانی این بازی ها انصراف دهد و این رقابت ها احتمالا در کشور اسپانیا و در همان تاریخ های اعلام شده برگزار خواهند شد.
- کریستیانو رونالدو ، بازیکن پرتغالی باشگاه یوونتوس ایتالیا برنده جایزه پای طلایی 2020 شد.
- باشگاه دسته دومی سپیدرود با ارسال نامه ای به شورای شهر رشت خواهان دریافت کمک مالی شد.
- مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت : طبق برنامه ، پرسپولیس در بازگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا در بازی معوقه با سپاهان بازی می‌کند و سپس در هفته هشتم مقابل استقلال قرار می‌گیرد.
- در دوبازی انجام شده لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق ، تیم یوکوهاما بانتیجه 4 -1 تیم جونبوک کره را شکست داد ، سیدنی هم 4 - 0 از سد تیم شانگهای گذشت . روز پنج شنبه در ادامه این رقابتها و ازگروه پنجم ملبورن با سئول و بی جینگ با جیانگرایی و ازگروه ششم ، پرث گلوری با توکیو و شانگهای شن هووا با اولسان مصاف خواهند داد.
- در شروع دیدارهای دور پنجم لیگ قهرمانان فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : لوکوموتیو یک - سالزبورگ 3 ، اتلتیکو مادرید یک - بایرن مونیخ یک ، شاختار 2 - رئال مادرید صفر ، گلادباخ 2 - اینتر میلان 3 ، پورتو صفر - منچستر سیتی صفر (طارمی بازی نکرد) ، مارسی 2 - المپیاکو یک ، آتالانتا یک - میتی لاند یک و لیورپول یک - آژاکس صفر
- ژرژوه‌آ، رئیس جمهور کنونی لیبریا و دارنده توپ طلا 1995 در یکی از خیابان‌های کشورش پا به توپ شد و یک بازی دوستانه انجام داد که سوژه رسانه‌ها شد.
- نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان و بازیکن فصل قبل تیم هیات خراسان رضوی لژیونر شد. غلامی از این پس برای تیم الفتات کویت توپ می زند.
- تست کرونا لوئیز همیلتون قهرمان اتومبیلرانی جهان مثبت اعلام شد ، از این رو همیلتون قهرمان این فصل فرمول یک در مسابقات جایزه بزرگ بحرین که یکشنبه آینده برگزار می‌شود، حاضر نخواهد شد.
- پس از پایان دیدار اتلتیکو با بایرن (یک - یک) ، سیمئونه مربی آرژانتینی تیم مادریدی بدون خداحافظی با فلیک مربی آلمانی بایرن با عصبانیت به رختکن رفت ، تیم اتلتیکو که با تیم ذخیره بایرن بازی کرد فرصتهای گلزنی زیادی را از دست داد و در حالیکه یک بر صفر جلو بود ، به دنبال سه تعویض کارساز بایرن ، با پنالتی توماس مولر تن به تساوی داد. این تیم در مسابقه آخر با سالزبورگ در خارج از خانه بازی دارد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار