PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- طبق آخرین خبر ، شمار کرونایی های باشگاه ذوب آهن اصفهان افزایش یافت ، درحالی که پیش از دارکو بیدوف و فرشاد محمدی مهر که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، تیم ذوب آهن را در دیدار برابر صنعت نفت آبادان همراهی نکرده بودند، حالا بازیکنانی چون حدادی فر، محمد زاده و  شنانی هم به ویروس کرونا مبتلا شدند. علاوه بر این ، میلیچ چرچیچ، دستیار رضایی هم کرونا گرفته است. پنج عضو دیگر این باشگاه نیز مشکوک به کرونا هستند.
- تیم دسته دومی سپیدرود رشت در یک دیدار تدارکاتی به میزبانی ورزشگاه سردارجنگل  مقابل تیم لیگ برتری گیلان یعنی شهرداری رضوانشهر ،  با یک گل به برتری رسید.
- روز شنبه (15 آذرماه) ، دورتازه بازیهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور پی گیری خواهد شد. درمهمترین دیدارها فجرسپاسی با نود ارومیه ، خیبر با استقلال ملاثانی ، استقلال خوزستان با چوکای تالش ، آرمان گهر سیرجان با بادران مصاف خواهند داد .
- بنا به توافق زنوزی، مدیرعامل تراکتور و «احمد نور چبه» مدیرعامل باشگاه ترکیهای، قرار است به زودی تیمهای تراکتور و بشیکتاش در دو دیدار دوستانه به میدان بروند.
- سرانجام بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق پایان یافت و هشت تیم بی جینگ ، شانگهای از چین ، توکیو ، ویسل کوبه و یوکوهاما از ژاپن ، اولسان و سئون سامسونگ از کره و ملبورن از استرالیا توانستند جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آورند.
- روز های یک شنبه و دوشنبه پیکارهای حساس دور حذفی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برگزار خواهد شد و طبق برنامه روز یک شنبه بی جینگ با توکیو و اولسان با ملبورن به میدان خواهند رفت و در روز دوشنبه ، ویسل کوبه با شانگهای و یوکوهاما با سئون سامسونگ به میدان می روند.
- نیمار بازیکن ملی پوش برزیل که از بارسا راهی پاری سن ژرمن شد اخیرا اعلام کرد تمایل اوبرای بازگشت به نیوکمپ و بازی در کنار لیونل مسی بیشتر شده است . 
- اتحادیه فوتبال اروپا ، یوفا ،  تصمیم دارد از سال 2024، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را از حالت 32 تیمی به 36 تیم رسانده و بازی ها را در شش گروه 6 تیمی برگزار کند.
 - براساس جزییات لایحه بودجه  ، بودجه باشگاههای  پرسپولیس و استقلال در سال آینده (1400) به ترتیب حدود 95 و 69 میلیارد تومان خواهد بود!
-  پیکر فرزاد موسایی کوهنورد اصفهانی که به همراه دوستش به قله دماوند صعود کرده بود پس از 12 روز مفقودی در ارتفاع 550 متری این قله پیدا شد.
- مسابقه دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران  به دلیل اعزام تیم پرسپولیس نماینده ایران به قطر برای شرکت در پیکار فینال لیگ قهرمانان آسیا و رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی لغو و قرار است در زمان دیگری انجام شد.
-  برای اولین بار در 9 ماه گذشته و صدور مجوز جهت حضور محدود تماشاگران در بعضی از ورزشگاههای انگلیس، حدود 2000 هوادار آرسنال برای بازی مقابل راپید وین در ورزشگاهاین تیم در لیگ قهرمانان حضور پیدا کردند.
- کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر رقابت های لیگ ایتالیا انتخاب شد.
- با اعلام اینفانتینو رئیس فیفا ، پیکارهای فوتبال جام جهانی باشگاههای جهان در چین منتفی شد ، درحالی که پیش از این قرار بود بازیهای  سال 2021 به شکلی ویژه و با افزایش تیم ها در کشور چین برگزار شود.
- هفته دوم رقابتهای لیگبرتر فوتبال زنان ایران، روز جمعه با انجام بازیهایی پرگل و البته برتری مدعیان به اتمام رسید. در پرگلترین بازیهای هفته دوم، تیم  ملوان انزلی با شش گل تیم قشقایی شیراز را شکست داد و تیم وچان کردستان نیز با پنج گل مقابل سارگل بوشهر پیروز شد.
- بورونو آندردا خبرنگار پرتغالی که در سایت «گل» و نشریه «آبولا» فعالیت دارد در توئیترش خبر داد کارلوش کی روش، سرمربی سابق ایران و برکنار شده فعلی کلمبیا یکی از گزینه های  هدایت تیم الریان قطر به حساب می آید.
- آلفونسو دیویس ستاره جوان تیم بایرن مونیخ آلمان ، به دنبال درخشش در این باشگاه به عنوان مرد سال 2020 کانادا انتخاب شد
- طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا ، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاههای ورزشی ورزشهای پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی از جمله تهران، به مدت یک هفته از روز شنبه (15 آذر) تا روز 21 همین ماه مجاز به فعالیت نیستند.
- در آغاز دور تازه رقابتهای لیگ های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : نیم صفر - مارسی 2 ، هرتابرلین 3 - اونیون برلین یک ، بیلبائو صفر - سلتا ویگو 2

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار