PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: با توجه به لیست 36نفره ذوب‌آهن این تیم 11 مبتلا دارد و 25 نفر آماده بازی هستند.
کیهان ورزشی- 

سهیل مهدی در یک برنامه تلویزیونی در مورد برگزاری دیدار دو تیم ذوب آهن و شهرخودرو اظهار داشت: با توجه به شرایط و  قوانینی که قبل از شروع مسابقات اعلام کرده بودیم، اینکه شرایط و موارد ابتلا با حضور 5+11 بازیکنی که مبتلا نیستند مسابقات را ادامه خواهیم داد این اتفاق همچنان حاکم خواهد بود.علیرغم ناراحتی ما از ابتلای بازیکنان خوب ذوب‌آهن مسابقات را ادامه خواهیم داد. بازی امروز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اینکه رحمان رضایی اعلام کرده 60درصد بازیکنانشان مبتلا شده‌اند و آیا ممکن است اصلاحی در این قانون صورت بگیرد، گفت: اصلاح قانون شب قبل از بازی اتفاق نمی‌افتد. قانونی هم که در شروع مسابقات مصوب و به تیم‌ها ابلاغ شد، تیم‌ها کاملا مستحضر بودند. بحث 60درصد را نمی‌دانم و باید به عدد آن برسیم. ما با درصد مواجه نیستیم و بحث همان 5+11 است به شرط اینکه یک گلر بین اعضای سالم وجود داشته باشد. با توجه به لیست 36نفره ذوب آهن الان این مساله موثق است و از 36 نفر 11 مبتلا داشتند و 25 نفر آماده بازی دارند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که چه اصراری به برگزاری بازی است وقتی ممکن است بیماری به تیم‌های دیگر هم سرایت کند، اظهار داشت: ما بازی دوستانه برگزار نمی‌کنیم. یا یک لیگ مواجه هستیم. لیگ هم ضوابطی دارد و اصرار به بر اجرای ضوابط است. نمی‌دانم چه اصراری به تعطیلی مسابقات است. این صحبت در جهت حفظ شرایط یک لیگ نیست.

مهدی تصریح کرد: ما به نظر عزیزان در ذوب آهن احترام می‌گذاریم. تیم خوب ذوب‌آهن در هفته های اول مسابقات شرایط خوبی را تجربه نکرده و ما به نظرات پیشکسوتان خوب کشور از جمله جناب کربکندی که بزرگتر همه ما هستند احترام می‌‌گذاریم اما به هرحال وقتی ضوابطی بر مسابقات حاکم می‌شود برای همه لازم الاجرا است و ما هم بر اساس آن جلو می‌رویم. مگر اینکه مصوبه جدیدی ابلاغ شود که ما هم موظف به اجرای آن هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار