PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما در بالاترین سطح هماهنگی و اتحاد برای حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان عازم قطر می شود.
کیهان ورزشی- 

 جعفر سمیعی در یک برنامه تلویزیونی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از اعزام به قطر برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: حدود ۲۰ روز قبل کارگروهی را در باشگاه برای حضور تیم در فینال تشکیل دادیم  که تمام کمیته ها برای این دیدار روی آن تمرکز کرده اند. تاکنون سه جلسه برگزار شده و لیستی را آماده کرده ایم تا چیزی از قلم نیفتد.

وی افزود: فردا (امروز) هم که آخرین جلسه این کارگروه است، این لیست را نهایی می کنیم تا تیم را با تدارک خوبی عازم قطر می کنیم. هیات مدیره هم جدا از جلسات عادی و هفتگی خود، دو جلسه فوق العاده برای این منظور تشکیل داده که اولین جلسه با حضور گل محمدی و پیروانی برگزار شد که به خواسته ها و هماهنگی های دوستان جامع عمل پوشانده شد. مشکلی از این لحاظ وجود ندارد. تیم در بالاترین سطح اتحاد و هماهنگی قرار دارد و انشالله بتوانیم با هماهنگی خوب عازم قطر شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: کارگروهی را هم وزیر ورزش و جوانان با مدیریت مهدی علی نژاد در وزارتخانه تشکیل داده که دو نماینده مجلس شورای اسلامی (زارع و فروردین)، نماینده فدراسیون و سازمان صدا و سیما در آن حضور داشتند. تصمیم های خوبی هم در این کارگروه اتخاذ شد که طبق آن مرکز ملی فوتبال ایران و زمین شماره دو این مرکز در اختیار پرسپولیس قرار گرفت. همه چیز خوب است و من رضایت دارم.

سمیعی درباره زمان سفر پرسپولیس به قطر گفت: ۲۳ آذر به این کشور می رویم.

وی درباره آخرین وضعیت شکایت النصر عربستان در دادگاه CAS توضیح داد: این باشگاه تنها برای اینکه تمرکز تیم ما را به هم بزند دائم شکایت می کند. الحمدالله هیچ سند و مدرکی هم در اختیار ندارد که باشگاه را متهم کند. اگر النصر مدرکی داشت دست کم در یکی از محاکم به نتیجه می رسید. انشاءلله نمی توانند تمرکز تیم ما را به هم بزنند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره میزان امیدواری این باشگاه به بخشش عیسی آل کثیر عنوان کرد:  امیدواریم اتفاق خوبی بیفتد و بتوانیم آل کثیر را در این بازی در اختیار داشته باشیم. هنوز دادگاه CAS نظر قطعی را نداده و امید داریم تا قبل از یکشنبه خبر خوبی به ما بدهند. صد در صد دوست داریم عیسی در فینال برای ما بازی کند. تمام سعی و تلاش خود را هم به کار گرفته ایم.

سمیعی افزود: تیم ما امروز استراحت کرد و از فردا تمرینات خود را از سر می گیرد و از چهارشنبه به قرنطینه می رود تا روز یکشنبه با شرایط خوبی عازم شود. در این مدت سعی کردیم هر روز با سرمربی و سرپرست تیم هماهنگ باشیم تا در بحث پشتیبانی به شرایط خوبی برسیم و با هماهنگی کامل عازم قطر شویم و برای فینال آماده باشیم.

وی ادامه داد: در این روزهای باقیمانده امیدواریم تیم پیروزی (منظور سمیعی پرسپولیس بود) شرایط خوبی را طی کند و از همه اهالی رسانه و ورزش انتظار داریم  نگاهی ملی به این بازی داشته باشند و این مطلب را درک کنند که قهرمانی آسیا افتخاری است که برای کل جامعه فوتبال به دست می آید. فکر می کنم نیاز به حمایت بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از هواداران می خواهم با انرژی و هیجان بیشتری ما را حمایت کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و تیم بتواند به حق واقعی اش که قهرمانی آسیا است دست یابد. از هواداران خونگرم خود که با وجود اینکه نمی توانند در ورزشگاه ها حاضر شوند همیشه از طریق مختلف به ویژه فضای مجازی از تیم و بازیکنان  حمایت کردند تشکر کرده و خواهش می کنم در این مدت باقی مانده حمایت مضاعفی داشته باشند.

سمیعی افزود: از همه همکاران خودم در باشگاه که در این چند وقت شبانه روزی تلاش کردند و کمتر دیده شدند تشکر می کنم. انشاءالله پاسخ زحمات این دوستان و حمایت هواداران را روز ۲۹ آذر با قهرمانی در آسیا می دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار