PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
سرمربی استقلال اظهار داشت: متأسفانه امسال بدترین استقلال را تحویل گرفتیم و بیشترین انتظار هم از ما وجود دارد.
کیهان ورزشی- 

محمود فکری در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: از رسانه ها که امروز در تمرین استقلال برای پوشش تمرین ما و اطلاع رسانی به هواداران شرکت کردند تشکر می کنم. پس از بازی با صنعت نفت روز گذشته تمرین ریکاوری انجام دادیم و از امروز هم تمرینات خود را پیگیری می ‌کنیم تا برای دیدار با شهرخودرو آماده شویم. باید ببینیم خدا چه می خواهد.

* به جز شیخ دیاباته مصدوم دیگری نداریم

وی درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم استقلال گفت: فرشید اسماعیلی با تیم تمرین می کند و سیاوش یزدانی هم از روز گذشته کار خود را آغاز کرد. شیخ دیاباته همچنان مصدوم است و ووریا غفوری هم به دلیل کیستی که در پایش بوده آمپول زده و باید 3-4 روز استراحت کند. پس از این استراحت به تمرین بازمی‌گردد. از طرفی مهدی قائدی  و مسعود ریگی هم امروز با ما تمرین می‌کنند. فکر می ‌کنم به جز شیخ دیاباته آسیب دیده دیگری نداریم.

* بدترین استقلال را گرفتیم، بیشترین انتظار از ما می رود

سرمربی استقلال اظهار داشت: متأسفانه امسال بدترین استقلال را تحویل گرفتیم اما بیشترین انتظار هم از ما وجود دارد این موضوع تعادل خوبی ندارد وقتی چیزی را به کسی می‌دهید باید در همان حد از وی انتظار داشته باشید.انتظار ما از طرفداران این است که از تیم حمایت کنند اما متأسفانه این موضوع را خیلی کم می‌بینیم افرادی که شاید خیلی منطقی هستند و فضاها را می‌شناسند فقط حمایت می‌کنند.

* خیلی ها مشکلات فنی را به ما انتقال می دهند

فکری ادامه داد:‌ خیلی‌ها به دلیل اینکه استقلال را دوست دارند و می‌خواهند در بهترین شرایط باشد و بهترین بازی‌ها را ارائه دهد.  وقتی تیم را از تصاویر تلویزیونی می‌بینند و متوجه می‌شوند فوتبالی را که باید ارائه نمی‌دهند تحت تأثیر قرار می‌گیرند مشکلاتی را هم که در بحث فنی وجود دارد می‌بینند به ما انتقال می‌دهند.

* مربی خارجی 30 میلیارد می‌گیرد ما برای استقلال 2 میلیارد هم جریمه می دهیم

وی افزود: اگر بخواهید تیمی را بسازید بین دو فصل استراحت کافی خیلی مهم است. استقلال امسال استراحت کافی را نداشت از طرف دیگری آماده‌سازی تیم حدود 45 روز زمان می‌خواهد. دوستانی که به عنوان مربی خارجی در این تیم کار کردند دو ماه فرصت داشتند اکنون که ما را با این مربیان مقایسه می‌کنند به این موضوع هم توجه کنند.بحث مالیش هم جالب است مربی خارجی 30میلیارد پول می‌گیرد و ما برای حضور در استقلال باید 2میلیارد جریمه بدهیم این مسائل را هم کنار می‌گذاریم.

* استقلال را در شرایط روحی بد تحویل گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بحث این است زمانی را در اختیار نداشتیم و استقلال را با شرایط روحی خیلی داغون تحویل گرفتیم تیمی که 4، 5 است نتیجه خوب نگرفته و همه از آن ناراحت هستند بازیکنان ما شرایط روحی خیلی بدی داشتند و در این حالت تیم را تحویل گرفتیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار