PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
اعضای باشگاه شهرخودرو خراسان ظهر امروز در حرم مطهر رضوی حاضر شدند.
کیهان ورزشی-

اعضای شهرخودرو خراسان پس از تمرین صبح امروز راهی حرم مطهر رضوی شدند و پس از قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع)، از غذای متبرک آستان قدس رضوی متنعم شدند.

برادران مدیر عالی حرم مطهر رضوی نیز در جمع اعضای باشگاه شهرخودرو خراسان اظهار داشت: تیم شهرخودرو تیم شهر امام رضا (ع) است و خوشحالیم که در راس کادر فنی این تیم سید مهدی رحمتی حضور دارد که خودش خادم حرم امام رضا(ع)  و مطمئن باشید که این موضوع از نظر معنوی خیلی تاثیرگذار در تیم است.

وی ادامه داد: تیم شهرخودرو با حمایت بخش خصوصی فعالیت می‌کند و به مدیران باشگاه هم خدا قوت می‌گویم که باعث شدند این تیم برای مردم مشهد در لیگ حضور داشته باشد. ان شاءالله با تمام توان و تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم بتواند در ادامه لیگ نیز موفق باشد.

سید مهدی رحمتی نیز با قدردانی از آستان قدس رضوی و برادران اظهار کرد: خوشحالیم که در شهر امام رضا(ع) حضور داریم و به عنوان تیم مردم مشهد و خراسان به میدان می‌رویم. برگزاری بازی‌های ما در ورزشگاه امام رضا(ع) که منتسب به آستان قدس رضوی است انگیزه فراوانی به ما می‌دهد و ‌باید از تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز که این شرایط را فراهم می‌کند تشکر نمایم.
برچسب ها: شهر خودرو ، امام رضا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار