PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی به عنوان سه نامزد نهایی مرد سال فیفا انتخاب شدند.
- سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه معاون قهرمانی خود با حضور در اردوی پرسپولیس با بازیکنان این تیم دیدار کرد.پرسپولیس پس از بازی با ذوب آهن برای برگزاری مسابقه فینال لیگ آسیا عازم قطر خواهدشد.
- گل سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس به السد در لیگ قهرمانان از نگاه AFC در بین شش گل به یاد ماندنی ادوار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
- نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه تراکتورگفت : زنوزی با کارلوس ک‌روش صحبت کرده اما به دلیل قانون منع جذب خارجی‌ها، حضورش در تبریز منتفی شد، زنوزی رابطه خوبی با ک‌روش دارد و اگر این ممنوعیت برداشته شود، احتمال حضور این مربی در ایران وجود دارد.
- سایت بلژیکی "اسپورزا" ضمن روایت بخشی از سختی‌های علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و تیم آنتورپ بلژیک، او را بعد از بازی مقابل تاتنهام انگلیس یک دروازه‌بان غیرعادی و خاص توصیف کرد.
- مدیریت باشگاه پرسپولیس در آستانه اعزام این تیم به قطر برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بخش قابل توجهی از قرارداد این فصل بازیکنان را پرداخت کرد. این مبلغ که شنبه به حساب بازیکنان می‌نشیند، بخش قابل توجهی از قرارداد بازیکنان در این فصل محسوب می‌شود که سبب افزایش روحیه آنها در آستانه دیدار با ذوب آهن و سفر به قطر محسوب خواهد شد.
- فرشید اسماعیلی هافبک مصدوم استقلال در جریان تمرین این تیم با مددی سرپرست تیم پیرامون قرارداد خود جرو بحث کرد که همین موضوع باعث شد تا فکری این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده و از حضور در تمرینات منع کند. در این بین مسئولان باشگاه استقلال از هافبک معترض این تیم خواسته‌اند روز شنبه در باشگاه حاضر شده تا پیرامون رفتار خود توضیح بدهد.
- عارف غلامی، مدافع استقلال در جریان تمرین آماده سازی دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه بدهد. معاینات اولیه روی این مدافع نشان داده او از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده و در ادامه تمرین حضور نیافت. آسیب دیدگی غلامی دو روز مانده به بازی هفته ششم مقابل شهرخودرو مشهد بدشانسی جدید کادرفنی استقلال و فکری خواهد بود چرا که این اتفاق تغییرات در خط دفاعی را تکرار می‌کند.
- با اعلام باشگاه پرسپولیس؛ تست کرونای همه اعضای این تیم در آستانه بازی با ذوب آهن منفی بوده است.
- باشگاه تراکتور تحت مالکیت محمدرضا زنوزی، رکوردی عجیب در تغییر مربی و مدیر تنها در دو سال گذشته خلق کرده است. تراکتور طی این دو سال طبق آمار هفت سرمربی و 9 مدیرعامل را تجربه کرده است.
- به نقل از سایت Sport اوکراین، شهاب زاهدی، مهاجم تیم المپیک دونتسک به ویروس کرونا مبتلا شد و به همین دلیل بازی هفته سیزدهم لیگ برتر اوکراین برابر لووف را از دست داد. این بازی با نتیجه یک - یک پایان یافت.
- قرعه کشی رقابت های جام ملت های زیر 21 سال فوتبال اروپا انجام شد، این پیکار‌ها سال آینده به میزبانی مشترک نروژ و اسلوونی برگزار می شود.
- گل «اولا آینا» مدافع تیم فولام به وست برومویچ به عنوان بهترین گل ماه نوامبر لیگ جزیره انتخاب شد.
- ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام به عنوان بهترین سرمربی ماه نوامبر 2020 لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. تاتنهام در ماه نوامبر به سه پیروزی و یک تساوی در لیگ برتر دست یافت. رقیبان وی در کسب این جایزه فرانک لمپارد (چلسی)، دیوید مویس (وست هام)،  اوله گونار سولسشر (منچستريونايتد) بودند. 
- برونو فرناندز به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.
- صادق محرمی مدافع ایرانی دینامو زاگرب قرارداد خود را به صورت بلندمدت با این باشگاه تمدید کرد.
- دراولین بازی آغاز دور ششم پیکارهای لیگ برتر فوتبال ایران تیم سپاهان در اصفهان با نتیجه جالب توجه 4 - 0 از سد تیم نساجی مازندران گذشت .
- یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس در خصوص بخشیدن جریمه عیسی آل کثیر برای حضور در مسابقه فینال آسیا گفت : من اطلاعات دقیقی از مسئله ندارم اما تا جایی که می‌دانم فکر کنم این شانس زیاد نباشد. دوست داریم این اتفاقات بیفتد اما باتوجه به حوادثی که اخیرا در ماجراهای حقوقی رخ نداده، چندان امیدوار نیستیم. البته ناامید هم نیستیم و اگر اتفاق بیفتد از آن استقبال می‌کنیم.
- مدیرروستا، سرپرست تیم پیکان گفت : از توجه رسانه‌های بین المللی به نادر محمدی خوشحال هستیم پرتاب اوت بازیکن پیکان هم مثل ماجرای بیرانوند عادی می‌شودما پیشنهاد تراکتور به تارتار را جدی نمی‌گیریم .
- مهدی خدابخشی ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران، در رقابت‌های قهرمانی اروپا به میزبانی شهر سارایوو نخستین مدال طلای خود را در وزن ۸۰+ کیلوگرم زیر پرچم صربستان کسب کرد.
- دربازیهای لیگ های معتبر فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : لیدز یک - وستهام 2 ، سنت اتین صفر - آنژه صفر ، وولفسبورگ 2 - فرانکفورت یک ، ساسولو یک - بن ونتو صفر ، وایادولید 3 - اوساسونا 2
- اعضای تیم پرسپوليس بعد از انجام آخرین تست و دریافت نتایج منفی آماده بودند تا با خیالی آسوده به مصاف ذوب آهن برونداما حضور چند بازیکن کرونایی در اردوی ذوب آهن و نتایج آخرین تست این تیم باعث شد تا این بازی در فاصله ساعاتی مانده به تقابل دو تیم لغو شود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار