PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

زبان سرخ/ راستی، این بارهم از «مک دونالد » خرید کردید؟!

هفته گذشته مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران میهمان تلفنی برنامه «یه روز تازه» بود و در دفاع از عملکرد تیم ملی به صحبت پرداخت .جناب سرمربی در بخشی از این گفت و گو به حواشی پدیدآمده پیرامون این عکس نیز اشاره ای داشت و ناخواسته خبر محرومیت مسئولان ایرانی را تایید کرد :«این هم یک مسئله‌ای بود که بزرگش کردند. رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی عکسی که گرفته بودند که کاملا در کنار هتل بود و در فضای مجازی منتشرش کردند، اما نکته‌ای که مهم است اینکه این عکس را یک ایرانی به مسئولان فدراسیون جهانی فرستاده بود و این جنجال و محرومیت کار خودی‌ها بود.»

اما مسعود قاسمی ، مدیر تیم های ملی که حضورش همیشه با حواشی همراه بوده و معلوم نیست تا کی قرار است ادامه داشته باشد قبل از این در گفت و گو با رادیو ایران اعلام کرده بود : «متاسفانه برخی شیطنت کردند و گفتند که ما قرنطینه را شکستیم. به هیچ عنوان اینطور نبود. خودم خواستم آن روز روی نیمکت نباشم. شب قبل از بازی احساس تب داشتم و بعد از مشورت با پزشک و برای اینکه خدایی ناکرده ویروس را به دیگر اعضای تیم منتقل نکنم، روی نیمکت نبودم و...«

پی نوشت : اظهارات بالا واقعا جای تاسف است . اولا فدراسیونی که داعیه المپیکی شدن را دارد، در این هفت ماه باقیمانده باید به فکر برنامه ریزی درست برای حضور موفق در توکیو باشد ، نه این که خودش بشود یک سر جنجال و هیاهو(که نتیجه این رفتارهای هیجانی را در پنجره دوم کاپ آسیا شاهد بودیم). ثانیا بر فرض این که ادعای مدیر تیم های ملی در خصوص بیماری اش صحت داشته باشد(هرچند بعید است و ایشان با همان احساس تب ، بازی را از جایگاه ویژه دنبال کرده است!) چرا از همان روزی که این تصویر در شبکه های اجتماعی دست به دست و مضحکه کاربران می شد ، در خصوص محرومیتی که خودتان مسببش بوده اید، حرفی نزدید ؟ خیلی بد است که به قول معروف از دهان سرمربی تیم ملی بپرد که بله ما محروم شده ایم . ثالثا چرا کسانی را که به قول خودتان از داخل به فیبا گرا داده اند را معرفی نمی کنید تا مردم این وطن فروشان را بشناسند و پرونده شان برای همیشه بسته شود ؟ تا کی قرار است با اتهام زنی به این و آن سپری برای اشتباهاتتان بسازید ؟! لطفا با مردم روراست باشید .

راستی آقای قاسمی، این بار هم برای بچه های تیم ملی از «مک دونالد » خرید کردید؟!

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار