PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی با برتری تیم بازار بزرگ به پایان رسید تا این تیم ششمین عنوان قهرمانی خود را جشن بگیرد.
کیهان ورزشی-
فینال مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی از ساعت 18 امروز(دوشنبه 25 آذر ماه)  بین تیم‌های بازار بزرگ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی در خانه کشتی شهید هادی برگزار شد.

در این مسابقه، شاگردان محسن سوریان موفق شدند با برتری  7 بر 3 مقابل دانشگاه آزاد اسلامی بار دیگر به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشتی دست پیدا کند.

دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز رقابت خوبی مقابل سینا صنعت برگزار  و با ارائه مبارزه‌های قابل قبولی راهی فینال شده بود، در جدال با تیم مدعی بازار بزرگ نیز حریفی دست و پا بسته نبود و با کشتی‌گیران خوبی که در اختیار داشت، مبارزه‌های هیجان انگیزی را ارائه کرد.

در حاشیه این دیدار ماموران نادو در سالن حضور داشتند و از برخی کشتی‌گیران اقدام به نمونه‌گیری دوپینگ کردند.

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است: (اسامی تیم بازار بزرگ ابتدا آمده است)
وزن 55 کیلوگرم: رضا خدری 6 بر 4 سجاد عباس پور را با شکست مواجه ساخت.
وزن 60 کیلوگرم: علیرضا نجاتی ملی پوش بازار بزرگ 6 بر 3 از سد امید آرامی گذشت.
وزن 63 کیلوگرم: سامان عبدولی 8 بر صفر شکست را به حسین عباسی تحمیل کرد.
وزن 67 کیلوگرم: محمد الیاسی 4 بر 5 مقابل دانیال سهرابی شکست خورد تا دانشگاه آزاد به اولین پیروزی خود در این مسابقه برسد.
وزن 72 کیلوگرم: علی ارسلان در 28 ثانیه 8 بر صفر امیر عبدیِ جوان را شکست داد.
وزن 77 کیلوگرم: در مبارزه‌ای دیدنی و هیجانی محمدعلی گرایی 6 بر 4 برومند اصلان را شکست داد. گرایی در این کشتی دو اخطار گرفت اما در نهایت موفق شد حریفش را شکست داده و برد دیگری را برای بازار بزرگ به دست آورد.
وزن 82 کیلوگرم: سعید عبدولی که صبح امروز کشتی نزدیکی با حریفش در فولاد اکسین گرفته بود، 8 بر صفر مهدی محمدزاده را از پیش رو برداشت تا بازار بزرگی‌ها 6 بر یک از حریف خود پیش افتاده و قهرمانی خود را قطعی کنند.
وزن 87 کیلوگرم: مهدی فلاح مقابل ناصر علیزاده 4 بر 2 مفلوب شد تا حساب کار 6 بر دو به سود بازاربزرگ شود.
وزن 97 کیلوگرم: مهدی علیاری و مهدی بالی نیز 2-2 شدند که دست بالی به عنوان برنده بالا رفت تا سومین پیروزی نیز به نام دانشگاه آزاد نوشته شود.
وزن 130 کیلوگرم: در مبارزه ای که نتیجه‌اش تاثیری در برنده مسابقه نداشت جدال امین میرزازاده و امیر قاسمی منجزی دو مدعی اصلی دوبنده سنگین وزن تیم ملی با نتیجه 4 بر یک به سود میرزازاده تمام شد تا تیم بازار بزرگ 7 بر سه این کشتی را به پایان برساند.

رده‌بندی نهایی مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی به شرح زیر است:
1.بازار بزرگ ایران
2.دانشگاه آزاد اسلامی
3.سیناصنعت ایذه
4.فولاد اکسین خوزستان

فینال لیگ برتر آزاد نیز روز پنجشنبه هفته جاری در خانه کشتی شهید هادی برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار