PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۶۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- درادامه پیکارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران این نتایج به دست آمد : ذوب آهن صفر - استقلال صفر ، نفت مسجد سلیمان یک - فولاد خوزستان صفر ، تراکتور تبریز 3 - پیکان یک ، گل گهر سیرجان 3 - شهرخودرو یک ، سایپا صفر - ماشین سازی صفر
- على دايى آقای گل جهان ، مهاجم و مربی اسبق تیم ملی کشورمان، پيشنهاد باشگاه اورتون انگلیس را پذيرفت و احتمالآ براى مذاكره با مديران اين باشگاه راهى این کشور خواهد شد .
- سازمان ورزش شهرداری تهران در پیامی، برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه فینال لیگ فوتبال قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد. 
- یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: اولسان تیم خوبی دارد. آن‌ها برای بردن مبارزه می‌کنند و از این نظر به تیم ما شباهت دارند ولی ما یک راه بیشتر نداریم و آن هم بردن است. به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمان شدن است.
- فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) رده‌بندی تیم‌های فوتبال زنان را اعلام کرده که بر اساس آن تیم ملی زنان ایران هیچ جایگاهی ندارد و از رنکینگ خارج شده است.  در این رده‌بندی تیم ملی آمریکا در جایگاه نخست قرار گرفته است. آلمان و فرانسه نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
- احسان رجبی، عضو سابق تیم ملی جودوی ایران، در مسابقات جهانی جوجیتسوی برزیلی به میزبانی فلوریدای آمریکا به دو مدال طلا در فوق سنگین‌ و همچنین وزن آزاد دست یافت تا به اصطلاح "دبل گُلد" کرده باشد.
- مشاور حقوقی پرسپولیس گفت : باشگاه النصرعربستان لایحه خود برای دستور موقت توقف برگزاری فینال آسیا تا اعلام نتیجه نهایی شکایتش علیه پرسپولیس را در CAS ثبت کرده بود امااین درخواست مردود اعلام شد.
- حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال گفت : با انتخاب مددی به عنوان مدیرعامل ، اتفاق بسیار خوبی در این تیم افتاد و نگرانی‌ها برطرف شد. رسانه‌ای شدن صورت‌جلسه و مصوبات هیات مدیره اتفاق ناپسندی بود که آن را پیگیری می‌کنیم.
- سلطانی‌فر، وزیر ورزش کشورمان گفت : قطعا پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود ، یک ملت پشت پرسپولیس است ، بعد از ۲۷ سال که نتوانستیم قهرمان لیگ آسیا شویم، قطعا پرسپولیس قهرمان می‌شود. به احتمال زیاد برای این مسابقه به قطر می روم .
- رحمان رضایی مربی ذوب آهن بعد از مسابقه با استقلال گفت : ما روی برد این بازی حساب کرده بودیم و می توانستیم از شرایط استفاده کنیم.استقلال تیم خوبی است و تعویضی های خوبی داشت ولی تیم ما درگیر کرونا بود و دیدید که 4 بازیکن زیر 23 سال در بازی امروزبه میدان فرستادیم .
- رحمتی ، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از مسابقه با گل گهرگفت: به خوبی گل گهر را آنالیز کرده و روی اوت دستی تمرین کرده بودیم. ایراد تیم ما در فاز دفاعی است؛ جایی که از عقب بازیسازی می‌کنیم. در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید.
- امیرقلعه‌نویی مربی گل گهر پس ار مسابقه با شهرخودرو گفت : یک ستاره داریم که گل‌گهر و کارگرانش است ، شهر خودرو یکی از تاکتیکی ترین تیم‌های ایران است مقابل استقلال چندین موقعیت گلزنی صدرصد داشت اما مقابل ما موقعیت گلزنی چندانی نداشت ، حریف را آنالیز کرده بودیم ولی وقتی دیدیم تغییر روش دادند و با سه دفاع مرکزی بازی کردند ما هم زود تغییر روش دادیم.
- سرمربی اولسان کره قبل از رویایی با پرسپولیس در فینال آسیا گفت : پرسپولیس منظم بازی می‌کند و قدرت بالایی دارد اما ما سیستم خودمان را تغییر نمی‌دهیم ، پرسپولیس نشان داده که چقدر منظم و قدرتمند است. بازی فینال، آخرین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیاست و بسیار مهم است که به جای تحمل بار، بازی خودمان را انجام دهیم و از آن لذت ببریم. شیوه بازی ما تغییر نکرده است. من به این بازیکنان اعتقاد دارم .
- گل نیمار از تیم پاری سن ژرمن به تیم باشاک شهیرترکیه به عنوان بهترین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2021 انتخاب شد.
- تاج ، نبی و بهاروند روسای فوتبال کشورمان پس از حضور در قطر با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا جلسه ای را برگزار کردند.
- عصر روز شنبه (29 آذر) و در ساعت 15/30 به میزبانی ورزشگاه الجنوب الوکره دوحه قطر ، مسابقه فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بین دوتیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار خواهد شد ، دو فینالیست در مرحله نیمه پایانی بر تیمهای النصر عربستان و ویسل کوبه ژاپن پیروز شده بودند.
- طبق اعلام روسای بسکتبال آسیا ، مسابقات کاپ قاره کهن فصل 2021 ، به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد. 16 تا 28 آگوست 16 تیم آسیا و اقیانوسیه در این کشور به میدان خواهند رفت . 
- فرهاد قائمی دریافت کننده مجرب تیم ملی والیبال ایران ، که در تیم الریان قطر بازی می کرد ، به کشورمان بازگشت و بلافاصله جذب باشگاه لبنیات هراز آمل شد. بهروز عطایی مربی هراز این خبر را تایید کرد.
- مسابقات بین المللی بدمینتون بزرگداشت دهه فجر ، که قرار بود 15 تا 19 بهمن 99 در شیراز برگزار شود به خاطر شیوع بیماری کرونا لغوشد.
- در دو مسابقه باقی مانده از لیگ های آلمان و اسپانیا ، ابتدا تیم اونیون برلین شگفتی ساز شد و با نتیجه دو بر یک از سد تیم نامدار دورتموند گذشت و سپس در لالیگای اسپانیا ، تیم اتلتیک بیلبائو با دو گل تیم هوئسکا راشکست داد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار