فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۶۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
زبان سرخ /«لیگ» سیری چند ؟!

همین چند هفته پیش بود که از دیدارهای یکطرفه در سوپر لیگ بانوان ایران انتقاد کردیم و با «زبان سرخ » هشدار دادیم که این نتایج به اعتبار لیگ بانوان صدمه می زند ، اما متاسفانه شاهد هستیم که این مسابقات بی کیفیت به لیگ مردان نیز تعمیم پیدا کرده است . نتایجی که در این چند هفته به دست آمده،اصلا درخورشان لیگ برتر نبوده ، ضمن این که کمترین جذابیتی هم برای بیننده ندارد . بدون شک بسیاری از تیم‌های حاضر در سوپر لیگ،توانایی رقابت با تیم های دسته اولی را هم ندارند چه برسد به لیگ برتر ! افزایش غیرکارشناسانه تعداد تیم ها از سوی متولیان بسکتبال که به صورت خلق الساعه صورت گرفت در همان اوایل کار با هشدار دلسوزان بسکتبال روبرو شد ولی متاسفانه هیچ گوش شنوایی نبود و...

همه ما این جمله معروف و تکراری که لیگ پویا و باکیفیت می تواند به تشکیل یک تیم ملی قدرتمند ، کمک کند را بارها و بارها شنیده ایم اما بعید است برخی دوستان تصمیم گیرنده ، به این مساله اعتقادی داشته باشند چرا که وقتی بازیکنان شاغل در لیگ،هرچقدرخودشان را به آب و آتش می زنند بازهم دیده نمی شوند وهیچ جایی در تیم ملی ندارند . با این شرایط ، همین کیفیت پایین مسابقات هم از سرمان زیاد است !اصلا مسابقه می خواهیم چکار ؟ لیگ سیری چند و...؟!

*********

خانواده مهدی ابوالحسنی را دریابید!

زبان سرخ /«لیگ» سیری چند ؟!

*همان طور که در خبرها خواندید متاسفانه مهدی ابوالحسنی داور بسکتبال کشورمان در جریان عزیمت برای قضاوت در لیگ دسته اول بسکتبال ایران و طی یک سانحه تصادف رانندگی درگذشت. از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بسکتبال انتظار می رود با توجه به این که این اتفاق تلخ در حین انجام وظیفه برای داور خوب کشورمان افتاده است تدبیری را بیندیشند تا حمایت ویژه ای را از خانواده آن مرحوم داشته باشند.ارسال پلاکارد های تسلیت، یک دقیقه سکوت قبل از آغاز مسابقات، انتشار پست های اینستاگرامی و... خوب و ضروری است اما نباید فقط به این اقدامات بسنده کرد چرا که به قول معروف این ها برای خانواده ابوالحسنی، نان و آب نمی شود! بدون شک داوران از اقشار زحمتکش بسکتبال به شمار می روند و از کوچکترین حقوقی مثل بیمه هم برخوردار نیستند .

کیهان ورزشی، ضمن تسلیت به جامعه بسکتبال ، برای دو دخترعزیز مهدی ابوالحسنی، همسر محترم ایشان و خانواده های عزادار آرزوی صبر و سلامتی دارد .

*کامران خطیبی


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار