PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۱۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
فرازونشیب‌های تیم تحت هدایت رونالد کومان با تساوی خانگی این تیم مقابل خفاش‌ها در هفته چهاردهم لالیگا ادامه پیدا کرد.
کیهان ورزشی-
در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف والنسیا رفت و در پایان به تساوی 2-2 رضایت داد.

در این مسابقه، والنسیا با گلزنی دیاخابی در دقیقه 29 پیش افتاد، اما گل لیونل مسی در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه اول نگذاشت بارسلونا بازنده به رختکن بروند. بارسلونا در دقیقه 52 توسط رونالد آرائوخو به گل برتری رسید، اما نتوانست از برتری‌اش محافظت کند، چرا که در دقیقه 69 دروازه‌ این تیم توسط ماکسیملیانو گومس گونسالس باز و به این ترتیب امتیازات میان دو تیم تقسیم شد.

این سومین تساوی و هفتمین بازی بدون برد بارسلونا در 13 بازی این فصل کاتالان‌ها در لالیگا بود که این تیم را 13 امتیازی کرد و در رده پنجم جدول نگه داشت. والنسیا هم 15 امتیازی شد و اکنون در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی پاشائی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
بازی های تیم بارسا و مدیریت عجیب مدیر ایشان دقیقا انسان رو به یاد مدیران تیمهای باشگاهی خودمون میندازه البته بلا تشبیه باشه آقای کومان هم مربی همچین دلچسب و جالبی نه برای هوادارای بارسا هست و نه برای بازیکنان تیم بارسا خدا عاقبت بارسا رو ختم به خیر کنه.ستین و کومان دو تا مربی بودن که تا اینجا کمر تیم بارسا رو شکستن البته مدیر تیم بارسا هم که گویی یه دوره مدیریت تو ایران نزد مدیران لایق فوتبالی و ورزشی ما دیده تو خلق نتایج نا امید کننده نقش زیادی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار