PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۶۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- طبق اعلام فراهانی ، مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران به صورت مجازی و بنیار روز چهارشنبه سوم دی ماه ساعت 11 صبح برگزار خواهدشد.
- دردومین روز بازیهای هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال ایران این نتایج در گروه دوم به دست آمد : مس شهربابک 4 - شهرداری بم یک ، شهدای بابلسر - سرداربوکان (لغوشد ) ، اترک بجنورد یک - شمس آذرقزوین یک ، شهید قندی صفر - میلادمهرتهران صفر ، نیروی زمینی تهران صفر - شهرداری ماهشهر صفر ، پاس همدان صفر - عقاب تهران صفر ، نفت امیدیه یک - شاهین بندر عامری یک
- رونالد کومان مربی هلندی بارسلونا که از شروع فصل تاکنون در لالیگا عملکرد خوبی نداشت تصمیم دارد برای تقویت تیم در ماه ژانویه 2021 «ده پای» کاپیتان تیم لیون فرانسه را جذب کند. لیونی ها قیمت این بازیکن را پنج میلیون یورو اعلام کرده اند .
- بیشتر هواداران ورزش تصور می‌کنند پول فقط در فوتبال است و بقیه صرفا برای سلامتی یا از روی عشق و علاقه ورزش می‌کنند؛ در حالی‌ که این‌ طور نیست و غیر از میلیونرهای مستطیل سبز هستند ورزشکارانی که در رشته‌های دیگر پول روی پول می گذارند .
- فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو گفت: ­در سال‌جاری مسابقات تحت عنوان قهرمانی کشور، آزاد یا تورنمنتی نداشتیم و برهمین اساس مهمترین ملاک ما برای دعوت تکواندوکاران به رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی، لیگ های برتر و دسته یک این رشته است.
- بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان 2021 قرار است به فاصله کوتاهی بعد از بازی‌های المپیک و به میزبانی "ووشی" چین برگزار شود.
- مسابقات سراسری کاراته ژاپن با شرکت 140 ورزشکار برتر کاتا و کومیته این کشور و حضور 1900 تماشاچی به میزبانی سالن ورزشی "نیپون بودوکان" توکیو برگزار شد. در پایان‌ این رقابت ها، "یوسِی ساکی یاما" و "یوزوکی ساوائه" در کومیته و "ریو کیونا" و "هیکارا اونو" در کاتا عناوین برتر را کسب کردند.
- نعیم البکر، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد، فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعاً به صورت متمرکز برگزار می‌شود و این یک امر اجباری و نه اختیاری است. تصمیم AFC برای افزایش تعداد تیم‌ها در فصل آینده و اضافه شدن دو گروه دیگر به رقابت‌ها (افزایش از 32 به 40 تیم) همچنان پابرجاست.
- یک رسانه پرتغالی نوشت که با حضور مهدی طارمی، خط حمله پورتو بسیار خطرناک شده است. او در دومین بازی متوالی خود برای این تیم درخشان ظاهر شد و توانست گل بسازد. اوجوگو نوشت که ستاره ایرانی در بازی جام حذفی مقابل توندلا گلزنی کرد و مقابل ناسیونال نیز در هر 2 گل موثر بود. طارمی در 16 بازی رسمی برای پورتو تاکنون 4 گل به ثبت رسانده است.
- مجید نامجومطلق مربی فصل گذشته استقلال و سرمربی این تیم در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، گزینه اضافه شدن به کادر فنی تیم محمود فکری است و به خاطر رابطه خوبش با اعضای کادر فنی و به خصوص صمد مرفاوی، احتمال بازگشت او به استقلال وجود دارد.
- پس از برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری تیم تراکتور وی و دستیارانش جلسه‌ای را با مدیران این باشگاه برای پیگیری دریافت مطالباتشان برگزار کردند اما به توافقات لازم نرسیدند بنابراین منصوریان و دستیارانش با شکایت به کمیته وضعیت و سازمان لیگ از این طریق دریافت حقوق خود را از تراکتور پیگیر شدند.
- طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است محمود شجاعی، برادر بزرگتر مسعود شجاعی به‌ عنوان مربی به کادر فنی تراکتور اضافه شود و به این ترتیب برادران شجاعی فعلاً هدایت تراکتوری‌ها را بر عهده داشته باشند.
- وکیل حقوقی ورزش فوتبال اعلام کرد : با توجه به اینکه عیسی آل کثیر مهاجم محروم پرسپولیس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا را زیر پا گذاشته و در اردوی پیش از دیدار با شهرخودرو حضور یافته، احتمال تشدید محرومیتش وجود دارد.
- نشریه استاد الدوحه قطرنوشت : رامین رضاییان یکی از بازیکنان خارجی است که از تیم الدحیل در ماه ژانویه جدا می‌شود و اخباری هم درباره پیوستنش به السیلیه منتشر شده است. رضاییان با روی کار آمدن صبری لموشی چندان مورد علاقه این سرمربی قرار ندارد.
- یک نشریه قطری خبر داد بشار رسن هافبک پرسپولیس در آستانه امضای قرارداد دو و نیم ساله با باشگاه القطر است. وی در ابتدای بازیهای این فصل لیگ فوتبال ایران با مقامات باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بود پس از برپایی فینال لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار