PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۶۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
سرمربی سابق تراکتور گفت: کسب نتایج خوب هم برای مدیران باشگاه فرقی نداشت و به هر حال اخراج می‌شدم چرا عزم برداشتن ما ۱۰ روز قبل از شروع لیگ جزم شده بود.
کیهان ورزشی-

علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی "فوتبال برتر" درباره جدایی‌اش از تراکتور اظهار کرد: ابتدا تصورم این بود همه چیز خوب پیش خواهد رفت چرا که مالک خصوصی است و بازیکنان خوب جذب خواهیم کرد و از لحاظ مالی هم مشکلی نخواهیم داشت اما مالک همان اول گفت اگر نتیجه نگیری عوضت می‌کنم و من هم از او خواستم مطالبات تیم را به موقع پرداخت کند و بازیکنانی که من می‌خواهم را جذب کند و اگر تا هفته سوم نتیجه نگیرم طبیعی است که تصمیم گیری کند. متاسفانه تا قبل از بازی فولاد هیچ پرداختی نداشتیم و بعد از آن مالک باشگاه فقط سه درصد به اعضای تیم پرداخت کرد.

او ادامه داد: این یعنی یک بمب را در تیم رها کرد و در جذب بازیکن هم آنطور که باید بازیکن مد نظرمان جذب نشد. مالک باشگاه به ما قول داد قوچان‌نژاد را به تراکتور می‌آورد اما این‌طور نشد و مشکلات درون تیمی خیلی زیادی برای‌مان به وجود آمد. علیپور بعد از اخراجم به من زنگ زد و گفت مالک ۱۰ روز قبل از این‌که لیگ شروع شود از من خواست منصوریان را اخراج کنم. کسب نتیجه هم فرقی نداشت و به هر حال اخراج می‌شدم چرا عزم برداشتن ما ده روز قبل از شروع لیگ جزم شده بود.

سرمربی سابق تراکتور اضافه کرد: من جایی ندیدم در هفته سوم به مربی اولتیماتوم بدهند و بگویند سه بازی بعد را باید پیروز شوید. آن‌ها با عوض کردن من توهین کردند. پول برای من مهم نبود و می‌خواستم دو بازی بعدی را ببرم و بعد خودم بروم و باید بگویم من از آن مربی‌ها نیستم که به من توهین شود و کوتاه بیایم. این توهین به فوتبال ایران بود و مالک می‌خواست بگوید پول دارم و هرموقع دلم بخواهد مربی را برمی‌دارم.

او با بیان این‌که اصلا فکرش را نمی‌کردم چنین برخوردی با من شود، گفت: قبل از این‌که به این برنامه بیایم من را تهدید کردند که در این برنامه حضور نداشته باشم و این تهدید باعث شد انرژی مثبت بگیرم و آمدم. مالک باشگاه ابراز علاقه شدیدی کرده است که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند و قطعا می‌گویم اگر او رییس فدراسیون فوتبال شود، دیگر در فوتبال ایران مربی‌گری نمی‌کنم و اگر او این جایگاه را به دست بیاورد با دیدگاهی که در ذهنش دارد استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها را سلاخی می‌کند. امیدوارم که فوتبال را به فوتبالی‌ها بدهند.

منصوریان ادامه داد: روی صحبتم مردم تبریز نیست چرا که آن‌ها همیشه به من محبت داشتند. هواداران تراکتور با عزت و احترام با ما برخورد کردند و تبریز مردم خیلی خوبی دارد و باید دست تک تک مردم را ببوسم.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار