PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:  

- کریستیانو رونالدو برای پشت سر گذاشتن تعطیلات کریسمس راهی دبی شده است. او در یکی از سالن های مجهز شهر دبی به تمرین پرداخت و عکسی از خود را در کنار ولیعهد دبی منتشر کرد.
- جیانینا دینورا، دختر کوچکتر و 31 ساله دیه گو مارادونا در واکنش به نتایج کالبدشکافی پیکر پدرش در شبکه‌های اجتماعی با انتشار نظری(کامنتی) نوشت:« حرام‌زاده‌ها منتظر پیدا کردن اثر مواد مخدر، ماریجوانا و الکل در کالبدشکافی پدرم هستند. من پزشک نیستم ولی او را با وضعیتی متورم دیدم. حتی صدایش دیگر آن صدای همیشگی نبود و خیلی شبیه صدای ربات‌ها شده بود.»
- آجرلو، مدیرعامل سابق باشگاه پاس خبر داد که در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در 10 اسفند شرکت خواهد کرد.
- حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره زمان رسیدگی به پرونده دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اظهار داشت: مستندات در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته اما تاکنون بررسی آنها انجام نشده است ، طبیعتاً با توجه به اینکه سازمان لیگ تاریخ برگزاری این مسابقه معوقه را 10 دی اعلام کرده باید قبل از این تاریخ جلسه رسیدگی به پرونده را تشکیل بدهیم.
- توماس توخل سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از این باشگاه اخراج شد. توخل که فصل 2019 - 2018 به این باشگاه پیوست، در 2 فصل گذشته با این تیم قهرمان لیگ فرانسه، جام اتحادیه و جام حذفی شد؛ اما در رساندن این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان بازماند. از پوچتینو به عنوان جایگزین او نام برده می‌شود.
- تیم فوتبال پورتو در حضور مهدی طارمی، موفق به کسب عنوان قهرمانی سوپرکاپ پرتغال شد.در این دیدار که پورتو موفق شد با نتیجه 2 - 1 بنفیکا، رقیب دیرینه خود را شکست دهد، مهدی طارمی تا دقیقه 77 بازی در زمین حضور داشت و با گرفتن پنالتی، به تیمش کمک کرد تا به گل اول برسد. این نخستین قهرمانی طارمی با پورتو است.
- فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) علیرضا فغانی، داور بین المللی ایرانی را به عنوان داور سال 2020 در قاره کهن انتخاب کرد. همچنین در این سایت لوچسکیو، سرمربی الهلال عربستان را به عنوان بهترین مربی سال 2020 در این قاره انتخاب کرد. پیش از این در تیم منتخب قاره آسیا در سال 2020 نام سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان آمده بود.
- در ادامه بازیهای لیگ برتر فوتبال ایران ، ذوب آهن برابر گل گهر سیرجان تن به تساوی یک بر یک داد ، تراکتور که به آبادان سفر کرده بود مقابل صنعت نفت باخت دو بر یک را تجربه کرد ، مسابقه ماشین سازی با نفت مسجد سلیمان هم به دلیل بارش برف لغو شد این مسابقه قرار است 24 ساعت بعد روز جمعه برگزار شود.
- در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس ، منچستریونایتد با منچستر سیتی و تاتنهام با برنتفورد مصاف خواهند داد. منچستر یونایتد برای صعود به نیمه نهایی با گلهای دقایق پایانی کاوانی و مارسیال بر اورتون غلبه کرد.
- کاراته ایران در 5 مرحله لیگ جهانی کاراته 2021 حضور خواهد یافت . مطابق با اعلام فدراسیون جهانی کاراته، پنج مرحله رقابت های کاراته وان ۲۰۲۱ تا قبل از المپیک به ترتیب در کشورهای پرتغال، آذربایجان، مراکش، ازبکستان و روسیه برگزار خواهد شد. تاکنون از جمع ملی پوشان کاراته، سهمیه المپیکی بهمن عسگری و حمیده عباسعلی قطعی شده است.پورشیب و گنج زاده برای صعود به المپیک رقابت خواهند داشت .
- فاضلی مربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت : کشتی نساجی به ساحل آرامش می‌رسد. تیم پرسپولیس نایب قهرمان است و نیازی به تعریف من ندارد. تیم نساجی آماده بازی است و طبق قولی که داده بودم تلاش می‌کنیم تیم سخت کوش زمین باشیم و این موضوع در کنار پیاده کردن تفکرات تاکتیکی و برنامه‌های مان خیلی اهمیت دارد. می‌خواهیم بازی آبرومند و در شأن تیم بزرگ نساجی انجام بدهیم.
- یحیی گل‌محمدی مربی پرسپولیس پیش از دیدار با نساجی گفت : بعد از شکست در فینال از نظر روحی و روانی تحت فشار هستیم و هنوز حسرت می‌خورم. فکر می‌کنم می‌توانستیم قهرمان شویم اما تصمیماتی علیه‌مان گرفته شد که باعث شد شکست بخوریم. برای دیدار مقابل نساجی تمرینات با نشاطی را پشت سر گذاشتیم. نساجی یکی از بهترین تیم‌های مازندران است امیدوارم با گرفتن 3 امتیاز این بازی شکست در فینال را فراموش کنیم. 
- تیم فوتبال جوانان ایران در دیداری تدارکاتی به میزبانی ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه به مصاف تیم جوانان تاجیکستان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان شد.
- هونگ میونگ بو، چهره شاخص فوتبال کره‌جنوبی که سابقه هدایت تیم ملی کشورش و تیم هونگژو گرین‌تاون چین را هم دارد پس از 3 سال و چند ماه به مربیگری بازگشت تا سرمربی اولسان کره شود.
- بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس اکنون در دوحه حضور دارد و پیشنهادهای جدیدی از دو باشگاه الریان و الوکره دریافت کرده است. البته مذاکرات رسن با باشگاه قطری در مرحله نهایی قرار دارد و به نظر می رسد این هافبک طراح راهی این تیم می شود.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا از 236 گلی که در این رقابت ها به ثمر رسیده 20 گل برتر را به عنوان نامزد بهترین گل انتخاب کرده است. در مرحله اول 10 گل نامزد در نیمه نهایی معرفی شدند که گل عبدی مهاجم پرسپولیس به النصر در نیمه نهایی و گل شیخ دیاباته، مهاجم استقلال مقابل الاهلی عربستان نامزد شدند.
- به دلیل گستردگی شیوع کرونا در جهان، رقابتهای فوتبال جام جهانی جوانان و نوجوانان لغو و در سال آینده میلادی برگزار نخواهد شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار