PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
رئیس فدراسیون کشتی گفت: متهم شدم که به ایران مال کمک کرده‌ام.
کیهان ورزشی-

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: متهم شدم که به ایران مال کمک کرده‌ام و به این موضوع افتخار می‌کنم. گزیده های صحبت های وی در پاسخ به سرمربی استقلال به شرح زیر است:
-علیرضا دبیر در واکنش به اظهارات رضا یزدانی، سرمربی تیم کشتی استقلال مبنی بر اینکه برخی‌ها دوست نداشتند استقلال قهرمان لیگ برتر شود و ایران‌مال وابسته به فدراسیون کشتی است، اظهار داشت: خوشحالم که بحث کشتی داغ است. من خودم به رضا یزدانی زنگ زدم و گفتم که می‌خواهم او در کشتی باشد و به عنوان کشتی‌گیر یا مربی فعالیت کند. وقتی سعادتمند با من صحبت کرد، یزدانی را به آنها معرفی کردم و اعتقاد داشتم که می‌تواند به استقلال کمک کند.برخی‌ها بحث توهین به مربیان استقلال را مطرح کردند، اما موضوع این است که مربیان استقلال امثال حبیبی، اسماعیل‌پور و ... ما را بزرگ کرده‌اند. به آنها گفتم که اگر روی تشک نیایید 2 سال محروم خواهند شد و حرف اشتباهی نزدم. درمورد سالن توفیقی قراردادی که یزدانی درمورد آن صحبت کردهم باید بگویم که هرگز 15 میلیون به حساب فدراسیون واریز نشد. اگر پولی واریز شده رسید آن را نشان دهند.
- امیرمحمد یزدانی قرار بود با تیم ملی به جام جهانی برود، اما بجای وی غیاثی در ترکیب استقلال کشتی‌ گرفت و برنده هم شد. طبق نظر پزشکان هنوز تست کرونای یزدانی مثبت است. با غلامرضا محمدی صحبت کنید متوجه می‌شوید که تمام نفرات غیر از یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی حضور دارند. یزدانی شانس المپیک است و نباید با آینده او بازی کرد. درمورد ادعای رضا یزدانی باید دید که چه کسی تست گرفته و در چه شرایطی این اتفاق رخ داده است.
- وقتی فردی مربی یا سرپرست می‌شود در مورد آینده تعدادی از جوانان باید تصمیم گیری کند. من متهم شدم که به ایران مال کمک کرده‌ام و به این موضوع افتخار می‌کنم، اما ما سالن توفیق را هم به باشگاه استقلال دادیم. ضمن اینکه زمانی که رضایتنامه برخی از کشتی‌گیران صادر نمی‌شد، خودم ورود کردم تا مشکلات حل شود. رضا یزدانی به من پیام داد و گفت دروغ‌هایم را خواهد گفت و من هم به وی اعلام کردم که این کار را بکند. فکر می‌کنم تخلفاتی صورت گرفته و دست بردن در تست‌های کرونا منطقی نیست و می‌توان کار را به دادگاه رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار