PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 
 
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- ده عضو یک گروه کوهنوردی ، به علت بارش شدید برف در ارتفاعات شاه جهان اسفراین مفقود شدند. 
- سازمان لیگ برتر فوتبال ایران دو تاریخ بیستم (شنبه) و بیست و یکم (یکشنبه) دی ماه 99 را به عنوان تاریخ پیشنهادی برای برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته است. 
- کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد به دلیل عملکرد عالی کشور قطر در رعایت نکات بهداشتی، از بین 12139 تستی که از افراد دربازیهای منطقه شرق آسیا و فینال لیگ قهرمانان آسیا گرفته شد، هیچ مورد مثبتی به ثبت نرسید.
- تیمهای لیورپول، میلان، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و لیون با در اختیار داشتن صدر جدول لیگهای انگلیس ، ایتالیا ، آلمان ، اسپانیا و فرانسه به استقبال تعطیلات زمستانی و ایام جشن کریسمس رفتند.
- در دو بازی از لیگ برتر فوتبال ایران ، پرسپولیس به میزبانی مازندران برابر نساجی قائمشهر در یک زمین لغزنده و نامساعد ، در حالیکه تا دقایق پایانی یک بر صفر عقب بود ، تن به تساوی یک بر یک داد. دیدار ماشین سازی با نفت مسجد سلیمان ، که روز قبل به دلیل سرمای شدید و نامساعد بودن هوا به تعویق افتاده بود در تبریز انجام شد که پیروزی یک بر صفر نفت مسجد سلیمان را به همراه داشت .
- صدای و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی در اقدامی عجیب، بر خلاف روال معمول تصمیم به عدم پوشش زنده بازی ماشین و نفت مسجد سلیمان گرفته است که این موضوع اعتراض مسجدسلیمانی ها را به همراه داشت.
- حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس پس از 12 مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، برای نخستین بار در جریان بازی مقابل نساجی گل خورد . پیش از این تمام گل هایی که حامد لک دریافت کرده بود از روی نقطه پنالتی بود.
- یحیی گل‌محمدی مربی پرسپولیس درخصوص وضعیت استادیوم شهید وطنی قائمشهر گفت : ما کشور ثروتمندی داریم و مسئولین باید به زیرساخت‌های ورزشی توجه داشته باشند اما اولویت چیزهای دیگر است ، مازندران با توجه به ژنتیک و استعدادهای زیاد می‌تواند یک تیم ملی تشکیل دهد، این ورزشگاه در اولین اقدام باید تخریب و تبدیل به یک مجموعه بهتر شود.
- دیدار نهایی لیگ فوتبال جوانان زیر هفده سال برزیل در یک لحظه به صحنه جنگ و درگیری خیابانی بین بازیکنان تبدیل شد در پیکار فینال که بین تیم‌های اتلتیکو پارانانسی و تیم فلومنسه برگزار شد، در حالی که بازی در وقت اضافی بود، ناگهان یک تکل منجر به آغاز درگیری شدید بین بازیکنان دوتیم شد. با وجود این درگیری، بازی ادامه پیدا کرد و دو بر یک به نفع فلومنسه به پایان رسید تا این تیم برای چهارمین بار قهرمان لیگ برزیل شود.
- تیم فوتسال ایران در جدیدترین رنکینگ جهانی با کسب 1609 امتیاز، همچنان در جایگاه ششم جهان و اول آسیا قرار دارد. ملی پوشان فوتسال ایران فاصله ده پله‌ای خود با تیم دوم قاره، یعنی ژاپن ، 1368 امتیازی را حفظ کرده اند.
- قطر چهارمین استادیوم جام جهانی فیفا 2022، ورزشگاه «احمد بن علی» را در دوحه، قطر افتتاح کرد.
- بایرژان اسلامخان هافبک العین امارات به دلیل نقض قوانین ضد دوپینگ، دو سال از همراهی تیم ملی و تیم باشگاهی خود محروم شد دوره محرومیت بازیکن 27 ساله از 9 نوامبر سال 2020 آغاز می شود. در این روز بود که پس از بازی در لیگ قهرمانان آسیا ماده ای ممنوعه در تست دوپینگ وی پیدا شد.اسلامخان کاپیتان تیم ملی قزاقستان است.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار