PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- دردومین روز بازیهای هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران این نتایج رقم خورد : میلاد مهرتهران - شهدای بابلسر (برگزارنشد) ، عقاب صفر - نیروی زمینی یک ، سرداربوکان صفر - مس شهربابک 2 ، شمس آذر قزوین صفر - نفت امیدیه یک ، شهرداری ماهشهر یک - اترک بجنورد صفر 
- طبق تصمیم اتخاذ شده، جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور فصل 1400-1399 از اواخر دی ماه با حضور قهرمان استان‌ها آغاز می‌شود و پس از مشخص شدن چهره تیم‌های برتر، به ترتیب تیم‌های لیگ دسته سوم، دوم، اول و لیگ برتری وارد جدول مسابقات خواهند شد.
- مجموعه تفریحی ورزشی توچال اعلام کرد که این مجموعه روز جمعه، 12 دی ماه تعطیل است که دلیل آن احتمال وقوع بهمن عنوان شده است.
- دو تیم میلادمهر تهران و شهدای بابلسر طبق برنامه قرار بود از ساعت 14 در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید کشوری مقابل هم به میدان بروند اما قبل از آغاز بازی، در کمال تاسف تدارکات تیم شهدای بابلسر حین انجام کار دچار ایست قلبی شده و جان خود را از دست داد تا همه چیز تحت الشعاع این اتفاق قرار بگیرد و مسابقه برگزار نشود.
- با نارنجی شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در تهران، مجموعه های ورزشی سازمان ورزش با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان شهروندان تهرانی در انجام تمرینات و فراگیری آموزش های ورزشی هستند.
- مولازاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون جودو از محرومیت شش ماهه مختار خورنگ از فعالیت در رشته جودو به صورت تعلیقی خبر داد. مختار خورنگ ملی پوش سابق جودو مدتی قبل ادعاهایی را در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات مجمع هیات جودوی خوزستان مطرح کرده بود.
- در پایان هفته اخیر تیم پاری سن ژرمن «توماس توخل» را از سرمربیگری تیم فوتبال خود عزل کرد . بعد از آن شایعه حضور «مائوریسیو پوچتینو» به عنوان سرمربی جدید تیم متمول شهر پاریس قوت گرفت. گویا پوچتینو حتی قراردادی با قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه منعقد کرده است.
- با تایید رسانه های قطر، یوسف المساکنی مهاجم تونسی الدحیل به زودی راهی العربی خواهد شد و مهدی ترابی در لیست مازاد این تیم قرار خواهد گرفت.
- با اعلام سایت فدراسیون فوتبال، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه ‌ای از پریا شهریاری، ناظر ایرانی مسابقات بین‌ المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی جهت حضور در توکیو به عنوان ناظر برگزاری مسابقات فوتبال دعوت کرد.
- حجت صدقی دروازه بان فصل گذشته گل ریحان البرز با قراردادی سه ساله به تیم سپاهان پیوست .
- نشریه «الرایه» قطر نوشت: صبری لموشی از زمان آمدنش به الدحیل به بن عطیه و رضاییان بازی نداده و غالبا این دو بازیکن روی نیمکت قرار دارند و این اقدامش نشان داد که این دو بازیکن جایی در برنامه های این مربی ندارد و به احتمال قوی در زمستان از الدحیل جدا می شوند.
- باشگاه استقلال تهران یک DVD شامل خطاهای تیم های داوری علیه استقلال از ابتدای هفته اول تا انتهای هفته هشتم تهیه کردکه توسط پرویز مظلومی در اختیار دبیرکل فدراسیون قرار گرفت. نبی هم دستور داد این فیلم برای بازبینی به کمیته داوران ارسال شود.
- نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم 39 ساله آث میلان قرار است، چهارشنبه به سوئد برگردد تا تعطیلات کریسمس را در کشورش بگذراند. نکته جالب این است که زلاتان اخیرا زمین هایی را در نزدیکی مرز نروژ با مبلغ 3 میلیون یورو خریداری کرده است تا اوقات بازنشستگی و استراحت خود را در این منطقه بگذراند.
- رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت : برای انتخاب شعار کاروان ایران در تورنمنت المپیک هم فراخوان داده ایم و اکثر علاقه‌مندان روی دو شعار " ستارگان ایران" و " ستارگان ایران زمین" توافق داشتند و حالا برای انتخاب شعار نهایی در جلسه آتی ستاد عالی ورزش رایزنی خواهیم کرد و بین این دو شعار یکی را انتخاب می‌کنیم.
- سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، خبرهای مبنی بر کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را رسما تایید کرد.
- طبق اعلام رسانه های برزیلی، نیمار جشن سال نو 5 روزه ای را با حضور 500 نفر برگزار می کند ، نیمار استفاده از تلفن های همراه را برای میهمانان جشن خود ممنوع اعلام کرده است تا به این ترتیب تصاویری از مراسم 5 روزه در شبکه های اجتماعی منتشر نشود.
- باشگاه استقلال این روز‌ها پیگیر وضعیت محرومیت بابک مرادی است. به همین دلیل آبی‌ها با مدیران باشگاه ماشین سازی هم جلساتی را برگزار کرده‌اند. باشگاه ماشین سازی با شکایت از بابک مرادی توانسته این بازیکن را به پرداخت غرامت و محرومیت 4 ماهه محکوم کند و به همین منظور مدیران باشگاه استقلال نیز دست به کار شدند تا با پرداخت غرامت، محرومیت این بازیکن را کاهش بدهند.
- فدراسیون‎های فوتبال ایران، عربستان، قطر و هند به صورت رسمی پرونده‎های خود را در مرحله نهایی کاندیداتوری برای میزبانی از جام ملت‎های آسیا 2027 تکمیل کردند و از این 4 نامزد ، میزبان انتخاب خواهد شد.
- موندو دپورتیوو اعلام کرد جرارد پیکه مدافع بارسلونای اسپانیا تصمیم گرفته از فوتبال خداحافظی کرده و نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شود.
- ریزش بهمن و کولاک شدید، تعداد زیادی از کوه‌نوردان را در کوه‌های شمال تهران گرفتار کرد. در نتیجه این حوادث تاکنون دست کم 10 نفر کشته شده‌اند و سرنوشت تعدادی دیگر نیز مشخص نیست. پس از این رخداد تلخ، این گمانه‌زنی مطرح شد که شاید اختلال در جی پی اس کوه‌نوردان باعث اشتباه آنها در مسیریابی شده است . 
- جری بینکستون مهاجم سابق تیم پیروزی با شکایت به فیفا خواستار پرداخت 100 هزار دلار از مطالبات گذشته اش از باشگاه پیروزی شد.
- جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه با صدور حکمی، ابراهیم شکوری را با حفظ سمت در معاونت اجرایی باشگاه، به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.
- صبح روز دوشنبه جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور اعضا برگزار شد ، در این جلسه و با رای اعضا، آقایان علی نامداری و مهدی همتی به عنوان مشاورین هیات مدیره استقلال انتخاب شدند. همچنین با تصویب اعضای هیات مدیره، مقرر شد تا باشگاه استقلال در رشته تکواندو از این پس حضور فعالی داشته باشد.
- دوبازی باقی مانده از هفته اخیر لیگ برتر فوتبال انگلیس بانتایج مشابه یک بر یک به پایان رسید. لستر با کریستال پالاس و چلسی با آستون ویلا ، دو مسابقه پایانی هفته را برگزار کردند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار