PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: محمود فکری روز گذشته از تصمیم سازمان لیگ برای برنامه دربی ناراحت بود.
کیهان ورزشی-

پرویز مظلومی در یک برنامه تلویزیونی در خصوص برنامه ریزی سازمان لیگ اظهار داشت: ما خواهان این نبودیم که 12 روز از بازی ها دور شویم.شما  ظاهرا استقلال را فراموش کنید که باید 3 بازی بیرون از خانه انجام بدهد. ما چند وقت پیش از سازمان لیگ خواهش کردیم چون دربی حساسیت خودش را دارد، تا پرسپولیس بازی هایش را انجام ندهد این مسابقه(دربی) برگزار نشود.

وی افزود: خود آقای مهدی به ما قول داد تا بازی های عقب افتاده پرسپولیس برگزار نشده دربی انجام نشود ولی الان می بینید که ما هفته هشتم به جای پرسپولیس باید به مصاف گل گهر برویم.  الان همه تیم ها به این تصمیم اعتراض دارند. ای کاش به قول خود آقای مهدی مسابقات را تعطیل می کردند و بعد مسابقات به صورت یکسان و منظم برگزار می شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: نمی شود کتمان کرد که استقلال و پرسپولیس همیشه روی هوادارانشان حساس هستند. ما گفتیم عدالت رعایت شود. خود محمود فکری هم گفت، اگر قرار بود پرسپولیس 2 بازی عقب تر از ما بازی کند همان زمان که این تیم از آسیا بر می گشت با آنها بازی می کردیم.سهیل مهدی قبلا مصاحبه کرد و گفت که دربی با بازی های برابر برگزار می شود. من روز گذشته با مهدی صحبت کردم و مطمئنم او نگاه رنگی ندارد ولی نمی دانم چه اتفاقی رخ داده است. خود آقای فکری هم خیلی بابت این مساله ناراحت بود.

مظلومی یادآور شد: ما دنبال عدالت هستیم، من از مسئولان تیمها خواهش می کنم در مورد تیم خودشان حرف بزنند چون در این روزها در مورد استقلال خیلی صحبت می شود. ما دنبال حاشیه و جنجال نیستیم ولی حقمان را می خواهیم. این وسط حق استقلال برای دربی خورده شده است. هواداران ما روی این مساله حساس هستند و ای کاش این مساله با عدالت بیشتری صورت می گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است زمان دربی به سود پرسپولیس شده است گفت: من نمی گویم به نفع کدام تیم شد چون درباره تیم خودم صحبت می کنم اما تیمی که بازی اش عقب می افتد نتایج و شرایط جدول را می داند و این باعث می شود به بقیه تیم ها ظلم شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار