PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سالم المری یکی از مسئولان باشگاه الدحیل قطر گفت :  2 نفر از پنج لژیونر از باشگاه می روند. یوسف المساکنی و رامین رضاییان جدا خواهند شد ولی بقیه در تیم می مانند.
- اتحادیه جهاني کشتی صحنه‌ای از اجرای فن رحمان عموزادخلیلی در جام جهانی صربستان2020 را بعنوان یکی از بهترین فنون اجراء شده به نمایش گذاشت.حریف رحمان در این کشتی شعبان کیزیلتاش از ترکیه بود که با نتیجه ده بر صفر دلاور کشورمان پیروز شد.
- در مصاحبه با ستاره آرژانتینی تیم بارسا ، نکته جالبی که نشریه اسپانیایی مارکا در انتهای گزارشش نوشت این بود که مسی بسیار زیاد در مصاحبه‌اش از عبارت «اگر من رفتم» استفاده کرد. این اصرار مسی به استفاده از این عبارت که اگر روزی بارسلونا را ترک کرد، به این باشگاه بازمی‌گردد و اینجا خانه‌اش است، مفهوم جدایی می‌دهد. یا مثلا مارکا نوشت که چرا مسی در حرف‌هایش گفت که بارسلونا بزرگتر از هر بازیکنی است. حتی من!
- در خرداد ماه سال 1400 کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از بررسی‌های لازم میزبان نهایی جام ملتهای آسیا را معرفی خواهد کرد.
- بلایی که ویلموتس بر سر فدراسیون فوتبال آورد ، ساختمان سئول به مزایده گذاشته شد . فدراسیون فوتبال برای پرداخت اولین قسط از مطالبات ویلموتس از شرکت شستا مبلغ دو میلیون یورو را استقراض کرد و حالا این شرکت در پی فشار برای بازپرداخت آن ، ملک فدراسیون فوتبال را به مزایده گذاشته است.  
- پس از اختلاف پیش آمده بین هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور با سجاد سیاح مدیرعامل این باشگاه و استعفای نصیرزاده از سمت خود ، محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه که در خارج از کشور به سر می‌برد، طی تماسی با نصیرزاده و سیاح خواستار برطرف شدن اختلافات و ابقای نصیرزاده در سمت معاونت ورزشی باشگاه تراکتور شد.
- صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت : فیفا حضور ما در مجمع استقبال می‌کند اما فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک را از مجمع بیرون گذاشت.
 - سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه پایان سال 2020 به معرفی بهترین سوژه های سال خود پرداخت.
مصاحبه علی جباری و مسعود معینی دو پیشکسوت استقلال با سایت AFC در ماه آپریل 2020 درباره اولین قهرمانی استقلال در آسیا در سال 1970 جزو سوژه های برتر انتخاب شد.
- در ادامه بازیهای لیگ برتر فوتبال ایران دو دیدار ماشین سازی با سپاهان و سایپا با صنعت نفت به ترتیب با نتایج 3 - 3 و یک بر یک به پایان رسید، در روز چهارشنبه هم نفت مسجد سلیمان با پیکان ، گل گهر با استقلال ، تراکتور با شهر خودرو و فولاد با نساجی مصاف خواهند داد.
- در مسابقه پورتو با گیمارش ازهفته یازدهم لیگ پرتغال تیم پورتو در زمین حریف سه بر دو فاتح شد که زننده دو گل از سه گل پورتو ، مهدی طارمی بود.
- با توجه به اینکه استقلال سه مصاف حساس را پیش روی خود دارد، جهت حفظ انسجام و آرامش ، تمامی اعضای این تیم اعم از کادرفنی و بازیکنان تا دربی، ممنوع المصاحبه خواهند بود.
- نشریه «الریاضیه» عربستان از منبعی رسمی در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد مراسم جوایز بهترین های سال آسیا به دلیل شرایط کرونایی لغو شد.
- سانتیاگو سولاری سرمربی سابق رئال مادرید هدایت کلاب آمریکای مکزیک را بر عهده گرفت.
- با اعلام 5 پنالتی در بازی ماشین‌سازی با سپاهان، یک رکورد عجیب و تاریخی در لیگ برتر فوتبال ثبت شد. این دیدار در نهایت با نتیجه 3 - 3 به پایان رسید.
- با اعلام باشگاه انگلیسی تاتنهام ، گرت‌ بیل ولزی به دلیل مصدومیت، 4 دیدار آینده تیمش را از دست داد.
- باشگاه بادران تهران، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در صورت تداوم اشتباهات داوری علیه این تیم از مسابقات لیگ دسته اول آزادگان کنار خواهد کشید.
- هیات مدیره باشگاه استقلال تهران، حضور در رقابت‌های لیگ تکواندو را تصویب کرد، ضمن اینکه شنیده می‌شود این باشگاه قصد دارد در رشته‌های وزنه برداری و کاراته نیز فعالیت کند.
- نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد که باشگاه النصر به دلیل برکناری روی ویتوریا، سرمربی سرشناس پرتغالی اش باید مبلغ 30 میلیون ریال (تقریبا 230 میلیارد تومان) به عنوان غرامت پرداخت نماید.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار