PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور سردار سلیمانی باعث امنیت روانی و آرامش خاطر یک ملت بود و مردم ما به این قهرمانان و سرداران‌شان افتخار می‌کنند.
کیهان ورزشی-

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم رونمایی از میثاق‌نامه جامعه ورزش با شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) مقارن شده است با شهادت سردار سرتیپ شهید قاسم سلیمانی است. به هر حال جنس شهید سلیمانی جنس ویژه‌ای است و بین ملت‌های مختلف و مردم کسانی هستند که وجودشان موجبات امنیت روانی و آرامش خاطر است. یک ملت به وجود این قهرمانان و سرداران‌شان افتخار می‌کند. سردار سلیمانی هم از این جنس بود و حضورش باعث آرامش روانی و امنیت خاطر یک ملت بود. ملت ما با تلاش و اقداماتی که خواهد کرد به تلافی قطع کردن دست سردار سلیمانی پای دشمن را قطع می‌کند و مقدمات خروج دشمن از منطقه را فراهم شده است.

وی ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی یک تحول بزرگ در جامعه ایجاد کرد. مراسم تشییع بزرگی که برای او هم در عراق و هم ایران در شهرهای مختلف برگزار شد و ما شاهد حضور ده‌ها میلیون نفر در تشییع پیکر شهید بودیم. این نشان می‌دهد که مردم چقدر به قهرمانان‌شان و سرداران‌شان افتخار می‌کنند. کسانی که تاریخ پرافتخار دفاع مقدس را رقم زدند و طلایی‌ترین دوران تاریخ معاصر سیاسی ایران را ثبت کردند و این نسل نسلی است که به وجود این قهرمانان‌شان افتخار می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: نسل‌های آینده هم حتماً با بررسی آنچه در این مقطع حساس تاریخی گذشت، افتخار خواهند کرد. سیلی که آمریکایی‌ها بعد از شهادت حاج قاسم در عین‌الاسد خوردند قطعاً سیلی‌های دیگر خواهند خورد. خوشبختانه عاملان این اتفاق که ترامپ و پومپئو هستند در حال حذف از صحنه سیاسی جهان هستند. هیچکس فکر نمی‌کرد که در معادله انتخابات آمریکا ترامپی که رجزخوانی می‌کرد اینطور مفتضحانه مجبور شود که صحنه سیاست را ترک کند. مطمئناً آمریکایی سیلی‌های بیشتری را خواهند خورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار