PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در سه بازی از لیگ برتر فوتبال ایران ، تراکتور و شهرخودرو در تبریز صفر - صفر شدند. فولاد در اهواز با گل پاتوسی یک بر صفر از سد نساجی گذشت . در سیرجان ، تیم استقلال 2 - 1 برابر گل گهر به برتری رسید.
- دیدار تاتنهام با فولام از لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع کرونا در اردوی تیم فولام لغو و به زمان دیگری موکول شد.
- کارت بازی محمد انصاری، مدافع پرسپولیس برای همراهی این تیم در مسابقات لیگ صادر شد.
- بازیهای ساحلی 2020 آسیا در سانیا، برای دومین بار به تعویق افتاد. قرار بود این رقابت ها بهار 1400 برگزار شود.
- سایت ترانفسر مارکت ارزشمندترین بازیکنان خارجی لیگ برتر فوتبال روسیه را معرفی کرد و سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت با 23 میلیون یورو در رده سوم این فهرست قرار گرفت.
- وزارت بهداشت تصمیم دارد واکسن ایرانی کرونا را به بازیکنان استقلال و پرسپولیس تزریق کند.بر اساس اعلام مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فاز اول کارآزمایی بالینی واکسن کرونا آغاز شد. این کارآزمایی روی تعدادی از افراد داوطلب در یکی از هتل‌های تهران به عنوان تست انسانی شروع شد.
- سایت فدراسیون وزنه برداری از 14 مرداد به روزرسانی نشده است! فدراسیون وزنه برداری در بین معدود فدراسیون هایی است که برای ارتباط رسانه ها محدودیت ایجاد می کند.
- پس از زلزله نسبتا بزرگی که برخی شهرهای کرواسی را لرزاند، دژان لوورن مدافع 31 ساله تیم ملی کرواسی و باشگاه زنیت،‌ اعلام کرد، تاکنون به 16 خانواده زلزله زده در هتل خود پناه داده است و هتل خود را در اختیار دیگر زلزله زدگان کرواسی هم قرار می دهد.
- پرسپولیسی‌ها در حال فعالیت در فضای مجازی هستند تا وزیر ورزش و وزارتخانه را مجبور به قطع همکاری با رسول‌پناه، رغبتی و علیپور کنند و قدرت خود در دنیای دیجیتال را به رخ بکشند. البته در این میان، برخی افراد سرشناس و چهره‌های فوتبالی هم در آتش اختلافات، هیزم می‌ریزند تا کار را یکسره کنند!
- نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا در حال بررسی است تا تمام فوتبالیست های شاغل در لیگ را واکسن کرونا بزنند.این پیشنهاد هفته اخیر از سوی نهاد حمایت از حقوق بازیکنان ارائه شد. فدراسیون ایتالیا در حال بررسی این پیشنهاد است و بزودی تصمیم خود را در این زمینه می گیرد.
- کریستین اوساگونا مهاجم فصل گذشته پرسپولیس قصد شکایت بابت طلب 60 هزاردلاری خود را دارد. از قرار معلوم باشگاه پرسپولیس با گذشت دو ماه از مدت تعهد خود توانست پولی را  به حساب اوساگونا پرداخت کند. وکیل اوساگونا طبق نامه ای خواستار رسیدگی به این موضوع شده است در غیر اینصورت پرونده او نیز راهی کمیته انضباطی فیفا می‌شود.
- از آنجایی که تیم ملی فوتبال ، فروردین ماه درگیر بازی های باقی مانده در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 خواهد شد و به همین بهانه لیگ برتر باید تعطیل شود. سازمان لیگ علاقمند است در همین وقت به تیم ها به خاطر تعطیلات نیم فصل استراحت بدهد.
- احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال امروز به همراه اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره این باشگاه در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت. مددی پس از صحبت‌های خلیل‌زاده با فکری و بازیکنان به اعضای تیم قول داد که باشگاه تلاش خود را می‌کند که تا هفته آینده بخشی از مطالبات پرداخت شود. همچنین اعلام شد هیئت مدیره برای بازی‌های اخیر استقلال برابر گل‌گهر و پرسپولیس پاداش در نظر گرفته است.
- با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم که آقای ایرج دبیر سیاقی مدافع دو دهه 30 و 40 شاهین تهران و بازیکن تیم ملی ایران در بازیهای آسیایی در سن 85 سالگی چشم از جهان فرو بست. مرحوم دبیرسیاقی همبازی مرحومان برومند،امیرعراقی،دهداری بود ، روحش شاد.
- فدراسیون جهانی کاراته، ویژه نامه یادبودی را در قالب یک مجله به مناسبت جشن پنجاهمین سالگرد تشکیل WKF منتشر کرد. در این مجله مروری بر مهمترین رویدادهای کاراته جهان در مدت پنج دهه طی سالهای 1970 الی 2020 انجام‌ شده است.
- روزنامه آبولای پرتغال در خصوص مصدومیت مهدی طارمی دربازی پورتو با گیمارش نوشت که او برای شرکت در تمرینات گروهی پورتو مورد بررسی پزشکان قرار خوهد گرفت اما به نظر می‌رسد مشکل ستاره ایرانی جدی نباشد و او بتواند در دیدار بعدی پورتو مقابل مورییرنسه حاضر شود.
- سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در حال حاضر استقلال و پرسپولیس بیش از 2 برابر بدهی­‌هایشان صاحب سرمایه هستند، شرایط دو باشگاه را مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه عمده مسائل سرخابی­ های پایتخت بخصوص برای ورود به بازار سرمایه شفاف ­سازی شده است.
- شریعتمداری وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی کشور گفت : با پادرمیانی وزیر ورزش، وعده داده شد که فدراسیون فوتبال تا پایان سال ، باقی بدهی خود به شستا درخصوص ویلموتس بلژیکی مربی برکنار شده تیم ملی را بپردازد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار