PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تامی دوکرتی مربی سابق یونایتد در 92 سالگی دارفانی را وداع گفت.
- به نقل از اسکای اسپورت، تیم منچستر یونایتد انگلیس بند تمدید قرارداد یک ساله «جسی لینگارد» هافبک تیم خود را فعال کرد.
- جانی اونز مدافع لسترسیتی قراردادش را تا سال 2023 با این تیم تمدید کرد.
- در دو مسابقه باقی مانده از هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران ، شهرداری بم با پاس همدان بدون گل شدند و در دیگر مسابقه که به خاطر درگذشت تدارکات تیم مازنی با 24 تاخیر برگزار شد تیم شهدای بابلسر درتهران یک بر صفر بر تیم میلاد مهر غلبه کرد.
- نام گلاره ناظمی از ایران در فهرست ده داور برتر فوتسال جهان در سال 2020 قرار گرفت . 
- شهر لیورپول هم به ردیف 3 محدودیت های کرونایی منتقل شد تا مجددا هیچ کدام از باشگاه های لیگ جزیره مجاز به میزبانی از هواداران خود در ورزشگاه نباشند.
- مطهری کمک مربی پرسپولیس پس از مسابقه با ذوب آهن گفت : در نیمه اول با توجه به نوع بازی ذوب آهن از تمامی فضاهای بین خطوط انها استفاده می‌کردیم و به موقع گل زدیم. خیلی خوب هم بازی را کنترل کردیم و مثل همیشه مالکیت توپ را داشتیم. در نیمه دوم آنها با جسارت بیشتری آمدند و رو به جلوتر بودند. در دقایقی از بازی فوتبال آنها نسبت به ما بهتر بود و واقعا روی ضد حمله غافلگیر شدیم و گل خوردیم. 
- رحمان رضایی مربی ذوب آهن بعد از دیدار این تیم با پرسپولیس گفت : بازی جذاب و خوبی را شاهد بودیم. نیمه اول پرسپولیس بر بازی مسلط بود و روی اشتباه ما به گل رسید ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم جان گرفتیم و فرصت‌های خیلی زیادی داشتیم تا اینکه گل تساوی را زدیم .
- صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا آبی‌پوشان را در سفر به سیرجان همراهی نکرد. ظاهرا در ابتدا مرفاوی پیش بینی سرماخوردگی کرده بود اما پاسخ تست کرونای وی مثبت اعلام شده و این مربی باید فعلا در قرنطینه باقی بماند.
- سئاد کولاسیناچ مدافع آرسنال انگلیس ، تا پایان فصل به صورت قرضی به تیم شالکه آلمان پیوست.
- با حکم اتحادیه فوتبال انگلیس، ادینسون کاوانی به دلیل نشر استوری اینستاگرامی نژادپرستانه، سه جلسه از همراهی منچستر یونایتد محروم و به پرداخت 136 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.
- در بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان ، بین پرسپولیس با ذوب آهن در تهران ، دو تیم پس از نود دقیقه تلاش تن به نتیجه تساوی یک بر یک دادند.
- سید جلال حسینی با قرار گرفتن در ترکیب تیم پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن به رکورد 500 بازی در لیگ برتر رسید.
- رامین رضاییان مدافع فصل گذشته الدحیل با عقد قراردادی قرضی رسما به السیلیه قطر پیوست.
- حسین پورامینی در جریان بازی پیکان و نفت مسجد سلیمان ازناحیه گونه مصدوم شد. بر اساس اعلام پزشک تیم پیکان جراحی کوچکی روی گونه او انجام شد و خیلی زود با گذراندن دوران نقاهت به مسابقه پیکان با نساجی خواهد رسید.
- رامین رضاییان در لایو اینستاگرام توضیح داد : دوست داشتم با افتخار برای پرسپولیس بازی کنم اما تحت قرارداد الدحیل هستم و مسئولان الدحیل مرا به صورت قرضی به یکی از رقبای آسیایی اش نمی‌فروشد و مجبورم تیم دیگری را انتخاب کنم.
- در شب تحویل سال نوی میلادی در دو پیکار باقی مانده از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا ، ابتدا تیم رئال سوسیه داد در زمین بیلبائو یک بر صفر پیروز شد و در مسابقه دیگر مصاف اوساسونا و آلاوز یک بر یک به پایان رسید.
- هر کدام از انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در ایران با شکل و شمایل عجیبی برگزار می‌شود و در همه آنها می‌توان ردپای مهندسی را دید. قرار است انتخابات یکی از فدراسیون‌ها در 13 دی برگزار شود و به همین خاطر به هر کدام از هیئت‌های استانی کد خاصی داده شد تا در برگه رای خود آن کد را درج کنند و در نهایت مشخص شود هر کدام از اعضای مجمع به چه کسی رای داده است!

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار