PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۶۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: مسئولان باید شهادت حاج قاسم را در بین جوانان فرهنگ سازی و به یک الگو تبدیل کنند.
کیهان ورزشی- 

سید محمد ناظم الشریعه در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت : حاج قاسم به تنهایی یک مکتب بود، مکتبی که منشاء آن را سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در روز عاشورا بنا نهاد. وی بارها در صحبت‌‌‌های خود عنوان کرده بود ما ملت امام حسین و شهادتیم.

وی در ادامه گفت: در کجای تاریخ دیده شده که مردمی اینگونه از شهادت یک ژنرال خود استقبال کنند. تشییع شهادت حاج قاسم آن هم بر روی دستان مردم خود گواه همه چیز بود. وقتی کسی مخلصانه برای دفاع از اعتقاد،کشور و مردمش به جنگ دشمن می‌‌‌‌رود در دل مردم جای می‌گیرد.

 وی افزود: مسئولان باید شهادت حاج قاسم را در بین جوانان فرهنگ سازی و به یک الگو تبدیل کنند. قطعا تاریخ  از جانفشانی و از خودگذشتگی سردار سلیمانی حرفهای زیادی خواهد داشت. شهادت سردار سلیمانی غم بزرگی را در دل همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان داشته و یاد حاج قاسم همیشه زنده است.

ناظم الشریعه گفت: باید از حرکت خوب آرش جابری دبیر سرپرست کمیته فوتسال باشگاه گیتی پسند اصفهان قدردانی شود. قبل از بازی به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مراسم یادبودی برگزار و بازیکنان هر دو تیم و مسئولان هر دو باشگاه با شاخه‌ گل یاد سردار را زنده نگه داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار