PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۶۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- واکنش سهیل مهدی به آلودگی هوای تهران و احتمال لغو بازی‌ها : هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده و اگر بخواهند تصمیمی در این مورد اتخاذ کنند به صورت کلی ابلاغ خواهد شد. برنامه بازی ها را اعلام کردیم و تا این لحظه اتفاق جدیدی رخ نداده است.
- از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، الریان با شجاع خلیل زاده میزبان السیلیه بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.در این بازی خلیل زاده به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا گل اول السیلیه رقم بخورد. رامین رضاییان هم از ابتدا در ترکیب السیلیه حضور داشت و برای اولین بار بازی کرد.  
- مسعود سلطانی فر وزیر ورزش گفت : تلاش می کنیم پرسپولیس و استقلال تا قبل از پایان سال وارد بازار سرمایه شوند. شرایط بسیار خوبی از نظر ساماندهی، شفاف سازی و مستند سازی برای دو باشگاه به وجود آمده است. - عبدالمهدی نصیرزاده با کسب 28 رای از 43 رای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام انتخاب شد.
- فدراسیون تاریخ و آمار سردار آزمون را دومین بازیکن برتر سال آسیا و پنجاه و یکمین گلزن برتر جهان معرفی کرد.
- رئیس فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب پرحرف و حدیث سرپرست تیم نوجوانان گفت: افتخار می‌کنیم، در کشوری زندگی می‌کنیم که یک روز یک دستفروشی از قزوین معلم می‌شود و بعد هم رئیس‌جمهور این کشور، مانند آقای شهید رجایی.
- ایوان لکو، سرمربی تیم آنتورپ که سال 2018 با کلوب بروژ قهرمان بلژیک شده بود، جانشین ویکتور پریرا در تیم شانگهای چین شد و سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.
 - توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) بار دیگر تأکید کرد که بازی‌های آینده المپیک توکیو و بازی‌های زمستانی المپیک ۲۰۲۲ پکن اولویت‌های سال المپیک ۲۰۲۱ هستند.
- مهدی طارمی به دلیل درخشش در دیدارهای گیمارش و توندلا به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ پرتغال اعلام شد.او در 3 بازی برگزار شده در لیگ پرتغال توانست آمار 3 گل و یک پاس گل را به ثبت رساند.
- سایت «گل» عربی در خبری اختصاصی مدعی شد اگر ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در سال2021 در زمان مقرر یعنی در ماه مارس (فروردین 1400) به علت شرایط کرونایی برگزار نشود و به تعویق بیافتد، فیفا مجبور می شود، این بازیها را به صورت متمرکز به میزبانی قطر مثل بازیهای لیگ قهرمانان آسیا 2020 برگزار کند.
- فغانپور، رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفت : ساختمان باشگاه استقلال هم به نام فدراسیون است اما با توجه به اینکه توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس بدهی شستا را پرداخت خواهد کرد دیگر ساختمان استقلال توقیف نشد.
- «لیونل مسی» ستاره آرژانتینی بارسلونا اکنون می‌تواند به‌راحتی با سایر باشگاه مذاکره کرده و برای آینده خود تصمیم‌گیری کند. طبق قانون اتحادیه فوتبال اروپا ، بازیکنانی که تنها شش ماه به پایان قراردادشان با باشگاهی باقی مانده باشد می توانند برای انتخاب تیم جدید دست به کار شوند . 
- به دنبال اخراج توخال آلمانی ازسمت مربیگری پاری سن ژرمن ، پوچتینو ، رسما هدایت تیم فرانسوی را بر عهده گرفت . ازطرفی دومنک هم مربی نانت شد .
- سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام ، به رکورد 100 گل‌زده برای باشگاه لندنی رسید.
- علی دایی، یکی از چهره های شاخص فوتبال ایران ، گفت: با من صحبت شد که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنم و برنامه‌های خود را هم به فدراسیون بدهم، اما هرگز حاضر به حضور در چنین انتخاباتی نیستم ، من به درد ریاست فدراسیون فوتبال نمی‌خورم.
- بهاروند ، رئیس سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری هشدار داد که دیگر هیچ فردی به غیر از سرمربی حق حضور در کنار زمین را ندارد. با خاطیان برخورد جدی صورت می‌گیرد. 
- خبرگزاری ایسنا در گزارشی مدعی شد حدود 22 میلیارد تومان از اعتبارات فدراسیون پزشکی ورزشی به صورت سپرده بانکی بوده و به آن سود تعلق می گیرد!
- سلطانی‌فر ، وزیر ورزش گفت : ریالی از اعتبارات دولتی به استقلال و پرسپولیس پرداخت نشده است، تلاش می‌کنیم این دوتیم تا قبل از پایان سال وارد بازار سرمایه شوند.
- ازسوی سازمان لیگ تیم داوری دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال بدین شرح اعلام شد . دوشنبه 15 دی : صنعت نفت– نفت مسجد سلیمان ( عباس راکی ) فولاد – مس رفسنجان ( کوپال ناظمی ) ، شهرخودرو- سایپا ( علی بای ) ، استقلال – آلومینیوم ( سید علی اصغر مومنی) سه شنبه 16 دی : پیکان - نساجی (حسین زیاری) ، ذوب آهن - تراکتور ( حسن اکرمی )   معوقه هفته هفتم : پرسپولیس – سپاهان  ( اشکان خورشیدی )
- در اوایل سال نو میلادی ، دور تازه لیگ های فوتبال اروپا از سر گرفته شد و این نتایج به دست آمد : کریستال پالاس 2 - شفیلد یونایتد صفر ، برایتون 3 - وولورهامپتون 3 (جهانبخش بازی نکرد) ، هرتابرلین 3 - شالکه صفر ، اشتوتگارت صفر - لایپزیگ یک ، بتیس یک - سویا یک ، ختافه صفر - وایادولید یک ، رئال مادرید 2 - سلتا ویگو صفر

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار