PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
 
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- رسول نویدکیا کاپیتان اول سپاهان و رضا دهقانی بازیکن جوان زردپوشان به علت مصدومیت در سفر به تهران همراه تیم اصفهانی نیستند، بقیه بازیکنان مشکلی برای حضور در این بازی با پرسپولیس ندارند.
- یکی از موضوعات بسیار مهم برای کادرفنی و هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال قبل از دربی به چند کارته شدن و محرومیت بازیکنان مربوط می شود اما موضوع این است در پرسپولیس هیچ بازیکنی بیشتر از یک کارت زرد ندارد که با خطر محرومیت از دربی مواجه شود اما در استقلال  آرش رضاوند 3 اخطاره است که اگر در بازی مقابل آلومینیوم کارت زرد دریافت کند دربی را از دست خواهد داد.
- هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال که به دلیل انتشار یک استوری از سوی فکری از حضور در تمرینات منع شده است پیش از ظهر امروز در محل این باشگاه حاضر شد. این بازیکن با جریمه مالی و همچنین تعهد برای عدم تکرار حرکتش در اینستاگرام به زودی در تمرینات آبی پوشان شرکت خواهد کرد.
- با اعلام باشگاه استقلال و با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز حرفه ای سازی این تیم صادر شد.
- تعدادی از اعضای سرپرستی تیم‌های فوتبال پایه ایران که هفته گذشته همراه تیم ملی جوانان و نوجوانان در اردوی تاجیکستان حضور داشتند، برخلاف قوانین و پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا و در اقدامی عجیب در دیسکوتک حاضر شده‌اند؛ حضوری که مستقیما به سوء مدیریت در فدراسیون فوتبال بازمی‌گردد.
- هفته سوم پیکارهای لیگ دسته دوم فوتبال ایران برگزار شد و این نتایج به دست آمد : شهرداری بندرعباس یک - امید گناوه 2 ، نفت و گاز گچساران صفر - شهرداری همدان 2 ، اسپاد تهران یک - سپیدرود رشت یک ، محتشم تبریز صفر - فولادنوین اهواز صفر ، ایرانجوان یک - آوالان یک ، ملی حفاری یک - علم و ادب تبریز یک ، مس نوین کرمان 2 - ویستاتوربین یک ، نیروی زمینی 2 - شهرداری بم یک ، مس شهربابک 2 - میلاد مهر صفر ، اترک بجنورد صفر - عقاب تهران صفر ، شهدای بابلسر 2 - شاهین بندر عامری صفر ، شمس آذرقزوین 2 - شهرداری ماهشهر یک ، پاس همدان یک - سرداربوکان یک ، نفت امیدیه یک - شهیدقندی صفر
- رئیس فدراسیون بوکس با بیان اینکه از ملی‌پوشان بوکس سوریه پیش از برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایران تست کرونا گرفته می شود، گفت: این اردو دو هفته به طول می‌انجامد و در پایان نیز یک نبرد تدارکاتی خواهیم داشت.
رقابت‌های جوانان جهان را در لهستان و پس از آن نیز پیکارهای سهمیه المپیک را در پاریس پیش رو داریم .
- لیست تیم ملی فوتبال عراق برای بازی دوستانه با امارات، اعلام شد که بشار رسن هافبک جدا شده پرسپولیس پس از مدت ها به تیم ملی دعوت نشد. اوبه تیم القطر قطر پیوست. 
- علی کریمی با قراردادی قرضی به الدحیل پیوسته و تا 48 ساعت دیگر مراسم معارفه او برگزار خواهدشد. کریمی که قراردادش با قطر اس‌سی، 1.2 میلیون دلار بود با قراردادی 800 هزار دلاری راهی تیم جدیدش شد.
- ‏کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مربی شهرخودرو را که حین ضدحمله آلومینیوم اراک توپ را شوت کرد یک بازی با محرومیت روبرو ساخت به اضافه ۵ میلیون تومان جریمه ! 
- در نشست خبری پیش ازبازی استقلال با آلومینیوم ، محمود فکری، سرمربی استقلال گفت : میلیچ یک بازیکن حرفه‌ای است و باید بداند همانطور که وقتی بازی می‌کند دلیلی ندارد، در زمان نیمکت‌نشینی هم دلیل نمی‌خواهد جلسه انضباطی میلیچ بعد از بازی با آلومینیوم برگزار می‌شود و او به تیم برمی‌گردد.
- باکمال تاسف و تاثر با خبر شدیم که یونس علیشیری پیشکسوت باسابقه عکاسی ورزشی ایران دارفانی را وداع گفت . مصیبت درگذشت این عکاس قدیمی کشورمان را به جامعه مطبوعات کشور و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم .
- نتایج فوتبال لیگ های اروپا : بایرن مونیخ 5 - ماینز 2 ، بن ونتو صفر - میلان 2 ، چلسی یک - منچسترسیتی 3 ، آلاوز یک - آتلتیکو مادرید 2 ، دورتموند 2 - وولفسبورگ صفر ، رم یک - سامپدوریا صفر ، کالیاری یک - ناپولی 4 ، اینتر 6 -کروتونه 2 ، آتالانتا 5 - ساسولو یک ، فیورنتینا صفر - بولونیا صفر ، جنووا یک - لاتزیو یک ، پارما صفر - تورینو 3 ، اسپیزا صفر - ورونا یک ، یوونتوس 4 - اودینزه یک ، بیلبائو یک - الخه صفر ، آلاوز یک - آتلتیکو مادرید 2 ، ایبار 2 - گرانادا صفر ، سوسیه داد یک - اوساسونا یک ، هوئسکا صفر - بارسلونا یک ، نیوکاسل یک - لستر 2 
- نشست هیات مدیره کانون مربیان فوتبال ایران با حضور اکثریت اعضا برگزار و پس از ارائه گزارش عملکرد کمیته های کانون، ضمن تصویب کلیات طرح مسکن مربیان؛ حسین شمس به عنوان رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن مربیان انتخاب شد.
- دورآینده بازیهای جام حذفی آلمان قرعه کشی شد که درنهایت ویس ایسن با برنده له ورکوزن - فرانکفورت ، وولفسبورگ با شالکه ، برنده هولستین - بایرن با دارمشتاد ، رگنسبورگ با کلن ، اشتوتگارت با گلادباخ ، وردربرمن با گرترفورت ، لایپزیگ با بوخوم ، دورتموند با پادربورن مصاف خواهند داد .
- بوشیچ وکیل برانکو مربی اسبق پرسپولیس گفت : باشگاه تمام مطالبات برانکو و دستیارانش را پرداخت کرده است اما آنها باید طبق قرارداد، مالیات قرارداد را هم به اداره مالیات ایران پرداخت کنند و برگه تسویه حساب مالیاتی را به برانکو و دستیارانش تحویل دهند.
- درحضور یک نیمه ای کریم انصاری فرد در ترکیب تیم آ.ا.ک ، باشگاه المپیاکوی یونان توانست مسابقه با این تیم را با برتری سه بر صفر پشت سربگذارد.

کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار