PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۶۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
غلامرضا نوروزی با ٢٧ رای به عنوان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی انتخاب شد.
کیهان ورزشی-

مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی، امروز (دوشنبه) در محل آکادمی ملی المپیک با حضور ٤٢ نفر از اعضای دارای حق رای برگزار شد.

داود باقری، محمدحسین پورغریب شاهی، حسین تامینی لیجائی، سید جمال ‌الدین عزآبادی، فرزین حلب چی، کرم اله علیمرادی، سعید کاظمی، سیدرضا میرابوطالبی و غلامرضا نوروزی و نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی بودند.

کرم اله علیمرادی،  محمدحسین پورغریب شاهی و سعید کاظمی سه کاندیدایی بودند که از ابتدای مجمع انتخاباتی غایب بودند و حسین تامینی لیجائی پس از سخنرانی، انصراف خود را اعلام کرد.

در پایان این مجمع نوروزی ٢٧ رای،  باقری ١٤ رای و جمال الدین ٢ رای به دست آوردند.

فدراسیون پزشکی ورزشی که در آستانه المپیک وظایف و مسئولیت‌هایش از اهمیت دوچندانی برخوردار است، علاوه بر مسائل مختلفی نظیر معاینات اختصاصی ورزشکاران، ارائه مشاوره‌های دوپینگ، سرکشی به اردوی رشته‌های المپیکی، انجام معاینات اسکلتی-عضلانی، تکمیل پرونده‌های سلامت ورزشکاران، معاینات قلب و عروقی، مشاوره‌های تغذیه و معاینات اختصاصی زنان ورزشکار را نیز عهده‌دار است و این امید می رود که با انتخاب رییس جدید فدراسیون، هرچند دیر اما به رفع بهتر و کیفی تر دغدغه و مسائل ورزشکاران المپیکی اقدام کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار