PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در چهار بازی انجام شده لیگ برتر فوتبال ایران ، تیمهای صنعت نفت ، استقلال و شهرخودرو از سد حریفان گذشتند . استقلال با دوگل بر آلومینیوم اراک غلبه کرد، شهرخودرو یک بر صفر بر تیم سایپا فائق آمد و صنعت نفت نیز با دو گل خودرا به نفت مسجد سلیمان تحمیل کرد. مصاف فولاد با مس رفسنجان هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
- علی کریمی رسما اعلام کرد در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان کاندید در پست ریاست فدراسیون شرکت می‌کند.
- تیم فوتبال النصر عربستان که بعد از شکست مقابل پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا وارد بحران بی‌سابقه‌ای شده است، شانس حضور در نقل و انتقالات زمستانی را نیز از دست داد. به علت بدهی این باشگاه به مبلغ 57 میلیون ریال سعودی، النصر نمی‌تواند در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت داشته باشد.
- حامد لک، سنگربان پرسپولیس نامزد بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال شد. 
- پرونده دزدی که گردنبند علی ‌دایی را سرقت کرده بود، با صدور قرار جلب به دادرسی برای محاکمه به دادگاه فرستاده شد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا روز پنجشنبه این هفته تکلیف برگزاری یا لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را مشخص می‌کند.
- در لیگ پرتغال تیم ماریتمو به تساوی بدون گل مقابل بوآویستا رسید و امیر عابدزاده در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
- مرزبان مربی سپاهان درنشست خبری قبل از مسابقه با پرسپولیس گفت : زیر سوال بردن کادر فنی پرسپولیس بی انصافی است. انتظار می رود هر دو تیم با انگیزه خوب و قوی وارد زمین شوند. تیم متحدی داریم و امیدوارم از دیدار با پرسپولیس هم سربلند بیرون بیاییم.
- حمید مطهری مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان گفت : ما پرسپولیس هستیم و برای این بازی خیلی خوب آماده شدیم. سپاهان را آنالیز کردیم و به دنبال برد هستیم. سه امتیاز مسابقه با سپاهان برای ما حیاتی است و برای آن تلاش می‌کنیم. بازی با سپاهان جذابیت خودش را دارد و امکان ندارد آن را فدای دربی کنیم.
- طبق اخبار رسیده گویا کنفدراسیون فوتبال آسیا با تعلیق دوماهه محرومیت آل‌کثیر موافقت کرده است‌. اگر این خبر درست باشد مهاجم سرخ‌ها می‌تواند از 13 بهمن به میادین بازگردد.
- کریستیانو رونالدو با 758 گل زده موفق شد رکورد په له (757) را بشکند و‌ به بهترین گلزن تاریخ فوتبال تبدیل شود. پیش از این لیونل مسی رکورد بیشترین گل برای یک باشگاه که به په له تعلق داشت را جابجا کرده بود . 
- در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران این نتایج رقم خورد : چوکا یک - شهرداری آستارا یک ، قشقایی شیراز یک - مس کرمان یک ، خوشه طلایی یک - نودارومیه صفر ، رایکابابل صفر - خیبر صفر ، آرمان گهر 2 - هوادار یک ، بادران صفر - شاهین بوشهر صفر ، استقلال ملاثانی یک - فجرسپاسی یک ، ملوان 2 - گل ریحان البرز یک 
- الکس مک‌کارتی دروازه‌بان تیم ساوتهمپتون به دلیل ابتلا به کرونا دیدار برابر لیورپول را از دست داد.
- سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو در نخستین گزارش ارسالی در سال جدید میلادی، 2021 را سالی پرکار برای تکواندوی جهان دانست.
- غلامرضا نوروزی با کسب 27 رای اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید فدراسیون پزشکی ورزشی انتخاب شد. 42 نفر در این مجمع حق رای داشتند. 
- ویلیام سالیبا، مدافع فرانسوی آرسنال با امضای قراردادی قرضی تا پایان فصل به نیس خواهد پیوست.
- مهدی پاشازاده از سرمربیگری تیم دسته دومی پاس همدان استعفا کرد.
- فرزان عاشورزاده قهرمان پیشین تکواندوی جهان و بازی‌های آسیایی که لقب سونامی از سوی فدراسیون‌ جهانی تکواندو به وی داده شده ، در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو در ترکیب تیم "لوازم خانگی کن" به روی شیاپ‌چانگ خواهد رفت.
 - طلایی‌پوشان اصفهان در حالی پا به مسابقه با پرسپولیس می‌گذارند که 3 بازیکن خود را در اختیار ندارند. رسول نویدکیا و رضا دهقانی به دلیل مصدومیت همراه سپاهانی‌ها نیستند و از طرفی مهدی کیانی، هافبک این تیم هم که چند روزی در تمرینات غایب بود و ساز جدایی کوک کرده مقابل پرسپولیس حضور نخواهد داشت.
 - کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قرار است پس از برگزاری 18 دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شکل جام این رقابت‌ها را تغییر دهد و به زودی از این جام رونمایی خواهد شد.جام جدید لیگ قهرمانان آسیا طراحی شده و قرار است از سال 2021 قهرمان لیگ قهرمانان آسیا جام جدید را بالای سر ببرد.
- در دو بازی از لیگ های باشگاه های انگلیس و اسپانیا ، لیورپول برابر ساوتهمپتون تن به شکست یک بر صفر داد ، والنسیا هم مقابل کادیز به تساوی یک بر یک رسید.
- اتحادیه فوتبال انگلیس با افزایش تعداد تعویض ها به 5 در نیمه نهایی و فینال جام اتحادیه موافقت کرد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار