PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

زبان سرخ/ سرمربیان شیمیدر و مهرام از بازی بزرگ هفته می گویند

سه شنبه این هفته و از ساعت 18 (البته اگر ساعت بازی تغییر نکند ) دیدار جذاب گروه«ب» بین تیمهای شیمیدر قم ومهرام تهران برگزار خواهد شد. مسابقهای که میتواند از هر لحاظ، ویترینی برای سوپرلیگ بسکتبال باشد.

مصطفیهاشمی، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم، درباره مسابقه حساس این تیم با مهرام به «کیهان ورزشی» گفت: همه تیمها برای من قابل احترام هستند و مهرههای خوبی دارند، امیدوارم این بازی هم خوب و تماشاگر پسند از آب دربیاید تا علاقه مندان بسکتبال لذت ببرند. به نظرم بازی حساسی پیش رو داریم و یک اشتباه کوچک میتواند، باخت یک تیم را ترسیم کند. او درباره اینکه با تیم سابقش (مهرام) دیدار میکند ادامه داد:الان سرمربی شیمیدر هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت شاگردانم به کار میبندم. باشگاه مهرام هم برایم قابل احترام است و خاطرات تلخ و شیرین زیادی از این باشگاه دارم. سرمربی شیمیدر در واکنش به حرفهای صمد نیکخواه بهرامی که گفته بود 100 درصد قهرمان میشویم و رقیبی در گروهمان نداریم نیز گفت: بنده نمیتوانم بگویم که 100 درصد قهرمان میشویم چرا که خیلی از تیمها برای این مهم تلاش میکنند و باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقی میافتد.

اما علی آرزومندی سرمربی تیم مهرام هم در تماسی که با «کیهان ورزشی» داشت گفت: به نظرم یکی از مسابقات مهم گروه را برگزار میکنیم. آقا مصطفی(هاشمی)بزرگتر من هستند و بنده همیشه از ایشان یادگرفته ام و فکر میکنم همه مسابقاتی که انجام میدهیم دشواریهای خاص خودش را دارد. آرزومندی درباره صحبتهای کاپیتان مهرام افزود: صمد، کاپیتان تیم ملی و بازیکن بزرگی است و درباره این مسئله باید خودش توضیح دهد اما با احترامی که برای او قائل هستم باید بگویم که من این گونه نگاه نمیکنم. درست است که هدف باشگاه مهرام همیشه قهرمانی بوده است اما بدون تعارف بقیه تیمهای گروه مثل شیمیدر، ذوب آهن، بندرعباس و کرمان هم قدرتمند هستند و باید به آنها احترام گذاشت.

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار