PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۱۶۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
نود و سومین دربی تهران در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر آغاز شد که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ در جریان است.
کیهان ورزشی-

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:35 امروز (دوشنبه) در استادیوم آزادی آغاز شد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، محمد نادری (65- محمد دانشگر)، احمد موسوی (46- شیخ دیاباته)، مهدی مهدی‌پور (80 - فرشید اسماعیلی)، مسعود ریگی، آرش رضاوند (87 - داریوش شجاعیان)، وریا غفوری، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال‌حسینی، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (86 - آرمان رمضانی).

داور: رضا کرمانشاهی

نیمه اول
دقیقه 2:ارسلان مطهری با اشتباه کمال کامیابی‌نیا در محوطه جریمه زاویه خوبی را مقابل دروازه پرسپولیس پیدا کرد و با ضربه‌ای محکم موفق به باز کردن دروازه حامد لک شد.

دقیقه 10: توپ در محوطه جریمه پرسپولیس برخورد مشکوکی با مدافعان این تیم داشت که بازیکنان استقلال معتقد به خطای هند پنالتی بودند.

دقیقه 19: حرکت تیمی بازیکن پرسپولیس، موقعیت خوبی را برای این تیم ایجاد کرد. ارسال احمد نوراللهی و ضربه سر مهدی عبدی، با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23: این بار نوبت به احمد نوراللهی رسید تا آخرین بازیکنی باشد که در کار تیمی پرسپولیس صاحب توپ می‌شود، اما چرخش او در محوطه جریمه و ضربه زمینی او از کنار دروازه راهی اوت شد و بازهم در چهارچوب نبود.

دقیقه 29: خطای سیدجلال حسینی روی ارسلان مطهری، اعتراض محمود فکری را به دنبال داشت که معتقد بود کاپیتان پرسپولیس باید کارت زرد بگیرد. دومین اعتراض سرمربی استقلال باعث شد تا رضا کرمانشاهی او را با کارت زرد جریمه بگیرد.

دقیقه 41: احمد موسوی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 45: احمد نوراللهی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که قصد داشت با ضربه‌ای فنی دروازه رشید مظاهری را باز کند، اما ضربه آرام او در دستان مظاهری جای گرفت.

نیمه دوم
دقیقه 50:ارسال بلند پرسپولیسی‌ها به یک سوم دفاعی استقلال، با اشتباه مدافعان استقلال همراه بود که توپ به مهدی عبدی رسید. عبدی با فریب مدافعان استقلال توپ را به گوشه دروازه رشید مظاهری فرستاد.

دقیقه 54: مهدی عبدی بار دیگر در حال رسیدن به موقعیت گل بود که عارف غلامی با خطایی او را متوقف کرد تا از داور مسابقه کارت زرد بگیرد.

دقیقه 56: احمد نوراللهی با پاسی به کمال کامیابی‌نیا در محوطه جریمه، او را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما این بازیکن هم ترجیح داد هم تیمی‌های خود را صاحب موقعیت کند که از پاس در عرض او کسی استفاده نکرد و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 60: مهدی عبدی این بار در محوطه جریمه سازمان دفاعی استقلال را به هم ریخت و با سرتوپ‌های خود عارف غلامی و رشید مظاهری را از پیش‌رو برداشت، اما توپی که مقابل دروازه خالی به احمد نوراللهی رسیده بود، تبدیل به گل نشد. ضربه نوراللهی را ریگی راهی کرنر کرد.

دقیقه 66:پاس در عرض احسان پهلوان به محوطه جریمه استقلال با ضربه وحید امیری تبدیل به گل دوم پرسپولیس شد.

دقیقه 68: احمد نوراللهی با رشید مظاهری تک به تک شد و در شرایطی که می‌توانست بار دیگر برای پرسپولیس گلزنی کند، اما ضربه او بی دقت بود و از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 75: کمال کامیابی‌نیا پشت محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفت که شوت زمینی و آرام او را رشید مظاهری در آغوش گرفت.

دقیقه 76: محمدحسین کنعانی‌زادگان با خطا روی مهدی قائدی، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 80: سیامک نعمتی با خطایی که روی مهدی قائدی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 89: پاسکاری بازیکنان پرسپولیس تا محوطه جریمه استقلال به سعید آقایی رسید که شوت سنگین او را مظاهری دفع کند.

دقیقه 1+90: تعلل سعید آقایی در دفاع پرسپولیس با پاس محمد دانشگر به دهانه دروازه همراه شد تا شیخ دیاباته دروازه را باز کند، اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید تا مردود شود.

دقیقه 3+90: مهدی قائدی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و دروازه این تیم را باز کرد.
برچسب ها: دربی ، استقلال ، پرسپولیس
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی پاشائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
با سلام...پرسپولیس باز هم اسیر اشتباهات خودش شد.واقعا سوالی که جا داره کادر فنی پرسپولیس پرسید این هستش تیمی که از حریف خودش پیش افتاده چه اصراری هست که در دقایق پایانی هم تیم هجومی بازی کنه.بازیکنان توجیه نشدن که بازی رو باید تو کناره ها ببرن و با پاسکاری کردن حداقل بتونن وقت بازی رو به سود خودشون جلو ببرن شما 10 دقیقه آخر بازی رو تماشا کنید متوجه این نکته می شوید...نکته دیگر بازی احمد نوراللهی بود این بازیکن فاقد روحیه کافی برای این بازی بزرگ بود تصاویری که از ایشان در تلویزیون نشان داده شد دقیقا موید این بود بعد از اتفاقات بازی فینال لیگ قهرمانان این بازیکن هنوز به شرایط آرمانی خودش نرسیده...نکته آخر بازهم متاسفانه توجیهات سرمربی تیم پرسپولیس بود.در اینکه مدیر عامل تیم پرسپولیس این تیم را شقه کرد و حیف اسم مدیر که روی چنین شخصی گذاشت بحثی نیست چون معمولا تیم بزرگ آدمهای بزرگ میخواد.ولی باید پذیرفت حرف اول و آخر رو در زمین بازیکنان می زنند و همچنین رهبری خوب سرمربی و کادر فنی تاثیر شایانی در موفقیت تیم دارد حالا اگر قرار باشد اشتباهات بازیکنان و کادر فنی رو سرمربی تیم بعد از هر باخت به گردن عوامل بیرونی بندازه این به دور از رفتار حرفه ای هستش قشنگ مشخص است جناب گل محمدی عزیز و کادر فنی پرسپولیس هنوز از سنگینی و حواشی باخت در بازی فینال لیگ قهرمانان بیرون نیآمده اند و هنوز به این باخت رو فراموش نکرده اند...
علی
United Kingdom
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
بله دوست گرامی منم موافق نظر جنابعالی هستم آقا یحیی هنوز تو شوکه فینال لیگ قهرمانان هستش دلشم هنوزپیش شجاع و بشار رسن و علیپور و غیره که از تیم جدا شدن مونده بلاخره تیمم باید یه پوستی مینداخت الان بازی عبدی با قبلش چقدر متفاوت و بهتره شده نمیشه که همش رو اسما مانور داد پس بقیه بازیکنا چکاره هستن بنده هم با نظر شما آقای مهدی خان موافقم پرسپولیس تو حفظ بازی خیلی ضعیف عمل کرد تو حفظ توپ ضعیف بودن اگر میتونستن دقایق آخر بازی رو خوب حفظ توپ کنن الان بازی رو برده بودن چه صحبتی هم با آقا یحیی داشتم عزیز جان بزرگوار شما اگه تمام ستاره هاتم که از تیم رفتن در اختیار داشتی با این وضع بازی کردن بازیکنانت نتیجه همین بود و بس.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار