PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی حیف شد دیداری که می‌تواستیم ببریم را متاسفانه به دلیل تمرکز نداشتن شکست خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم.
کیهان ورزشی-
 محمود فکری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خیلی حیف شد دیداری که می‌تواستیم ببریم را متاسفانه به دلیل تمرکز نداشتن از دست دادیم و سه امتیاز را نگرفتیم.

وی افزود: وقتی گل را دریافت کردیم بچه ها به خودشان آمدند و فشار آوردند تا این گل را جبران کنند اما به دلیل نداشتن تمرکز و عجله کردن موقعیت های داخل 18 قدم را هم از دست دادیم و نتوانستیم استفاده کنیم. در دیداری که می شد امتیاز کامل را بگیریم سه امتیاز را از دست دادیم. فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و به تیم سایپا که خوب تلاش کرد و تبریک می‌گویم. مبارکش شان باشد و باید خود را برای دیدار بعدی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اشتباهات داوری عنوان کرد: درباره داوری دیگر نمی‌دانم چه بگویم. عادت کرده ایم به ضرر ما سوت بخورد و اشتباهات داوری به ضرر ما باشد.باشگاه استقلال و تیم ما تنها است و همه با افراد دیگر هستند. یک جورهایی انگار خیلی از صدرنشینی ما  و اینکه استقلال بویی از قهرمانی دارد ناراحت هستند. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا روند خوب مان حفظ شود و فاصله‌ای در این روند نیفتد و می‌خواهیم با تیم های پایین تر از خودمان فاصله اندازیم.


فکری درباره برنامه ریزی مسابقات عنوان کرد: بازی‌ها به خاطر تیم پرسپولیس عقب افتاد اما این تیم دیدارهایش را سر وقت و هفتگی انجام می‌دهد. بین مسابقات این تیم یک هفته یا 6 روز فاصله است اما ما باید به فاصله پنج روز بازی کنیم .پس از دیدار با تراکتور فرصتی برای اجرای کارهای تاکتیکی در تمرینات نداشتیم و خود را برای این مسابقه آماده کنیم. نمی‌دانیم به چه کسی بنالیم اما باید با تمام مشکلات خود را در بالای جدئول حفظ کنیم.


وی درباره احتمال بازگشت هروویه میلیچ به استقلال گفت: نمی دانم و از این موضوع خبری ندارم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار