PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۶۲۱۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
زبان سرخ/ تارومار در فدراسیون بسکتبال

تقریبا سه سال است که از ریاست رامین طباطبایی در بسکتبال میگذرد، اما هنوز واحد روابط عمومی که به عنوان اصلیترین پل ارتباطی میان فدراسیون و رسانهها شناخته میشود سر و شکل مناسبی پیدا نکرده است و مدام شاهد عزل و نصبهایی در این حوزه هستیم. نباتچیان،سجاد بیات، طاهری، حمید عباسی و... افرادی بودند که در این مدت از سمت روابط عمومی استعفا داده شدند! در تازهترین این رفت و آمدها پنج شنبه هفته گذشته آیدین مقیمی به عنوان مسئول جدید روابط عمومی فدراسیون بسکتبال منصوب شد. آیدین مقیمی،کارمند روابط عمومی وزارت ورزش، مجری و گزارشگر بسکتبال است و بسیاری از علاقه مندان بسکتبال سبک گزارشگری او را میپسندند. امیدواریم آیدین در کارش موفق باشد و بتواند به جامعه بسکتبال خدمت کند؛اما متاسفانه از گوشه و کنار شنیدیم که مسئولان فدراسیون عذر آرمین امانتی و زینب زارع را(که در این مدت ارتباط خوبی با رسانهها پیداکرده بودند ) خواستهاند تا مسئول جدید روابط عمومی با تیم جدیدی کارش را آغاز کند. زارع و امانتی از نیروهای زحمتکش فدراسیون بسکتبال بودند و طی این مدت همکاری شایانی با رسانهها داشتند. کاش فدراسیون برخورد بهتری با آنها میکرد.

***

وقتی کاپیتان ،صفحه فدراسیون را آنفالو میکند

دیروز صمد نیکخواه بهرامی صفحه رسمی فدراسیون بسکتبال در اینستاگرام را آنفالو کرد.وقتی با کاپیتان تیم ملی تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم او گفت: قطعا کسی نمیتواند من را وادار به انجام دادن کاری کند. وقتی یکسری از آدمها را میبینم که با من دشمنی میکنند ومدام درحال بدگویی هستند دلیلی نمیبینم که بخواهم انرژی منفی شان را به خودم منتقل کنم. من نه با فدراسیون و نه با هیچ کس دیگری مشکل شخصی ندارم و فقط میخواهم بدون حاشیه روی بسکتبال تمرکز کنم.این روزها بیشتر از هرچیزی به آرامش نیاز دارم.

***

می خواهیم سر به بیایان بگذاریم!

راستش دیگر سرسام گرفته ایم. رادیو را روشن میکنیم، صدای کارشناس معروف را میشنویم. برنامههای بسکتبال تلویزیون را میبینیم، بازهم چشمان به جمال ایشان روشن میشود. رسانهها را میخوانیم،با مصاحبههای متعدد آقای نورچشمی روبهرو میشویم و...

همین چند خط را نوشتیم که شما خوانندگان محترم بدانید که اگر سر به بیابان گذاشتیم ودیگر«توفیق» نداشتیم تا در خدمتتان باشیم، دلیلش این است و بس...!

***

مرد مخابراتی، بسکتبالی و حالا پرسپولیسی!

هفته گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد که در پایان آن، مجید صدری که دوسالی است به عنوان یکی از اعضای هیئترئیسه فدراسیون بسکتبال هم منصوب شده است، به عنوان ریاست هیئت مدیره پرسپولیس نیز معرفی شد.

طبق اسنادی که از رزومه مرد معروف صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در دسترس است ایشان در چندین شرکت سهامی خاص، عام و دولتی، فعالیت و عضویت داشته و چندین شرکت هم با همکاری دوستانش تاسیس کرده است که همه در حوزه ICT فعال هستند و...

بعد از شنیدن این خبر، سؤالی برایمان پیش آمد. دوست داشتیم بدانیم مجید صدری با چنین مشغله ای، وقت رسیدگی به امور باشگاهی مثل پرسپولیس را (که یکی از پرطرفداراترین باشگاهها در آسیاست ) دارد؟ آنهایی که مدعی بودند صبح تا شب و به صورت تمام وقت در خدمت باشگاه پرسپولیس بودند، نتوانستند چیزی جز خرابه و پروندههای شکایت از خود باقی بگذارند.جناب مهندس چه گلی به سر بسکتبال زدید که حالا میخواهید به سر پرسپولیس بزنید؟!

*کامران خطیبی

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرندی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
چه قدر خوب است که در بسکتبال اینقدر منتقدانه می نویسید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
خدایی مقیمی به نظر من بهترین کارشناس و گزارشگر بسکتباله
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار