PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۶۲۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد ماشین‌سازی تبریز را از پیش رو بردارد و به یک برد خانگی برسد.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17 امروز (شنبه) و با پنج دقیقه تأخیر به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت که در پایان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

پرسپولیسی‌ها در این دیدار با لباس‌های مشکی به یاد مهرداد میناوند بازیکن شماره 25 سابق خود در زمین حاضر شدند. گل نخست پرسپولیسی‌ها در دقیقه 25 و 19 ثانیه به ثمر رسید که این گل در دقیقه 26 ثبت شد و از همین رو آنها برای یاد کردن از بازیکن فقید خود در دقیقه 25 یک دقیقه تأخیر داشتند. گل دوم پرسپولیس را هم احمد نوراللهی در دقیقه 3+90 وارد دروازه ماشین‌سازی کرد و تک گل میهمان هم توسط پیمان بابایی در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک (60 - محمد شریفی)، احسان پهلوان (86 - امید عالشاه)، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب ماشین‌سازی: مهدی اسلامی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی (71 - وحید نعمتی)، فرشاد اسدی، مهدی مؤمنی، پیمان بابایی (90 - مهدی رحیمی)، محمدامین اسدی، ابوالفضل رزاق‌پور، منصور باقری، سیدمحمد حسینی و اتابک زارعی (79 - رضا کریمی).

داور: علی صفایی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
روح مهرداد میناوند شاد بادرگذشت مهرداد میناوند از برد شاد نشدیم و داغمون کمتر شد توقع داشتیم پوستر میناوند روی جلد مجله چاپ بشه میناوند از پوستر رنگی ژاوی و جوادنکونام سوارکاران و اسب ها مهم‌تر بود کم لطفی کردید و دلمون شکستید
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار