PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۶۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
سامان قدوس در خصوص شرایط باشگاه برنتفورد، انتقال ناموفق به هوئسکا، 4 ماه محرومیت و استرس‌های ناشی از این اتفاق صحبت کرد.
کیهان ورزشی- 

 شنبه در چارچوب هفته بیست و هفتم برنتفورد مقابل ویکومبه واندررز به برتری 7 بر 2 رسید.

سامان قدوس در این مسابقه در ترکیب اصلی برنتفورد قرار داشت و توانست 82 دقیقه در میدان حضور داشته باشد.

او در مصاحبه با سایت سوئدی fotbollskanalen در خصوص شرایطش در چمپیون‌شیپ انگلیس گفت: من هنوز نتوانستم خیلی فرز و شاداب باشم ولی توانسته‌ام که خودم را بهتر آماده کنم و بیشتر خودم را وفق بدهم. به نظرم این پیشرفت معلول تمرینات خوبی است که انجام می‌دهم. مشخصاً تعطیلات کرونایی ریتم مرا تغییر داد و باعث شد من کمتر در ترکیب قرار گیرم.

ستاره ایرانی برنتفورد گفت: بازی کردن در این تیم یک لذت فوق العاده است. احساس خوبی در این باشگاه دارم و کاملاً مرا یاد بازی در تیم اوسترشوند می‌اندازد. اما شرایط اینجا در انگلیس بهتر از سوئد است.

به گزارش فارس، قدوس به خاطر انتقال ناموفق به هوئسکا 4 ماه از میادین فوتبال دور شد و همین مسئله باعث شد تا این بازیکن ایرانی افت شدیدی کند.

قدوس در این خصوص گفت: واقعا شرایط سختی بود و سخت‌ترین لحظاتی بود که با آن مواجه شدم. همه چیز حس منفی به من می‌داد و هم روی فوتبال و هم روی زندگی‌‌ام تاثیر گذاشت. نمی‌توانستم به خوبی استراحت کنم و همیشه استرس داشتم. لحظاتی بود که به فکر بازنشستگی از فوتبال هم فکر می‌کردم و تمام زندگی‌ام با استرس بود.

وی ادامه داد: اما با ذهنیت مثبت به فوتبال بازگشتم. با خودم فکر کردم که نمی‌توانم قوی‌تر باشم و به فوتبالیست بهتری بدل شوم؟ دقیقا این مسائل را با خودم مرور کردم و به ذهنیت مثبتی رسیدم.  

قدوس گفت: پیش از اینکه مصدوم شوم، 3 بار در روز تمرین می‌کردم چون می‌دانستم به خاطر 4 ماه محرومیت، باید بیشتر تلاش کنم تا به شرایط آمادگی بهتری دست یابم. البته خانواده و دوستانم خیلی به من کمک کردند.

بازیکن ایرانی در خصوص واکنش باشگاه آمیان در رابطه با پرونده هوئسکا گفت: آنها شرایط مرا درک کردند و معتقد بودند که جریمه نامنصفانه است. برایم متاسف و ناراحت بودند و من همیشه به خاطر این رفتارشان ممنونم.

قدوس اظهار داشت: به نظرم انتقال به برنتفورد اتفاق خیلی خوبی بود. پرونده هوئسکا در دست من نبود و همه چیز اشتباه پیش رفت. البته از این اتفاق به این رسیدم که کتابی بنویسم و مخاطبان آن را بخوانند(با خنده)

بازیکن ایرانی برنتفورد خاطر نشان کرد: می‌خواهم با کتابم به مردم کمک کنم زیرا این اتفاق نباید برای هیچ بازیکنی رخ دهد. اما اکنون نمی‌توانم این کتاب را بنویسم چون حس صحبت در خصوص آن اتفاق را ندارم و به من انرژی منفی می‌دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار