PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مراسم قرعه کشی بسکتبال المپیک توکیو روز 14 بهمن انجام خواهد شد . 
- خزانه دار فدراسیون فوتبال از افزایش جمع پرداختی‌های این فدراسیون به شرکت سرمایه گذاری شستا به 25 میلیارد تومان معادل دو میلیون یورو در آبان 98 خبر داد و اعلام کرد بدهی این فدراسیون به این هلدینگ تسویه حساب شده است. این در حالی است که شستا مبلغی در حدود 60 میلیارد تومان را با توجه به نرخ یورو در بازار مطالبه کرده است.
- سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد : تا به امروز هیچ ایمیلی مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه از فیفا دریافت نکرده‌ایم.در خصوص پرونده ماریو بودیمیر باشگاه، در تلاش است که بابت این پرونده مشکلی برای ما پیش نیاید. این امیدواری را می‌دهم که می‌توانیم برای ۲ اسفند بازیکنان‌ مدنظرمان را جذب کنیم و مشکلی نخواهیم داشت.  
- برخی منابع آگاه اطلاع دادند دو نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه  شهرخودروی مشهد توسط یکی از دستگاه‌های امنیتی بازداشت شده‌اند. در برخی از رسانه‌ها هم اعلام شد، این بازداشت‌ها ارتباطی به تیم فوتبال شهر خودرو ندارد و گفته می‌شود، ماجرا به علت پیش فروش خودرو است. 
- با قهرمانی پالمیراس در لیگ قهرمانان امریکای جنوبی 6 تیم حاضر در جام باشگاه های جهان مشخص شدند؛  بایرن مونیخ آلمان از اروپا ،  پالمیراس برزیل از امریکای جنوبی ، تایگرز مکزیک از امریکای شمالی ،  الاهلی مصر از آفریقا ، اولسان هیوندای کره جنوبی از آسیا ،  الدحیل به عنوان میزبان
-  بن دیویس مدافع 25 ساله باشگاه پرستون با قراردادی 5 ساله و ٢ میلیون یورویی به تیم لیورپول انگلیس پیوست.
- پنج بازیکن نساجی با تصمیم مجید جلالی از این تیم کنار گذاشته شدند : شاهین مجیدی، روزبه شاه علی دوست، امیرحسین موسی زاده، آرمان قاسمی و نیما میرزازاد 
- جاشوا زیرکزی مهاجم بایرن مونیخ آلمان  با عقد قراردادی قرضی با بند خرید 15 میلیون یورویی به پارما پیوست.
- تدن منگی مدافع 18 ساله منچستر یونایتد  به عضویت تیم دربی کانتی درآمد.
- سامی خدیرا هافبک کهنه کار آلمانی یوونتوس راهی تیم هرتابرلین شد. 
- با اعلام معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش، ورود سرخابی‌ها به بازار بورس در ایام دهه فجر انجام می‌شود.
- مرحله پنجم اردوی تیم ملی کاراته آقایان که از شنبه 4 بهمن در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده بود، عصر روز دوشنبه (13بهمن) به پایان رسید. مطابق با اعلام سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی، مرحله ششم اردوها از 19 الی 27 بهمن ماه جهت حضور در رقابت های کاراته وان استانبول و مراکش که یکی از رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل می‌شود.
- فرانسیسکو فریرو با قراردادی قرضی و تا پایان فصل از بنفيکا به تیم والنسیای اسپانیا پیوست.
- نمونه‌های مثبت دوپینگ کشتی‌گیران به سه نفر افزایش یافت.گفته می‌شود این نفرات کسانی هستند که در مسابقات لیگ از آنها نمونه گیری شد اما با توجه به اینکه تقریبا تمام مدعیان رقابت‌های لیگ در مسابقات انتخابی هم حضور داشتند بنابراین منتسب کردن دوپینگی‌ها به مسابقات لیگ نوعی رد گم کردن است.
- مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به دنبال اتفاقات اخیر، برای حضور در برنامه زنده فوتبال برتر و مناظره با یحیی گل‌محمدی مربی این تیم اعلام آمادگی کرد.
 - محمد صلاح مصری  به اولین بازیکن لیورپول پس از یان‌راش بین سال های 1981 تا 1987 با 6 فصل متوالی تبدیل شد که در چهار فصل متوالی بیش از بیست گل در تمامی رقابت ها به ثمر می رساند صلاح با 9 گل، بیش از هر تیم دیگری به وستهم در لیگ برتر انگلیس گلزنی کرده است.
- دربازیهای این هفته لیگ دسته اول فوتبال مازندران این نتایج به دست آمد : قشقایی شیراز  یک - شهرداری آستارا صفر ، بادران 2 - مس کرمان یک ، چوکا 2 - نودارومیه یک ، ملوان صفر - خوشه طلایی ساوه صفر ، پارس جنوبی یک - استقلال ملاثانی یک ، خیبر صفر - هوادار یک ، آرمان گهر 3 - گل ریحان البرز یک ، رایکا صفر - فجرسپاسی 2 ، استقلال خوزستان صفر - شاهین بوشهر صفر

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار