PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در آغاز بازیهای هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس ، چهار مسابقه برگزار شد و این نتایج  به دست آمد : شفیلد یونایتد 2 - وست برومویچ یک  ، وولورهامپتون 2  - آرسنال یک  ، منچستر یونایتد 9 - ساوتهمپتون صفر  ، نیوکاسل یک  - کریستال پالاس 2
-  مراسم قرعه کشی مسابقات بسکتبال المپیک توکیو در سوئیس برگزار شد و تیم ملی بسکتبال کشورمان که به عنوان نماینده آسیا به این رقابت‌ها صعود کرده  در گروه اول با کشورهای فرانسه، آمریکا و یک تیم از رقابت‌های انتخابی همسفر شد.
- فلورنتینو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید به کرونا مبتلا شد.
- بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان تیم پرسپولیس همچنان در رتبه نخست ایران و پنجم آسیا قرار دارد.سرخ پوشان پایتخت با  9 پله سقوط در رتبه 109 جهان جای گرفته اند. استقلال نیز همچنان در رتبه دوم ایران و دوازدهم آسیا جای گرفته و با یک پله سقوط در رتبه 216 جهان ایستاده است.
-  "نیکول دیوید" فوق ستاره اسکواش و سفیر سابق سازمان ملل در برنامه توسعه موفق به کسب بالاترین آرای ممکن و کسب عنوان "بزرگترین ورزشکار همه ادوار" مسابقات ورلدگیمز شد.
-  "سارا کاردین" قهرمان ایتالیایی شش دوره مسابقات کاراته قهرمانی اروپا، قهرمان جهان در سال 2014 ، دارنده عنوان "گرند وینر" در سال 2018  و رتبه هشتم رنکینگ جهانی در وزن 55 -  کیلوگرم  به دلیل مشارکت در ارتقاء ارزشهای نیروهای مسلح کشورش در بین رسانه‌ها و مردم، توسط ارتش ایتالیا مورد تجلیل قرار گرفت‌.
- سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت : احتمال دارد قبل از عید نوروز یک مرحله از رقابت‌های جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری برگزار شود، تاکنون تکلیف میزبانی لیگ قهرمانان مشخص نیست و فیفا هم نظر نهایی خود را در باره میزان رقابت‌های انتخابی جام جهانی اعلام نکرده است ، حداکثر تلاش ما این است با توجه به بحث کرونا و فشردگی‌های موجود از هر فضایی برای برگزاری مسابقات استفاده کنیم.
-  فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس را بالاتر از راموس و نویر به عنوان برترین فوتبالیست یک دهه اخیر اروپا انتخاب کرد.
-  صدری، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد: مشکل پرداخت بدهی ماریو بودیمیر حل شده است . 
- مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو  ،  در پایان دیدار تیمش با ریو‌آوه از سری بازیهای لیگ پرتغال  به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
- به گفته دکتر هاشمیان پزشک معالج، علی انصاریان در بیمارستان فرهیختگان ، وی دچار اینتوبه(خواب مصنوعی) شده و از ریه مصنوعی استفاده می کند ، انصاريان شرایط پایداری ندارد ، پزشکان تلاش می کنند ولی نیاز به معجزه است.
- دردور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا یک بازی به میزبانی اینتر میلان در ورزشگاه جوزپه میاتزا برگزارشد که در این دیدار تیم یوونتوس با دو گل دقایق 26 و 35 رونالدو دربرابر تک گل مارتینز دو بر یک از سد تیم میزبان گذشت . در بازی دیگر این مرحله دو تیم ناپولی و آتالانتا روز چهارشنبه در ورزشگاه شهر ناپل به مصاف هم می روند. هفته آینده طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دیدارهای برگشت انجام خواهدشد.
- در مرحله یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی آلمان ، امشب در چهار مسابقه برگزار شده ، وایس ایسن در برابر له ور کوزن  2-1 به برتری رسید  ، هالستین کیل در مصاف با دارمشتاد پس از تساوی یک بر یک با پنالتی 7- 6 فاتح شد ، وردربرمن هم در مقابل گروتر فورت به پیروزی دو بر صفر رسید  و سرانجام دورتموند با پادربورن صاحب برتری 3 - 2 در وقت های اضافی شد   ، چهار بازی دیگر این مرحله روز چهارشنبه برگزار می شود.
- مهدی مهدوی‌کیا برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس، رد صلاحیت شد!انتخابات با حضور پنج نامزد روز دهم اسفند انجام می شود.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار