PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم فردای نساجی برای مصاف با استقلال نسبت به قبل 50درصد متفاوت است.
کیهان ورزشی-

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نساجی اظهار داشت: روزهای خیلی دردناک را داریم، بهترین فرزندانمان را از دست می دهیم و این خیلی ناراحت کننده است. من به خانواده انصاریان و جامعه فوتبال تسلیت می گویم.

وی افزود: حدود 2 هفته است که کارم را با نساجی شروع کردم و محور کارم شناخت بوده اما الان می توانم بگویم از تیمم شناخت دارم. انتظار دارم از این هفته اثرات کار و تمریناتمان را در بازی ببینیم. کاملا به شرایط واقف هستیم و بدون نگرانی آماده یک بازی خوب و پایاپای هستیم. فردا شاهد خواهید بود که بازیکنان نساجی حرف های زیادی خواهند داشت.

وی با اشاره به این موضوع که هدف تیمش را ترسیم کرده است گفت: کاملا به شرایط واقف هستیم ولی به جای نگرانی اقدامات لازم و مثبت را انجام می دهیم. ما نقشه راهی کشیده ایم و سعی می کنیم در همان مسیر جلو برویم. در این مسیر من کاملا به تیمم امیدوار هستم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است، آنها نقاط مثبت و البته پاشنه آشیل هایی هم دارند. بدون شک فردا ما برای موفقیت بازی می کنیم.

جلالی در خصوص اینکه شناخت فکری از آن ها برای نماینده مازندران در بازی فردا مشکل ایجاد نمی کند، گفت: چیزی که فردا در نظر داریم حدود 50 درصد متفاوت تر از گذشته است.

وی در خصوص کنار گذاشته شدن چند بازیکن از نساجی عنوان کرد: این موضوع در امتداد صحبت های قبلی ام است. در مسیری که داریم نیازمان را بررسی می کنیم. ما کسی را اخراج نمی کنیم ولی می خواهیم تیم را ترمیم کنیم. برخی از بازیکنان که کنار ما نیستند زحمت کشیده اند ولی مکلف هستیم نسبت به تیممان مسئول باشیم و به سمت موفقیت برویم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: من در نساجی تنها نیستم، چون یک باشگاه پشت ما است. رضا حدادیان به عنوان مالک تمام و کمال پشت این تیم است. با وجود مشغله هایی که وی دارد هر روز جلسات تلفنی و حضوری داریم. یک شهر به این تیم نگاه و عشق دارد به همین دلیل کاملا به این تیم امیدوار هستیم.

جلالی در خصوص مصدومان تیمش برای بازی با استقلال گفت: متاسفانه مصدوم زیاد داریم. امیدوار بودیم قائد رحمتی به این بازی برسد ولی احتمالا او  را در اختیار نداریم. نظری هم به دلیل مصدومیت حدود 2 ماه در تیم ما حضور ندارد ولی خوشبختانه محرومی نداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار