PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با تلاش تیم مدیریتی این باشگاه یکی از پرونده‌های خطرناک سرخپوشان در فیفا مختومه شده است.
کیهان ورزشی-

به نقل از  رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس موفق شد یکی از پرونده‌های خطرناک پیرامون این باشگاه در فیفا را زودتر از آن که به حکم نهایی برسد، مختومه کند.

وقتی حکم نهایی با اخطار جرائم بعدی به خاطر پرونده شکایت اینیگو والنسیا دستیار گابریل کالدرون مربی پیشین پرسپولیس به ایمیل باشگاه رسید، جعفر سمیعی، مجید صدری و ابراهیم شکوری به فکر یافتن راه‌حل افتادند تا به سرعت این بدهی پرداخت شود. این اتفاق، بخش اول ماجرا بود.

در شرایط تحریم ظالمانه علیه ایران، جابجایی پول از کشورمان به حساب‌های خارجی بسیار سخت است، ولی باشگاه توانست با سرعت قابل توجهی، کار تسویه حساب با اینیگو را پیش ببرد.

در مرحله بعد، نیاز بود تا تأییدیه پرداخت پول و رسید نشستن در حساب مربی مورد اشاره، توسط وکیل این مربی به فیفا ارسال شود که‌ این پروسه چیزی حدود 10 روز طول کشید.

در نهایت تیم مدیریتی پرسپولیس موفق شد قبل از آن که پرونده به شکل حقوقی درآمده و دردسرهای جدیدی از جمله جریمه‌های مالی بیشتر یا ریسک بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی را برای باشگاه به همراه داشته باشد، از مانع بزرگی که پیش روی خود داشت عبور کرده و پول اینیگو را به حسابش واریز کند.

عصر دیروز (پنجشنبه) و ساعاتی پس از تثبیت برد مهم مقابل تراکتور در تبریز، تأییدیه واریز پول از سوی فیفا به باشگاه ایمیل شد تا یک پرونده خطرناک دیگر در شرایط بحران اقتصادی پرسپولیس، توسط جعفر سمیعی و همکارانش مختومه شود.
برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار